5460
Sök

Regina Spector

2 079 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Är det någon annan på detta forum som delar min uppfattning om att Regina spectors musik är den bästa man kan lyssna på i en bil?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 396 Inlägg
2 september 2007
Ja hon är bra!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 september 2007
kanske inte de bästa man kan lyssna på men hon är riktigt duktig smile

Maizer
2 september 2007
Jag älskar Regina Spektor, hon är fan underbar. Men bilmusik vettefan tongue

2 079 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Det är klart att det är bilmusik, särskilt om man har bra bas i bilen och spelar fidelity=D

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

945 Inlägg
2 september 2007
Chemo Limo kan vara en av dom bästa låtarna jag hört.Föredar att lyssna på henne när jag är ensam och vill ha lite stillhet.

2 079 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
grymt att här finns några som gilar hennes musik iallafall, men när vi ändå håller på, vet någon om hon kommer till sverige nån gång?

401 Inlägg
2 september 2007
Riktigt bra musik är det smile

Men skulle nog inte lyssna på hela skivan i bilen tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

2 123 Inlägg
2 september 2007
Maizer skrev:

Ja det har vi märkt.

1 396 Inlägg
2 september 2007
Mackanol skrev:
grymt att här finns några som gilar hennes musik iallafall, men när vi ändå håller på, vet någon om hon kommer till sverige nån gång?

Hon var ju på WayOutWest nu för några veckor sedan....

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Öhh
272 Inlägg
Maizer
2 september 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Maizer skrev:

Ja det har vi märkt.

Fuck you.
Och hon var ju nyss i Sverige på way out west, finns ite någon inplanerad spelning i sverige nu iaf.

2 079 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Jag vet att hon var här nyss men hon borde komma hit lite oftare tycker jag, jag får göra som jag gör med allt annat, ringa å klaga;)

Sök