men är de längre än orginal? isåfall måste du väl ändra brytvinkel för att de inte ska bli för långa när hjulen pekar rakt fram?
De är lika långa som original, men kulleden ser inte likadan ut som original. Så vet inte riktigt hur de funkar. De rekommenderade att man gjorde en framvagns inställning när man monterat dem.
Ruskigt läcker rx7, helt wunderbar. Har själv planer på att importera en rx7 ifrån tyskland till vintern (om det inte blir en rx8 istället). Men den är ruskigt läcker, blev riktigt snyggt med allt kolfiber, men det kan man inte ha för lite av heller så Och som en rx7 pickup får du den värsta arbetsbilen i stan
Riktigt snygg rx-7a! Om du ska lacka om fälgarna så tycker jag att du ska ha guldigt centrum! Skulle passat bra med dina dekaler. Svarta fälgar är också snyggt, men det känns lite uttjatat nu
Ruskigt läcker rx7, helt wunderbar. Har själv planer på att importera en rx7 ifrån tyskland till vintern (om det inte blir en rx8 istället). Men den är ruskigt läcker, blev riktigt snyggt med allt kolfiber, men det kan man inte ha för lite av heller så Och som en rx7 pickup får du den värsta arbetsbilen i stan
Tackar, Nej de ä sant kolfiber kan aldrig få för mkt av Båda bilarna är ju riktigt grymma, RX7an kanske är lite mer banbils anda över än RX8an. Ska bli kul att se vad du tar hem för nått kul.
Riktigt snygg rx-7a! Om du ska lacka om fälgarna så tycker jag att du ska ha guldigt centrum! Skulle passat bra med dina dekaler. Svarta fälgar är också snyggt, men det känns lite uttjatat nu
Får se vad de blir för färg på dem har inte bestämmt mig ännu , håller med om att svart centrum är riktigt snyggt men känns som sagt bli lite uttjatat.