3974
Sök

Funkar inte :'(

257 Inlägg
23 oktober 2005
Trådstartare
#1
Sterion och steget och lådan plus högtalarna går igång utan problem. Men sen efter x antal sekunder så lyser protection sen så slocknar protection och ljudet går igång igen. sen så håller de på så. Varför? Jorden??

Har testat ett gammalt steg (väldigt gammalt, 6-7 år) och de funkar utan problem på de.

Vad kan de va?

//Swecc0


859 Inlägg
23 oktober 2005
#2
Testa en bättre rubrik nästa gång.

Detta har det tjatats om länge nu!



Sök