2239
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

Audiförare
63 Inlägg
25 juni 2009
bmx skrev:
va heter Cradle of Filth låten i viva la bam när ryan dunn och don vito sticker iväg med hummer,och när Cradle of Filth senare spelar hos bam,va heter den låten?

big_smile

Nemesis heter den smile

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

7 100 Inlägg
25 juni 2009
erkki88 skrev:
bmx skrev:
va heter Cradle of Filth låten i viva la bam när ryan dunn och don vito sticker iväg med hummer,och när Cradle of Filth senare spelar hos bam,va heter den låten?

big_smile

Nemesis heter den smile

japp den var det smile

tackar tackar big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
26 juni 2009
lilla_tingeling skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
tjena!

har fått en fras ur en låt på hjärnan och kan inte komma på vad den heter.

det är en dansbandslåt och refrängen går;
"då var det lördag igen och där satt jag och deppa, tyckte allting verka meningslöst. men just så ringde en rar liten flicka, och mitt problem var löst"

kan vara vissa mindre fel i texten för  tror det har funnits olika versioner på den, tex "söt" istället för "rar". och "nu är det lördag igen" istället för "då var det lördag igen".

om någon kunde tipsa mig om vad låten heter eller om någon har den och kan skicka på msn vore jag otroligt tacksam smile

tack på förhand..

MVH

Låten heter Nu är det lördag igen. Det är Flamingokvintetten som gjort den. Men den finns oxå med Larz Krizters. Det var min favvolåt när jag var liten... roll

// Lena

tack så hemskt mycket!! big_smile

Master of the obvious
636 Inlägg
29 juni 2009
Tjena vill hitta på en låt som gått på tven nyligen, det är iaf en svartkille som först ligger i en säng och sjunger, och musiken är lite lägre tempo, sedan rullar liksom staden på sidorna om honom när han går, och då börjar även en liten tyngre bas och gå, alltså ingen rap, utan mer pop/dance låt.

tack på förhand om ni nu förstår vad jag menar tongue
Senast redigerat av Marqus (29 juni 2009)

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

2 118 Inlägg
29 juni 2009
Vad heter låten i slutet av transformers 2? tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

2 118 Inlägg
29 juni 2009
Ingen som vet ? smile tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

7 100 Inlägg
30 juni 2009
NJ_ skrev:
Ingen som vet ? smile tongue

ja sökte på transformers 2 soundtrack på youtube,så fick ja upp en lista.
kolla i den listan om du hittar den smile

http://www.youtube.com/watch?v=qSgnhCmw … p;index=12

1 335 Inlägg
30 juni 2009
http://www.youtube.com/watch?v=tvwAODe-Bfo
Någon som vet vad denna låt heter?
Senast redigerat av OphanWitehall (30 juni 2009)

7 100 Inlägg
1 juli 2009
va heter låten som spelas på discovery,när dom visar för nya avsnitt med dödligt fångst?

1 722 Inlägg
1 juli 2009
kommer ihåg en låt från 90-talet .. kommer inte ihåg texten men att det är motorcykel som låter i mitt en av låten ...-
Senast redigerat av Kanelbullen (1 juli 2009)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Försöker iaf
12 819 Inlägg
3 juli 2009
Kanelbullen skrev:
kommer ihåg en låt från 90-talet .. kommer inte ihåg texten men att det är motorcykel som låter i mitt en av låten ...-

Hmm den enda jag kommer att tänka på är Hammerfall - Renegade..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
3 juli 2009
bmx skrev:
va heter låten som spelas på discovery,när dom visar för nya avsnitt med dödligt fångst?

Är det Bon jovi - Dead or alive?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 335 Inlägg
3 juli 2009
http://www.youtube.com/watch?v=tvwAODe-Bfo
Undrar fortfarande vad denna låt heter! tongue

2 118 Inlägg
3 juli 2009
te_wik skrev:
Kanelbullen skrev:

Hmm den enda jag kommer att tänka på är Hammerfall - Renegade..

Mvh Tommy

Renegade kom år 2000 tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

2 118 Inlägg
4 juli 2009
Subw000fer--92 skrev:
hmm söker en 50 - 60 tals låt kan dock inte namnet på gruppen eller låten bara det här lilla stycket tongue

"there she was, just walking down the street n' singing du ba di di dum di di du" haha allt kan tyvärr smile

http://www.youtube.com/watch?v=30p0PJrHrgE den ?

D.i.l.l.i.g.a.f

Licenssvetsare
927 Inlägg
5 juli 2009
i panasonic lumix reklamen där frihetsgudinnan börjar dansa till ett par beatboxare, är det en riktig låt eller bara ngt som hittat på till reklamen?

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
6 juli 2009
Alecci skrev:
MagnuC skrev:
Alecci skrev:
Letar efter en låt från mitten/slutet av 90-talet, två eller fler unga tjejer som sjunger på svenska. Lite grand åt det lugna dance-hållet, men kommer tyvärr inte ihåg något av texten. Någon brud som "jollrar" i bakgrunden dock har jag för mig...

Lilli och Sussie? big_smile

PMSL, nej fan. Läs om, läs rätt! tongue Snackar inte om halvtanter från början av 90-talet heller.

Sarek - Genom eld och vatten ? x D

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
18 juli 2009
vad heter den låten som Tre har? när dom sitter på ett fik å tjejen visar hennes filmer å när killen dansar i mobilen... den går typ ba ba la la ...någon som vet  vad den heter?

68 Inlägg
19 juli 2009
jag letar efter en rätt ny låt men jag kan kommer inte ihåg texten eller vad gruppen heter men i musikvideon så spelar bandet på scen på en teater typ och så kommer snuten och dom springer därifrån.. dom har två sångare, dom är rätt unga spelar typ collegemovie rock.. nån som känner igen???
Senast redigerat av Toem (19 juli 2009)

Audiförare
63 Inlägg
23 juli 2009
Ghost_rider1 skrev:
vad heter den låten som Tre har? när dom sitter på ett fik å tjejen visar hennes filmer å när killen dansar i mobilen... den går typ ba ba la la ...någon som vet  vad den heter?

Cidinho & Doca - Rap Das Armas

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

Sök