Sponsor??

Kojloj
23 oktober 2005 · 458 Inlägg

Hur får man en bra sponsor egentligen..?
t.ex om jag skulle vilja ha en sponsor till min bil med
bilstero grejer.. hur skall jag bära mig åt??

tacksam för seriösa svar..
om du inte är intresserad så skriv inget tack!!

Smoke
23 oktober 2005 · 692 Inlägg

Beror på vad du har för bil, har du en fin bil så kan du åka till "dom" du skulle vilja bli sponsrad av. Och är dom intresserad så ja.

Kojloj
23 oktober 2005 · 458 Inlägg

Smoke skrev:
Beror på vad du har för bil, har du en fin bil så kan du åka till "dom" du skulle vilja bli sponsrad av. Och är dom intresserad så ja.

Jag har en Golf 3:a den är ju inte direkt rå stylad eller vad man
skall säga.. hur ska jag bära mig åt.. några tips??

Kojloj
23 oktober 2005 · 458 Inlägg

bmw750 skrev:

Kojloj skrev:

Smoke skrev:
Beror på vad du har för bil, har du en fin bil så kan du åka till "dom" du skulle vilja bli sponsrad av. Och är dom intresserad så ja.

Jag har en Golf 3:a den är ju inte direkt rå stylad eller vad man
skall säga.. hur ska jag bära mig åt.. några tips??

kan vara bra att kasta upp bilen här innan du börjar jaga spons, för att ha nåt att visa upp...

Men kan du inte läsa eller? Jag frågar om ni har några tips om hur man kan få en sponsor till t.ex ljud eller exteriör m.m ??

cossie84 cossie jens
23 oktober 2005 · 127 Inlägg

sponsprer är överskattat man ska göra det själv annars kan man strunta i det vem som helst kan bygga en fet eller snabb bil om man har sponsorer min åsikt iaf...

-PINNEN-
23 oktober 2005 · 409 Inlägg

nää jag vill ha sponsor men jag vill inte åka på varända jävla träff för att visa upp min bil för det kostar det med tongue

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Smoke
23 oktober 2005 · 692 Inlägg

volvo_850_glt skrev:
nää jag vill ha sponsor men jag vill inte åka på varända jävla träff för att visa upp min bil för det kostar det med tongue

Då kan du nog glömma sponsor, man sponsar inte någon med massa högtalare osv för att du sen ska ha bilen i ditt garage och itne visa upp hur bra tex ljudet låter osv osv osv osv

_Street_ 200sx Driver
23 oktober 2005 · 366 Inlägg

När jag fick sponsor av ferrita så ringde jag upp dom och sa att jag var sugen på att köpa ett av deras system men att jag ville ha det "specialbyggt" och dom sa att det skulle vara möjligt att fixa.
Då fråga jag om pris , då gav han mig ett pris och då fråga jag dom om dom var intresserade om att göra ett sponsoravtal med mig. Jag sa att jag var villig att fara på träffar och visa upp det och ha dekaler på bilen om dom ville det (Det enda kravet dom hade var att få gokänna bilen så det inte var något vrak och att jag nämde deras avgassystem om jag skulle ställa ut den). Det är väll det enklaste sättet.

Lycka till !
MVH // Viktor

Senast redigerat av _Street_ (23 oktober 2005)

-=Nissan 200sx s13 =-
Malmoe SSS -12
23 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Du får vara deras bitch, du ställer ut dig när dom vill och lånar ut bilen! Du får ställa upp på att åka kors och tvärs!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
_Street_ 200sx Driver
24 oktober 2005 · 366 Inlägg

Fuckface skrev:
Du får vara deras bitch, du ställer ut dig när dom vill och lånar ut bilen! Du får ställa upp på att åka kors och tvärs!

I avtalet jag skrev så behöver jag inte fara på utställningar och behöver inte låna ut bilen. Men däremot så om jag skulle ställa ut bilen så vill dom gärna att man nämner deras produkt och stoppar på en dekal eller 2 tongue

-=Nissan 200sx s13 =-
Renjägarn
24 oktober 2005 · 638 Inlägg

bmw750 skrev:
konstigt, man brukar alltid få visa upp sig samt medverka i tidningar o media...

jag får det från mina iaf...

Inte alltid, oftast gäller detta, men inte alla kräver detta.

Kommer väl nånting här snart!
chrizz Administratör
24 oktober 2005 · 11 783 Inlägg

bmw750 skrev:
JA MEN VISA UPP BILEN FÖRST!!!

lyssna, jag har använt garaget när jag har fått mina sponsorer, släng upp bilen här först.

Han får fråga vad tusan han vill utan att behöva ha en bil här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
25 oktober 2005 · 11 783 Inlägg

bmw750 skrev:

chrizz skrev:

bmw750 skrev:
JA MEN VISA UPP BILEN FÖRST!!!

lyssna, jag har använt garaget när jag har fått mina sponsorer, släng upp bilen här först.

Han får fråga vad tusan han vill utan att behöva ha en bil här.

men va i H*E??

varför la du dig i det?? jag anser att du inte vet hälften...

För att jag inte gillar att du "hittar på" egna regler och att du så pass ofta tillför dålig stämning till diskussionerna!

Jag är garanterat inte ensam om att tycka det ska du se...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kojloj
25 oktober 2005 · 458 Inlägg

Okej bmw 750 jag skall lägga upp bilder på min bil så får ni se vad
ni tycker och hur jag skall gå till väga låter det bra??

TeQuilla
25 oktober 2005 · 764 Inlägg

Vissa borde inte ens få vistas på forumet eftersom dom har en riktigt kass attityd. Forumen är ju delvis till för att man ska kunna fråga saker som man behöver hjälp med utan att behöva bli attackerad med vissa personers åsikter.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Smoke
25 oktober 2005 · 692 Inlägg

TeQuilla skrev:
Vissa borde inte ens få vistas på forumet eftersom dom har en riktigt kass attityd. Forumen är ju delvis till för att man ska kunna fråga saker som man behöver hjälp med utan att behöva bli attackerad med vissa personers åsikter.

Ja men det är ganska svårt att ge råd när man inte ens har sett den personens bil.


Sen ovan, att bli sponsrad utan att behöva ställa ut bilen osv anser jag är jäkligt onödigt? men men endel företag kanske gör så.

Kojloj
25 oktober 2005 · 458 Inlägg

Smoke skrev:

TeQuilla skrev:
Vissa borde inte ens få vistas på forumet eftersom dom har en riktigt kass attityd. Forumen är ju delvis till för att man ska kunna fråga saker som man behöver hjälp med utan att behöva bli attackerad med vissa personers åsikter.

Ja men det är ganska svårt att ge råd när man inte ens har sett den personens bil.


Sen ovan, att bli sponsrad utan att behöva ställa ut bilen osv anser jag är jäkligt onödigt? men men endel företag kanske gör så.

Men vad är det egentligen ni ska ge mig råd till? Om ni läser istället så kanske ni förstår.. Jag undrar om det vara någon som hade tips om hur man skaffar en bra sponsor? Det var man ENKLA lilla fråga.. Men jag skall lägga upp bilder på bilen så ska ni få se den.. Den är ju inte direkt rå stylad asså.. Men det kanske duger ändå..

Smoke
25 oktober 2005 · 692 Inlägg

Kojloj skrev:

Smoke skrev:

TeQuilla skrev:
Vissa borde inte ens få vistas på forumet eftersom dom har en riktigt kass attityd. Forumen är ju delvis till för att man ska kunna fråga saker som man behöver hjälp med utan att behöva bli attackerad med vissa personers åsikter.

Ja men det är ganska svårt att ge råd när man inte ens har sett den personens bil.


Sen ovan, att bli sponsrad utan att behöva ställa ut bilen osv anser jag är jäkligt onödigt? men men endel företag kanske gör så.

Men vad är det egentligen ni ska ge mig råd till? Om ni läser istället så kanske ni förstår.. Jag undrar om det vara någon som hade tips om hur man skaffar en bra sponsor? Det var man ENKLA lilla fråga.. Men jag skall lägga upp bilder på bilen så ska ni få se den.. Den är ju inte direkt rå stylad asså.. Men det kanske duger ändå..

Det svarade jag på från början, du får åka till den butiken du skulle vilja bli sponsrad av, och visa lite itnresse på något fint/bra bygge eller något sånt.

som ovan så kollar dom upp bilen ifall det är värt att bygga något i den osv

linn
25 oktober 2005 · 158 Inlägg

TeQuilla skrev:
Vissa borde inte ens få vistas på forumet eftersom dom har en riktigt kass attityd. Forumen är ju delvis till för att man ska kunna fråga saker som man behöver hjälp med utan att behöva bli attackerad med vissa personers åsikter.

Håller med !

xy
Kojloj
25 oktober 2005 · 458 Inlägg

Smoke skrev:

Kojloj skrev:

Smoke skrev:

Ja men det är ganska svårt att ge råd när man inte ens har sett den personens bil.


Sen ovan, att bli sponsrad utan att behöva ställa ut bilen osv anser jag är jäkligt onödigt? men men endel företag kanske gör så.

Men vad är det egentligen ni ska ge mig råd till? Om ni läser istället så kanske ni förstår.. Jag undrar om det vara någon som hade tips om hur man skaffar en bra sponsor? Det var man ENKLA lilla fråga.. Men jag skall lägga upp bilder på bilen så ska ni få se den.. Den är ju inte direkt rå stylad asså.. Men det kanske duger ändå..

Det svarade jag på från början, du får åka till den butiken du skulle vilja bli sponsrad av, och visa lite itnresse på något fint/bra bygge eller något sånt.

som ovan så kollar dom upp bilen ifall det är värt att bygga något i den osv

Okej, men grejen är ju att vill man ha en sponsor så är ju det för att bilen inte är utrustad med speciellt mycket grejer eller har jag fel? Min bil tex den har inte så mycket grejer det är ju därför jag vill ha en sponsor!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang