4488
Sök

Inget avgasystem till min opel?

1 174 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Nu är jag FLY FÖRBANNAD!

Har letat som fan efter ett sport avgasystem till min bil från kat, men allt jag finner kostar runt 7-10 tusen å det har jag ingen lust med alls jag vill ju bara ha fram ett ballare ljud!

så jag har ringt simons dom har men dom typ vägrar prudusera det ringt flera gånger även en kille till här på garaget tror ja?

ringde ferrita dom skulle ha mellan 6-8 tusen, ett annat företag som special gör skulle ha runt 7 tusen!

även kollat lite med tyska företag men dyrt där med!

så snälla ni ge mig något företag som har ett som passar min bil (opel astra gtc -05) eller ett företag som special gör ett för ett rimmligt pris för en låginkosttagare. Har sagt att det inte får kosta mer än 5 tusen å nej det behöver inte vara rostfritt lr så! ska vara i stockholms området gärna i v-ort men inge krav!

Tack på förhand!

.......
2 655 Inlägg
24 september 2007
varför inte bygga eget? :S. 440kr för en simons sportdämpare och 120kr för 1½meter lång rörbit, bara att sätta ihop de själv...

Smålänning
7 887 Inlägg
24 september 2007
Antingen bygga ett själv som beemern sa, eller bita i det sura och inse att dun bil är så ny att det inte börjat komma piratsystem till den än.
Dyrt med licenser och godkännanden som dom måste ha av GM...
Om du väntar tio år så kostar det int emer än till en kadett. wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 174 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Antingen bygga ett själv som beemern sa, eller bita i det sura och inse att dun bil är så ny att det inte börjat komma piratsystem till den än.
Dyrt med licenser och godkännanden som dom måste ha av GM...
Om du väntar tio år så kostar det int emer än till en kadett. wink

hehe jani verkar ju få bli så sad men har faktiskt ingen lust att bygga själv även fast jag har tummen rätt i handen dock en när det gäller bilar men ja. aja får väl bita i det sura å få det special gjort iaf så får man lite garanti på skiten också.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
24 september 2007
se det possetivt smile
bygg ett eget 3" & ta bort sista dämparn smile BRUUUUUUUUUUUUM

C H E V R O L E T <3

Sök