4227
Sök

Äntligen fredag!!

1 161 Inlägg
7 september 2007
fan tur ja såg den här tråden den fick mej att komma ihåg att ja har lite minttu kvar sen förra helgen så nu ska ja shotta slut på den smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
8 september 2007
ääh nu äre ju lördag..

snart dags å kila till sportbaren där vi bokat bord för å härja ikapp och kika sverige-danmark

så äntligen lördag skulle ja säga ;D

116 Inlägg
8 september 2007
onu kom man hem efter bara ett litet besök på krogen.....ingen som har en 740/940 me skuren motor lr liknande???

Frippe

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2007
en annan lyckades ju få tag på pengar så man kunde glida in till stan med scorpan iaf, så helt misslyckad vart ju inte kvällen förutom att jag tappade avgassystemet så jag slet bort halva och slängde åt helvete för jag vart så less sen körde jag med andra halvan i backen haha lol skrammla fint men jag kom ju hem iaf tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (8 september 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

273 Inlägg
8 september 2007
haha jaså glenne, iväg o handla nytt imorrn då? eller du kör på hemmabygge? tongue
Senast redigerat av ArizonaEagle (8 september 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2007
ArizonaEagle skrev:
haha jaså glenne, iväg o handla nytt imorrn då? eller du kör på hemmabygge? tongue

vet inte hur jag gör, men fick ju en 2a på besiktningen för avgassystemet bland annat och tror inte det är nå bättre att komma in och besikta om den utan avgassystem roll så jag får se hur jag gör, blir ju billigare att snickra ihop ett simons 2,5"  än att köpa orginal, men får se om jag reparerar och bygger och grejjar till orginal systemet bara för att få den igenom bes iaf sen får ja gse hur det blir smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

12 086 Inlägg
8 september 2007
Skål kan du va själv wink Jag har kört bmwdiesel hela kvällen smile

273 Inlägg
8 september 2007
_Glenne_ skrev:
ArizonaEagle skrev:

vet inte hur jag gör, men fick ju en 2a på besiktningen för avgassystemet bland annat och tror inte det är nå bättre att komma in och besikta om den utan avgassystem roll så jag får se hur jag gör, blir ju billigare att snickra ihop ett simons 2,5"  än att köpa orginal, men får se om jag reparerar och bygger och grejjar till orginal systemet bara för att få den igenom bes iaf sen får ja gse hur det blir smile

hehe jo sant att det är billigare, är simons bra? tongue har inte hört mycket om de.
Ska kolla på bil imorrn o de första jag gör om jag köper bilen är nog att beställa hem ett ferrita cool

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2007
ArizonaEagle skrev:
_Glenne_ skrev:
ArizonaEagle skrev:

hehe jo sant att det är billigare, är simons bra? tongue har inte hört mycket om de.
Ska kolla på bil imorrn o de första jag gör om jag köper bilen är nog att beställa hem ett ferrita cool

nja simons är väll ingen höjdare kanske, eller ljuddämparna tycker jag funkar bra men rören rostar fort tycker jag, men med min budget så är det välld et billigaste altenativet? smile

2 953 Inlägg
8 september 2007
_Glenne_ skrev:
en annan lyckades ju få tag på pengar så man kunde glida in till stan med scorpan iaf, så helt misslyckad vart ju inte kvällen förutom att jag tappade avgassystemet så jag slet bort halva och slängde åt helvete för jag vart så less sen körde jag med andra halvan i backen haha lol skrammla fint men jag kom ju hem iaf tongue

om jag inte minns fel så vara jag som slet bort de men du kastade iaf iväg de big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

273 Inlägg
8 september 2007
_Glenne_ skrev:
ArizonaEagle skrev:
_Glenne_ skrev:

nja simons är väll ingen höjdare kanske, eller ljuddämparna tycker jag funkar bra men rören rostar fort tycker jag, men med min budget så är det välld et billigaste altenativet? smile

haha ok men billigt är ju bra heter det smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2007
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:

om jag inte minns fel så vara jag som slet bort de men du kastade iaf iväg de big_smile

hade det inte varit för mig så hade du inte fått tag på det änns, jag som slet fram det eller hur man ska säga wink och jaa jag slängde iväg det för det var ju inte så mkt att ha kvar tongue

3 627 Inlägg
8 september 2007
Saabo skrev:
ToXtreme skrev:
Nej vafan.. inte happy.. låt den här skithelgen gå så det kan bli en vanlig vecka igen roll

eru sur?

Nej tongue Men jag känner inte för helg.. jag vill jobba på som vanligt! Denna helgen hade gärna fått försvinna.. nästan så man funderar på att sova bort hela helgen wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

455 Inlägg
4 oktober 2007
Imorn är de fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då blir de party party med killen wink

169 Inlägg
4 oktober 2007
mariestad hela helgen 6 - 7 SpeedArtDesign ^^ kan jue åka dit om ni inte har nått annat för er jag å flickan ska dit iaf

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2007
Car_Babe skrev:
Imorn är de fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jasså äre?! tusan också jag som trodde det var söndag imorgon roll  haha närå skäm&sido.... dock så känns inte fredag så lockande då man inte har nått planerat hmm

414 Inlägg
5 oktober 2007
Weheeey fredag big_smile Go morron gubbs och flicks! jobbar imorn sad men på lördag då jävlar blire fest big_smile whisky och bärs mumma! big_smile

hej

508 Inlägg
5 oktober 2007
Jihoo då va d fredag igen då big_smile
Vad ska alla gorgare där ute hitta på?
Jag jobbar till 19, men sen blir d bio med tjej polaren smile
Någon bra bio film att rekommendera?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 oktober 2007
RacingBunny skrev:

Idag är det jobb till 17.00 sen tvättkväll.
Tar igen det med en bilträff imorrn dock big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

136 Inlägg
5 oktober 2007
RacingBunny skrev:
Jag jobbar till 19, men sen blir d bio med tjej polaren smile
Någon bra bio film att rekommendera?

har du inte sätt i now pronuce chuck and larry (med adam sandler) så är det ett måste! sen om om man gillar sånna filmer så har resident evil premier ikväll också smile

själv ska man ta bilen och rulla in till gävle och få den tonad! big_smile

VW Passat 1.8T. 97-

Sök