4856
Sök

90:ans kofångare Golf 2

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
20 september 2007
Trådstartare
hallå ja... imorron ska ja montera mina kofångare som är av 90:ans modell. kör en golf 2 88:a  så nu undrar ja?! måste man byta plasthållarna som håller kofångaren på sidan av bilen.elr måste ja köpa specifikt för just 90:ans kofångare? . balken håller ju övriga plasten.

Tacksam för svar!

Mvh

ılı.lılı.ılı InZZanE ılı.lılı.ılı

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
20 september 2007
det skiljer som sagt på fästena på skärmarna, jag hade en jetta -87 som jag monterade "stora" stötfångarne på och jag använde dom små hållarna som satt där..

hade inga problem med det men kan inte garantera att du inte får det..

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
20 september 2007
Trådstartare
g-man skrev:
det skiljer som sagt på fästena på skärmarna, jag hade en jetta -87 som jag monterade "stora" stötfångarne på och jag använde dom små hållarna som satt där..

hade inga problem med det men kan inte garantera att du inte får det..

okej okej för ja har också dem små hållarna på mina skärmar. så ja jag har ingen aning.. har tydligen stora hållare på kjolarna men de kanske går ändå

987 Inlägg
20 september 2007
Jag gjorde så som g-man sa.. Jag fick tag i jettas front iofs, med jettas hållare, det gick kanon.

i like it load

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
20 september 2007
Trådstartare
NippaN skrev:
Jag gjorde så som g-man sa.. Jag fick tag i jettas front iofs, med jettas hållare, det gick kanon.

men satt där stora fästen på den kjolen då elr likadana små som på skärmarna på bilen?

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
20 september 2007
Trådstartare
ingen som vet om man kan sätta dit kjolarna med dem stora fästena till dem små knopparna på bilen? elr om man måste byta fästena på själva bilen också

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
20 september 2007
såg att jag skrivit luddigt (inte navelludd) jag använde dom små hållarna utan problem även fast dom stora skulle sitta där..

Sök