På p3 så spelar dom en annan version av Ai Se Eu Te Pego i bland. Då är det en tjej som sjunger den. Är det någon som vet vad hon heter eller kan länka videon?
På p3 så spelar dom en annan version av Ai Se Eu Te Pego i bland. Då är det en tjej som sjunger den. Är det någon som vet vad hon heter eller kan länka videon?
Kan det möjligtvis vara denna du syftar på? Här är det en tjej som sjunger samt att det är en Radio Edit
Om inte så har du iaf nått att vila ögonen på haha..
Kan det möjligtvis vara denna du syftar på? Här är det en tjej som sjunger samt att det är en Radio Edit
Om inte så har du iaf nått att vila ögonen på haha..
Nä det var med Inna. Sökte på P3 sida i går.Hittar dock inte samma version.
jag har letar jättelämge efter en låt jag för längesen såg på youtube. jag har knappt ngt och gå på, men jag vet att "musikvideon" var om en liten pojke typ 3-4 år som ser en sör tjej i 3-4 års åldern som tappar något, och denna pojken leter runt i hela stan och frågar människor om hon sett denna lilla tjejen, tror att pojken hade en pappa och tösen hade en mamma med lite i videon.
det var en välldigt pigg och fin musik och lite avslappnande, i stil med avicii och basto skulle jag nästan påstå, nästan, inte säker
sen tror jag att texten gick walking on air/ on the air/ in the air eller något väldigt likt. vore jättetacksam om ngn visste ngt om detta, var en jättebra låt!
jag har letar jättelämge efter en låt jag för längesen såg på youtube. jag har knappt ngt och gå på, men jag vet att "musikvideon" var om en liten pojke typ 3-4 år som ser en sör tjej i 3-4 års åldern som tappar något, och denna pojken leter runt i hela stan och frågar människor om hon sett denna lilla tjejen, tror att pojken hade en pappa och tösen hade en mamma med lite i videon.
det var en välldigt pigg och fin musik och lite avslappnande, i stil med avicii och basto skulle jag nästan påstå, nästan, inte säker
sen tror jag att texten gick walking on air/ on the air/ in the air eller något väldigt likt. vore jättetacksam om ngn visste ngt om detta, var en jättebra låt!
Jajamen tack så hemskt mycket, letat länge somsagt de va snabba ryck
Grymt! hehe en polare länkade den för nån dag sen på facebook och sa att jag skulle lyssna på den, så kom på de nu och att videon påminde om den du beskrev
Jajamen tack så hemskt mycket, letat länge somsagt de va snabba ryck
Grymt! hehe en polare länkade den för nån dag sen på facebook och sa att jag skulle lyssna på den, så kom på de nu och att videon påminde om den du beskrev
Jag letar efter en låt från serien "Happy Endings" Säsong 2 Avsnitt 9, avsnittet heter "Grinches be Crazy".
Den låt jag letar efter är när "Elisha Cuthbert" (tidigare känd från serien 24 då hon spelar kim bauer) är DJ, jag har försökt hitta just den låten men jag hittar bara en massa andra låtar som använts i avsnittet.
En house/trance låt som börjar med "Sometimes I feel like i'm someone else, someone who's got a name" och har en del som går "don't slow down, i'll be calling out your name"
Rätt repetetiv låt.
Edit: hittade den. NuFunk, Den hade tagits bort från spotify
En house/trance låt som börjar med "Sometimes I feel like i'm someone else, someone who's got a name" och har en del som går "don't slow down, i'll be calling out your name"
Rätt repetetiv låt.
Edit: hittade den. NuFunk, Den hade tagits bort från spotify
Som så många andra bra låtar. Jag tröttnade och bytte till WiMP istället just pga att Spotify ofta tog bort de låtar som jag tyckte var bäst och ingen information om varför fick man heller.. Med WiMP så står det varför låten inte är tillgänglig, sen tycker jag att det är ett snyggare utseende med lite bättre finesser
Någon som vet vad det är för låt på Renault reklamen som går just nu har sett den på bla TV6. Den visar filmer/bilder på kända personer, när dom var unga.
Söker en, i mitt tycke "klassisk raggarlåt". Går väl garanterat att misstolkas på alla det möjliga sätt och vis, låten i fråga sjungs på engelska, men finns även i svensk version. Eller iaf samma musik, vet inte om texten är densamma..
hur som helst, vet jag inte riktigt ens hur den går eller vad dom sjunger, men den kan väl liknas med Red river rock, väldigt melodisk.
Har garanterat hörts på var enda crusing runt om i världen.. Men vid sådana tillfällen är jag allt för full för att komma ihåg vad den heter..
Som sagt, sämsta beskrivningen ever made, och mina förhoppningar är på topp!