Forza Motorsport 2

Ramsell
28 mars 2008 · 62 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/79549/296726_dkgo7w.jpg
Lite små pill men blir bättre o bättre smile

Volvo 965 (1995)
Ramsell
31 mars 2008 · 62 Inlägg

Alla som kör Forza 2 på liven får gärna adda mig.. Sweden racing heter jag.. vill hitta lite folk som gilla att drifta men även vanlig racing.

Volvo 965 (1995)
Eisenhut
31 mars 2008 · 1 827 Inlägg

Har det kommit en tredje Carpack???

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
terazzi
31 mars 2008 ·

Hur funkar det med online läget? vad krävs? funderar som sagt sälja mitt playstation 2 och köpa detta samt xbox360 smile så tips o råd uppskattas smile

Mortalis VW-nörd?
31 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Japp kommit ett 3e carpack.

terazzi, du behöver en 360 o forza till o börja med tongue ne men sen behöver du bara köpa en prenumeration på xbox live, 12 månaders kostar runt 450 spänn eller nåt sånt (finns att köpa på t.ex. webhallen, discshop).
Att regga sig på xbox live är ganska enkelt och du lär dig fort hur de fungerar me att samordna me att spela med dina vänner på xbox live. Väldigt enkelt och smidigt gränssnitt.
Vet inte om de e nåt mer du måste veta?

LordWood
31 mars 2008 · 143 Inlägg

terazzi skrev:
Hur funkar det med online läget? vad krävs? funderar som sagt sälja mitt playstation 2 och köpa detta samt xbox360 smile så tips o råd uppskattas smile

för att köra online behövs xbox live guld som kostar typ 500-600kr på år och sen är det ju alltid bra att ha ett hedset så man kan prata med folk wink

Mortalis VW-nörd?
31 mars 2008 · 4 332 Inlägg

5-600 kostar de inte längre smile se mitt inlägg. Headset e rätt bra o ha ja tongue följer med 360 premium och 360 elite, arcade förstår jag ärligt talat inte vitsen med ändå så de e premium eller elite man ska satsa på såklart, då följer de med

terazzi
31 mars 2008 ·

Mortalis skrev:
Japp kommit ett 3e carpack.

terazzi, du behöver en 360 o forza till o börja med tongue ne men sen behöver du bara köpa en prenumeration på xbox live, 12 månaders kostar runt 450 spänn eller nåt sånt (finns att köpa på t.ex. webhallen, discshop).
Att regga sig på xbox live är ganska enkelt och du lär dig fort hur de fungerar me att samordna me att spela med dina vänner på xbox live. Väldigt enkelt och smidigt gränssnitt.
Vet inte om de e nåt mer du måste veta?

Har sett massa bilder och sånt ju på forum och sånt, det sporrar en inte alls wink
S13 finns med va? big_smile hehe
låter bra det smile
Vet du nåt bra ställe man kan köpa det då?billigt xbox360 elite..

Hur mkt tror du/ni man får för playstation 2 + 14 spel och 1 minneskort?
Hur gör man med carpacks och ladda ner?
o xbox live saken, hur ska man koppla det ^^ haha dum man känner sig som ens frågar men e fan osäker tongue

Tagg3N Konsult
31 mars 2008 · 1 247 Inlägg

Har faktiskt Forza 2 + alla carpacks och spelar det en hel del. Men har inte live smile

Mortalis VW-nörd?
31 mars 2008 · 4 332 Inlägg

terazzi skrev:

Mortalis skrev:
Japp kommit ett 3e carpack.

terazzi, du behöver en 360 o forza till o börja med tongue ne men sen behöver du bara köpa en prenumeration på xbox live, 12 månaders kostar runt 450 spänn eller nåt sånt (finns att köpa på t.ex. webhallen, discshop).
Att regga sig på xbox live är ganska enkelt och du lär dig fort hur de fungerar me att samordna me att spela med dina vänner på xbox live. Väldigt enkelt och smidigt gränssnitt.
Vet inte om de e nåt mer du måste veta?

Har sett massa bilder och sånt ju på forum och sånt, det sporrar en inte alls wink
S13 finns med va? big_smile hehe
låter bra det smile
Vet du nåt bra ställe man kan köpa det då?billigt xbox360 elite..

Hur mkt tror du/ni man får för playstation 2 + 14 spel och 1 minneskort?
Hur gör man med carpacks och ladda ner?
o xbox live saken, hur ska man koppla det ^^ haha dum man känner sig som ens frågar men e fan osäker tongue

Komplett billista finns här: http://forzamotorsport.net/news/announc … arlist.htm kan du kolla om dina favvobilar är med tongue

360 Elite och premium, rekommenderar o kolla www.prisjakt.nu, sök på dom där så får du upp lite resultat.
Angående vad ett PS2 är värt, tips kan vara o kolla lite på Tradera å se va de går för. De har inte ja ngn aning om tyvärr.

Xbox live saken, du kopplar en nätverkskabel till xboxen (som du har till datorn) så den kan va uppkopplad mot nätet hela tiden helst. Jobbigt o behöva skifta mellan datorns å boxen t.ex.
Annars e resten av inställningarna i 360n itself smile


Glömde de här me carpacks, de köper man via marketplace som de kallas, kostar x antal hundra ms points, points går att köpa från webhallen, discshop eller direkt genom xboxen (om du har visa, mastercard t.ex.), 400 points per car pack, webhallen har 2100 points för 299 t.ex.
Billigare via xboxen me kreditkortet.
Det låter nog krångligt men det är verkligen inte det, när du fixat dig en 360 o knallat runt lite så kommer du hitta allt inom en dag i princip tongue

Senast redigerat av Mortalis (31 mars 2008)

Tagg3N Konsult
31 mars 2008 · 1 247 Inlägg

Som du sa precis Mortalis. Det är inte svårt att komma igång.

Har min krysslåda kopplad mot live konstant men har ingen medlemskap nog att spela online smile Försöker slänga upp nån bild från forza men kommer inte åt att logga in på live just nu ..

Droors
31 mars 2008 · 811 Inlägg

Har också Forza2 och live. men har inte kört värst mycket online. Har gjort några inställningar för bilar att drifta med men det känns svårt utan ratt. men det kanske är så i början innan man kommer in i det.
Min Gamertag är : Droors666 om nån vill adda.

Tagg3N Konsult
31 mars 2008 · 1 247 Inlägg

Glömde att tillägga att min gamertag är Tagg3N ..

Lagt till dom jag kunnat smile Men har inte guld medlemskap .. kanske dyker upp nån dag smile

Senast redigerat av Tagg3N (31 mars 2008)

Ramsell
5 april 2008 · 62 Inlägg

Nån som e sugen på att ta ett par race idag? så att det va ett par av er som addat mig på Liven smile kul som faan! försökte lira me dig igår Tagg3n, men men smile

Volvo 965 (1995)
Ramsell
5 april 2008 · 62 Inlägg

Tycker att ni kan slänga upp lite bilder här på era bilar med, smile

Volvo 965 (1995)
JesperNilsson
5 april 2008 · 71 Inlägg

lägg gärna till mig på live .. Lirar Forza varje dag.. haha , nu är vi ett gäng som kör D-Klass med Golf MK2..  Jesper Nilsson är mitt gamertag wink

Volvo V70 D4 "R-Design" (2013)
Beeveel
5 april 2008 · 312 Inlägg

ujujuj class-D o Golf MK2... skulle va kul o köra mot några från här faktiskt.. men just nu så har Live Medlemsskapet tagit slut,,, Telia stular i hela området och även hos oss,,,  och mitt headset har aldrig funkat...sad sad     

menmen mitt GT; är BeeVeeL  ifall nån skulle se nångång smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
JesperNilsson
5 april 2008 · 71 Inlägg

hehe låter kanske inte så kul. men fan vilka jämna race.. ännu jämnare än A750 eller ETCC reglementet !

Volvo V70 D4 "R-Design" (2013)
Mortalis VW-nörd?
6 april 2008 · 4 332 Inlägg

Ska väl försöka få ihop en Golf Mk2 i D-klass, rätt svårt å kunna tuna nånting då dock sad

Ramsell
8 april 2008 · 62 Inlägg

Va kul som faan att du va med på ett par race i helgen Mortalis smile

Alla som e sugna på att ta ett par race adda mig! GT: Sweden racing
Kör mest S-klass med en Porsche 997 T men håller på att fixa bilar till varje klass,
Svårt att veta va man ska köra bara..
Nån som kan rekommendera nåra bilar för D,C,B & A?

Volvo 965 (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang