va heter Cradle of Filth låten i viva la bam när ryan dunn och don vito sticker iväg med hummer,och när Cradle of Filth senare spelar hos bam,va heter den låten?
Nemesis heter den
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
va heter Cradle of Filth låten i viva la bam när ryan dunn och don vito sticker iväg med hummer,och när Cradle of Filth senare spelar hos bam,va heter den låten?
Nemesis heter den
japp den var det
tackar tackar
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
har fått en fras ur en låt på hjärnan och kan inte komma på vad den heter.
det är en dansbandslåt och refrängen går; "då var det lördag igen och där satt jag och deppa, tyckte allting verka meningslöst. men just så ringde en rar liten flicka, och mitt problem var löst"
kan vara vissa mindre fel i texten för tror det har funnits olika versioner på den, tex "söt" istället för "rar". och "nu är det lördag igen" istället för "då var det lördag igen".
om någon kunde tipsa mig om vad låten heter eller om någon har den och kan skicka på msn vore jag otroligt tacksam
tack på förhand..
MVH
Låten heter Nu är det lördag igen. Det är Flamingokvintetten som gjort den. Men den finns oxå med Larz Krizters. Det var min favvolåt när jag var liten...
Tjena vill hitta på en låt som gått på tven nyligen, det är iaf en svartkille som först ligger i en säng och sjunger, och musiken är lite lägre tempo, sedan rullar liksom staden på sidorna om honom när han går, och då börjar även en liten tyngre bas och gå, alltså ingen rap, utan mer pop/dance låt.
Letar efter en låt från mitten/slutet av 90-talet, två eller fler unga tjejer som sjunger på svenska. Lite grand åt det lugna dance-hållet, men kommer tyvärr inte ihåg något av texten. Någon brud som "jollrar" i bakgrunden dock har jag för mig...
Lilli och Sussie?
PMSL, nej fan. Läs om, läs rätt! Snackar inte om halvtanter från början av 90-talet heller.
vad heter den låten som Tre har? när dom sitter på ett fik å tjejen visar hennes filmer å när killen dansar i mobilen... den går typ ba ba la la ...någon som vet vad den heter?
jag letar efter en rätt ny låt men jag kan kommer inte ihåg texten eller vad gruppen heter men i musikvideon så spelar bandet på scen på en teater typ och så kommer snuten och dom springer därifrån.. dom har två sångare, dom är rätt unga spelar typ collegemovie rock.. nån som känner igen???
vad heter den låten som Tre har? när dom sitter på ett fik å tjejen visar hennes filmer å när killen dansar i mobilen... den går typ ba ba la la ...någon som vet vad den heter?
Cidinho & Doca - Rap Das Armas
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!