letar efter en rätt känd låt tror jag iaf har hört den på många olika ställen iaf... den är rätt lugn o så i början är nån brud som sjunger o hon sjunger talk to me rätt ofta men hittar inget på de
letar efter en rätt känd låt tror jag iaf har hört den på många olika ställen iaf... den är rätt lugn o så i början är nån brud som sjunger o hon sjunger talk to me rätt ofta men hittar inget på de
Letar efter en låt med Lasse Stefanz.. sjunger typ.. "stackars sickan karlsson" lite äldre melodi.. sökt överallt å hittar den inte.. Om någon har eller hittar den får ni gärna tipsa/skicka den te mig.. MSN: RallyHenrik@hotmail.com
Letar efter en låt med Lasse Stefanz.. sjunger typ.. "stackars sickan karlsson" lite äldre melodi.. sökt överallt å hittar den inte.. Om någon har eller hittar den får ni gärna tipsa/skicka den te mig.. MSN: RallyHenrik@hotmail.com
Timbaland - The Way I Are?
Nejnej de är en techno/dance låt
Alice Deejay - Better Off Alone?
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
jo såg länken sen har fått tag på den nu:) har nämligen letat den låten i över 1,5år sen hörde jag den på tv´n nyss och kom på att leta efter den:) lysnade nämligen på den då jag hadde sönder min första bil så har letat den sen efter det..
Det skadar inte om, folk som fått svar på sin efterlysning, postar det så andra kan ta del av det.
Heysan, vill ha hjälp med namnet till en låt. Låten är med i 2fast 2real for hollywood i 21minuten. Låten går så här : If you ride sorry on your side. If you throw your head up in the sky.We came to party, so lets ride. Har sökt på goole o allt, men hittar inte den. Mvh Vic.
Jag har en låt på mobilen som jag vill veta vad den heter. Det står perfect love inge mer. Går typ yours the perfect love, i swear it was, untill i had you love my world was. Hjälp mig!