7067
Sök

Extreme dekaler!!!

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Hadde från början tänkt att jag skulle motivlacka bilen. har dock inte råd längre då jag ska skaffa hus.
Så tänkte drämma dit nån dekal elelr något. nån som har förslag?
har funderat  på tribals och även nått extreme kit. men hittar ingen som jag tror passar. nån som har nån idé? behöver öite hjälp. länka gärna till nån ni tror passar.

Ciao

Kalaskillen
246 Inlägg
9 september 2007
Släng inte på någon sketen tribal bara, kommer se hel konstigt ut. Själv tycker jag du ska ta dig en funderare och tänka ut alla slags märken du har på bilen, alltså "momo" "sparco" osv och sedan göra märken i samma färg och storlek och sen sätta längs med dörren (lodrätt), eller nere på sparklådan kanske om du har en fin yta där.
ett tips bara smile

Edit* stavfel
Senast redigerat av Streammen (9 september 2007)

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
har funderat på det med. men vet inte...

9 108 Inlägg
9 september 2007
Gå till en reklamfirma/dekalfirma (sök på www.eniro.se wink) med en cd-skiva med bilder på bilen, bilder i bra ljus och upplösning, gärna sett rakt från sidan. Och fråga om dom kan skissa lite i datorn. Är nog många som inte har den servicen men det går ju alltid att fråga,

Mail funkar ju också men dom tar dig nog inte lika seriöst då. Jag har fått några förslag när jag mailat men aldrig nappat på något.

edit: Såklart ska du ju fråga våra elita photoshoppare först om dom kan klippa in något åt dig i den här tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=8126
Men du behöver bättre bilder, dagsljus rakt från sidan med bra kamera.

Sök