5117
Sök

Projekt Polis O Media

29 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Hej jag driver en hemsida för er som är intresserad av Polis O Media

Välkommen!!!! http://forumet.se.tp/

804 Inlägg
9 september 2007
polisman skrev:
Hej jag driver en hemsida för er som är intresserad av Polis O Media

Välkommen!!!! http://forumet.se.tp/

Kan man inte använda gästkonto? Såg där fanns en del nötter med noll koll på fakta om olagligheter men orkar inte göra konto för att idiotförklara honom för hans bristande kunskaper.

29 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Tyvär men det är bara att bli medlem o förklara vad som ska va !!!!

804 Inlägg
9 september 2007
polisman skrev:
Tyvär men det är bara att bli medlem o förklara vad som ska va !!!!

Inte efter att ha sett flertalet trådar där. När folket där sitter och hejar på poliser som grovt misshandlar folk för de inte lyder minsta vink, smäller ner deras huvud i marken och bara säger "lyssnar man inte får man skylla sig själv" hoppas jag bara att alla idioter som sitter där råkar ut för copkillers, för det förtjänar de flesta svinen där. Jag vill inte ha med sådana retards att göra. Hoppas de blir omringade av 100 beväpnade invandrare på rosengård som säger till dom att lägga sig ner och så fort poliserna inte lyssnar ska de slås blodiga, lyssnar de inte får de skylla sig själva. Som de så fint själva säger de maktmissbrukande skitstövlarna.

29 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Ja tycker värkligt att du skulle bli medlem... Du har stora klagomål på svensk polis de hör

ja därför tycker ja att du ska Diskutera de där. Se vad andra har o säga om det du säger

här.

804 Inlägg
9 september 2007
polisman skrev:
Ja tycker värkligt att du skulle bli medlem... Du har stora klagomål på svensk polis de hör

ja därför tycker ja att du ska Diskutera de där. Se vad andra har o säga om det du säger

här.

När där finns filmbevis på hur polisen iaf tar den sittandes invandraren och bara knuffar ner hans huvud i asfalten och trampar honom på bröstet och folket på forumet tycker det är för snällt mot honom och att det dattas för mycket är där något fel på folket. Sådana människor går inte att diskutera med. Det är säkerligen bullies från gymnasiet som var för dåliga för att komma in på vad de ville så de gick IV och pluggade in sig på polishögskolan för att kunna fortsätta trakasera folk är det inte allmänheten där är fel på. Vi borde snarare göra oss av med en stor del av poliskåren och tagit in ordentligt folk som inte gör allt för att kunna misshandla invandrare så mycket det bara för de kan. Sen behöver utbildningen uppenbarligen läggas om.
Kunskaperna om vad de försöker bekämpa ligger ju verkligen på noll. "Rätt åt dig att du fick sära på skinkorna om du kunde smaka på en holk innan på kvällen." JAg menar, vad vet snubben? Vilken påläst idiot som helst vet att holken han rökade på aldrig kommer vara i närheten av lika skaddlig för honom som någon annan laglig substans, killen blev trakasserad för att han är smartare än polisen och har läst på de senaste 40årens forskning om varför preparatet blev förbjudet bara för att amerikansk polis skulle kunna trakassera mexikanare och vet att drogen är ofarlig och är mer mån om sin hälsa än vad korkade polisen är. Bara en sån sak tyder ju på enorm kunskapsbrist då 40års forskning säger en sak och det enda som säger emot är en massiv, falsk propagandakampanj från cia.
Det är illa när vi har ett rättsväsende som lyssnar på propaganda före fakta och forskning och det är tusenfallt värre när vi har poliser som trakasserar smart folk genom att lyssna på all denna falska propaganda. Världen ser mörk ut. Vi styrs av propaganda och maktmissbrukande poliser och jag vill inte sitta på ett forum med sådant folk.
Senast redigerat av baaki (9 september 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
9 september 2007
polisman skrev:

här.

Ifall du är polis så hoppas jag att du ALDRIG skriver upp ett förhör med mig eller skriver en rapport där jag är inblandad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

29 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Nä så snat så ja är inte Polis !!!! bara en sida om det !!!

804 Inlägg
9 september 2007
polisman skrev:

SieRRa_WeeD skrev:
polisman skrev:
Hej nu är jag klar me mitt forum. Där kan man Diskutera polis ambulands brandkår Falck sekuritas m.m.m.m Ni kan vell komma in o skriva några raddder.  http://polisforum.forum24.se/

är du själv polis eller??isåfall skulle det nog va kul att höra era åsikter ochså om saker och ting

polisman skrev:
Ja det är jag. Har du några fråger så kan vi ta dom på http://polisforum.forum24.se om du vill det??

Har du fått kicken på senare tid då? Var kanske du som misshandlade killen på filmen på youtube?
Såg även att du nu har gjort 5 trådar om 2 av dina polisforum, räcker det inte med en tråd/forum?
Senast redigerat av baaki (9 september 2007)

29 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Nä det är inte jag på filmen !!!  (: men som jag sa välkommen in

Leg. Spådam
816 Inlägg
9 september 2007
baaki skrev:
polisman skrev:

SieRRa_WeeD skrev:
polisman skrev:
Hej nu är jag klar me mitt forum. Där kan man Diskutera polis ambulands brandkår Falck sekuritas m.m.m.m Ni kan vell komma in o skriva några raddder.  http://polisforum.forum24.se/

är du själv polis eller??isåfall skulle det nog va kul att höra era åsikter ochså om saker och ting

polisman skrev:
Ja det är jag. Har du några fråger så kan vi ta dom på http://polisforum.forum24.se om du vill det??

Har du fått kicken på senare tid då? Var kanske du som misshandlade killen på filmen på youtube?
Såg även att du nu har gjort 5 trådar om 2 av dina polisforum, räcker det inte med en tråd/forum?

Har den snubben lyckats bli polis med de skrala kunskaperna han har inom det svenska språket så kan vi lika gärna sparka alla poliser och anställa polska poliser för att spara pengar till staten. Språkkontrollerna skulle aldrig släppa igenom sånt där trams. Stackars sate som ska arkivera hans rapporter.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

DFFL
9 020 Inlägg
9 september 2007
Merclone skrev:
Har den snubben lyckats bli polis med de skrala kunskaperna han har inom det svenska språket så kan vi lika gärna sparka alla poliser och anställa polska poliser för att spara pengar till staten. Språkkontrollerna skulle aldrig släppa igenom sånt där trams. Stackars sate som ska arkivera hans rapporter.

Precis vad jag menade.
FireTraXX skrev:
polisman skrev:

här.

Ifall du är polis så hoppas jag att du ALDRIG skriver upp ett förhör med mig eller skriver en rapport där jag är inblandad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
9 september 2007
Hmmpf!! Copkillers kan vi gräva ner! Mer vill jag inte skriva för om jag gör det så kommer det bara att bli påhopp och det vill jag inte! Många svordomar om vad jag tycker om de som har gjort inlägg på Trådskaparens inlägg!!!!!!mad

-Mike-

Sök