Sökes: Ett vettigt spel att spela utan nätverk/internet!

Ashra
23 september 2007 · 346 Inlägg

Om datorn är gammal så ladda ner en typ Super nintendo emulator. Där finns det några spel som håller dig fast i flera timmar:  breath of fire 2  Och lufia 2 Megaman x.

Sedan har du Fallout 1 och Fallout 2 Inte heller datorkrävande men förbannad roliga rpger.
Baldursgate 1+2
Där har du så du klarar dig ett par månader.

Senast redigerat av Ashra (23 september 2007)

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
23 september 2007 · 1 098 Inlägg

xorox_88 skrev:
varför inte fixa en massa emulatorer till datorn typ nes snes n64 sega å en massa sånna finns många roliga spel till dom

var man man ladda ner de?

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Rojpen
23 september 2007 · 2 230 Inlägg

det finns typ överallt att få tag på.. men man får väll itne ge ut såna länkar så det är att leta:D men sen finns ju alltid Tycoon spelen dom kan man ju sitta timmar med utan att tröttna spe Roller coaster tycoon spelen;)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Niklas1987 NO
23 september 2007 · 2 182 Inlägg

KKND 2:Krossfire

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
xorox_88 Smack that ass!!
23 september 2007 · 2 953 Inlägg

speedfreak racing skrev:

xorox_88 skrev:
varför inte fixa en massa emulatorer till datorn typ nes snes n64 sega å en massa sånna finns många roliga spel till dom

var man man ladda ner de?

lite över allt de är bara söka på tex nes roms på google finns skit många sidor har hittat på piratebay oxå och mininova.org på nån av dom sidorna hittade jag typ 3000nes spel å 1500 snes spel å typ lika många sega 16bit spel

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
baen
23 september 2007 · 220 Inlägg

trodde det skulle bli nämnt tidigare. Need for speed !?

Mr_Gear Biltokig
23 september 2007 · 870 Inlägg

323fSportT skrev:

ErskPersk skrev:
kan rekomendera Battlefield 1942, gammalt, men jäkligt roligt! big_smile

Helt klart Battlefield.Är skitkul spel.man kan köra/göra allt smile

Helt klart spelet du ska spela big_smile går säkert att köra på din maskin!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Frosted
23 september 2007 · 1 878 Inlägg

Nerf Arena Blast big_smile

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Rejad Maskin stundent!
26 september 2007 · 218 Inlägg

Flatout 1, kör me manuella lådan å proffs varianten, sen försöka ta sej så långt som möjligt me nån av de första skit bilarna! Det som jag slår ihjäl tid me i min anti-internet-lägenhet big_smile, får stilla min garaget.org-abstinens här hos morsan eller i skolan big_smile...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
29 september 2007 · 661 Inlägg

Heroes might and magic serien, dödar tid .. är roligt ni kan även spela mer än en person på samma dator eftersom det är turbaserat

Dawn of war, med tilläggsskivorna Dark crusade och winter assault, ett av världens bästa o balanserade strategispel, samt riktigt snyggt och brutalt

Tomb raider speciellt de senaste versionerna legend och anniversary riktigt spännande o kul

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
loffe007
29 september 2007 · 905 Inlägg

vars gör du lumpen? har du tillgång till försvaret telefon nät och har du modem på din laptop?

Malmoe SSS -12
29 september 2007 · 3 217 Inlägg

loffe007 skrev:
vars gör du lumpen? har du tillgång till försvaret telefon nät och har du modem på din laptop?

Gör lumpen i Blekinge! Jag tänker inte koppla in mig på deras nätverk då detta strider emot föreskrifterna... Jag hade kunnat skaffa trådlöst bredband, men det kostar för mycket för att vara lönsamt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Norsken
29 september 2007 · 121 Inlägg

Jag kör själv med Telia mobilt internet, kostar bara 199/mån och då får du vara uppkopplad hur mycket som helst.

Att komma två är att förlora!
Volvo V70 (2006)
Opel Vivaro (2008)
John87 Stolt Volvoägare
29 september 2007 · 4 913 Inlägg

Norsken skrev:
Jag kör själv med Telia mobilt internet, kostar bara 199/mån och då får du vara uppkopplad hur mycket som helst.

Eller Tele2's för 99kr / månad wink

(eftersom jag jobbar på Tele2 så kunde jag inte låta bli att piska Telia lite på fingrarna tongue)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
loffe007
30 september 2007 · 905 Inlägg

Fuckface skrev:

loffe007 skrev:
vars gör du lumpen? har du tillgång till försvaret telefon nät och har du modem på din laptop?

Gör lumpen i Blekinge! Jag tänker inte koppla in mig på deras nätverk då detta strider emot föreskrifterna... Jag hade kunnat skaffa trådlöst bredband, men det kostar för mycket för att vara lönsamt!

hmm, inte deras nätverk utan deras modem lina. nå föreskrifter som motstrider detta kan jag inte minnas att jag läst.

Urkas Kräsen grafiker
30 september 2007 · 1 775 Inlägg

Westher skrev:
Satt och varva Mafia igår ! :) skit skoj rekomenderar det spelet och hoppas på en uppföljare! :)

Uppföljaren är på G. Officiellt sen nån månad tillbaka!

Men spel jag kan rekommendera är väl Quake 3, Need for Speed 4, Diablo 2, GTA2, Soldat, Unreal Tournament. Fast Diablo 2 är nog det jag rekommenderar mest, då dom andra mest bara är skoj en liten stund. :P

Whine whine!
Gozze
30 september 2007 · 218 Inlägg

Serious Sam spelen och NOLF (no one lives forever) det är roliga spel smile

Volvo 340 (1984)
John87 Stolt Volvoägare
30 september 2007 · 4 913 Inlägg

Gozze skrev:
Serious Sam spelen och NOLF (no one lives forever) det är roliga spel smile

Serious Sam-serien är ju inte seriös direkt tongue

Roligast är det i nätverk med nån kompis och sen är det bara att mangla på lol

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Miklen
30 september 2007 ·

Rigs Of Rods.. iofs väldigt tidig alpha release nu men what the hell d e ju tufft wink

loffe007
30 september 2007 · 905 Inlägg

Liero wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang