4366
Sök

Vem är Alex Schulman??

FreddeK
14 september 2007
Trådstartare
Han skriver ju jämt på aftonbladet men vem och vad är han? Aftonbladet framställer ju honom som en gud eller någe? har inte satt mig in i personen i fråga men kanske någon som vet?

4 554 Inlägg
14 september 2007
han e rätt rolig har inte dirket heller förstått helt vem de är, en blogg gud typ, brukar ha en hel del kul att berätta

OEM <3
6 957 Inlägg
14 september 2007
Freddeponken skrev:
Han skriver ju jämt på aftonbladet men vem och vad är han? Aftonbladet framställer ju honom som en gud eller någe? har inte satt mig in i personen i fråga men kanske någon som vet?

Han har ju en bror vet ja, överklassare typ, 08:a, gjort tv
nåt tv program om elektonik prylar i 4:an riktigt bra faktiskt big_smile å en massa
stand in.s i typ "när å fjärran"
Rolig prick big_smile
Senast redigerat av Bjork (14 september 2007)

OEM <3

7 120 Inlägg
14 september 2007
Är det inte han som pratar i radion på morgonen? Mix Megapol "med adam och gry".

Körv
3 535 Inlägg
14 september 2007
Han är en avskyvärd människa som inte förtjänar att finnas i media. En "stureplansprofil".

Enligt mig alltså wink

Truckdriving Man

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
det e han stureplans guden, tro han har tidningen stureplan, kolla google.tycker iaf han e en tönt !
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

FreddeK
14 september 2007
Trådstartare
han verkar vara en stekare...men jag kan ha fel då jag inte känner han privat. ska ta och läsa en blogg han skrivit...det går nog fort att skapa sig en uppfattning.

68 Inlägg
14 september 2007
de e en redig schöning som inte blygar om o säga de han tycker. gör radio på mix megapol, va chefredaktör på tidningen sturplan o har nu sveriges mest lästa blogg på aftonbladet.se

Man får inte ta livet för seriöst, man kommer aldrig ur de levande ändå!

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
14 september 2007
Han brukar skriva helt random onödiga krönikor i .SE. En jävla idiot är han iaf som inte tillför nånting i världen. Förstår iaf inte varför han tar så stor onödig plats i Aftonbladet.

Whine whine!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
14 september 2007
Beatnik jag funderar varför du har en bild på en brud när du är kille tongue bara en fråga smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

7 120 Inlägg
14 september 2007
Han är ju skön i radio ju. big_smile

Rent A Retard !
674 Inlägg
14 september 2007
han har en brorsa som också ärr rätt känd, kommer inte på vad han heter bara tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Glidarn
408 Inlägg
14 september 2007
Bjork skrev:
Freddeponken skrev:

Han har ju en bror vet ja, överklassare typ, 08:a, gjort tv
nåt tv program om elektonik prylar i 4:an riktigt bra faktiskt big_smile å en massa
stand in.s i typ "när å fjärran"
Rolig prick big_smile

inge fel på sthlmare efter som jag själv e det

(obrut)

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Eliza skrev:
Beatnik jag funderar varför du har en bild på en brud när du är kille tongue bara
en fråga smile

Och varför frågar du inte det i GB ??

Dom flesta vet la att ja e kille, jag har en bild på min flickvän nått fel i det ?,då även hon sitter här ibland

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

383 Inlägg
14 september 2007
decib3L skrev:
Han är en avskyvärd människa som inte förtjänar att finnas i media. En "stureplansprofil".

Enligt mig alltså wink

Håller med!...

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

383 Inlägg
14 september 2007
Freddeponken skrev:

Du bor för långt ifrån fjollträsk för att ens ta reda på sån onödig fakta om han..är inte värt de big_smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Supraman
2 300 Inlägg
14 september 2007
Kvällstidningarna är ju rena skvallerblaskor nu.
Dom tillför inget alls som är till nytta.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Klyphuggare
328 Inlägg
15 september 2007
Han har mitt drömjobb. glida runt och blogga lite kan ju inte va helt fel. Har hört om han på radion några gånger

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Sök