har planer på att läga in ett extra batteri i bakluckan men undrar om generatorn pallar med 2st batterier o ladda upp mena jag.ok vad skulle bli bäst att koppla in extra bateriet nån stans på standard bateriet eller direkt på generatorn...
Att vad? Ha två batterier eller batteri i bagageluckan? Audi har batteri därbak i alla fall och säkert andra märken också, Audi med standheizung har dubbla batterier.
/Göran
Fuckface skrev:
Är det inte förbjudet av ren brandrisk...?
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
har också tänk på att göra så för att ta bort risken att man dra slut batteriet när man står och dunkar, men man måste väll ha en diod då. annars så drar väll batteriet ur de andra också!?
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!