2862
Sök

Tjejer = Ondska

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
#1
http://bejcon.webblogg.se/images/girlsareevil_1165409102.gif



men jag älskar tjejer för de:p

Team Insane Racing

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
25 september 2007
#2
hahahah

C H E V R O L E T <3

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
25 september 2007
#3
Haha, den va ju klockren ju lol

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

3 113 Inlägg
25 september 2007
#4
hahaha big_smile bra att komma ihåg ju...

Semper Fi

196 Inlägg
25 september 2007
#5
Haha fy fan!^^


Bärs!
3 456 Inlägg
25 september 2007
#6
oohjäklar, det var ju inte igår man såg den där bilden...

hursomhelst, så jävla klockren!

Garaget.org peakade 2008.

9 108 Inlägg
25 september 2007
#7
Gammal och inte så rolig heller tycker jag, inget man inte redan visste alltså wink


hbg_claes
25 september 2007
#8
hehe...

2 014 Inlägg
25 september 2007
#9
En mycket logisk ekvation, den går även utmärkt att applicera på bilar... Och vad gör det oss killar till? Vi omger oss gärna med ondska (tjejer & bilar), så är vi också onda eller bra blåögda och pantade? big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

414 Inlägg
25 september 2007
#10
hahaha ;D så sant så sant! nää men alltid trevligt med flickor big_smile

hej

Rent A Retard !
674 Inlägg
25 september 2007
#11
Alecci skrev:
En mycket logisk ekvation, den går även utmärkt att applicera på bilar... Och vad gör det oss killar till? Vi omger oss gärna med ondska (tjejer & bilar), så är vi också onda eller bra blåögda och pantade? big_smile
jag tror att vi bara är otroligt dumma.. tänk vad mkt roliga saker man skulle kunna göra om man höll sig från tjejerna.. bo i en billig men sjysst lya, jobba och sen bara plöja ner stålar i bilen.. det e ju drömmen  tongue hahaha big_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

104 Inlägg
25 september 2007
#12
Daaze skrev:
Alecci skrev:
En mycket logisk ekvation, den går även utmärkt att applicera på bilar... Och vad gör det oss killar till? Vi omger oss gärna med ondska (tjejer & bilar), så är vi också onda eller bra blåögda och pantade? big_smile
jag tror att vi bara är otroligt dumma.. tänk vad mkt roliga saker man skulle kunna göra om man höll sig från tjejerna.. bo i en billig men sjysst lya, jobba och sen bara plöja ner stålar i bilen.. det e ju drömmen  tongue hahaha big_smile
Ha HA ha ! gammalt ! Bor i en snorbillig 1:a Har 3 bilar varav 2 "kulbilar" har 2 jobb !
Har haft tillräckligt med tjejer för att lungt kunna konstatera att det går inte att leva ihop med dom ,punkt ! Man kan titta på dom , på behörigt avstånd, kommer man närmare blir dom bara på tjocken & sen är det kört.....

Dogs have owners, cats have staff....

Rent A Retard !
674 Inlägg
25 september 2007
#13
nova383 skrev:
Daaze skrev:
Alecci skrev:
En mycket logisk ekvation, den går även utmärkt att applicera på bilar... Och vad gör det oss killar till? Vi omger oss gärna med ondska (tjejer & bilar), så är vi också onda eller bra blåögda och pantade? big_smile
jag tror att vi bara är otroligt dumma.. tänk vad mkt roliga saker man skulle kunna göra om man höll sig från tjejerna.. bo i en billig men sjysst lya, jobba och sen bara plöja ner stålar i bilen.. det e ju drömmen  tongue hahaha big_smile
Ha HA ha ! gammalt ! Bor i en snorbillig 1:a Har 3 bilar varav 2 "kulbilar" har 2 jobb !
Har haft tillräckligt med tjejer för att lungt kunna konstatera att det går inte att leva ihop med dom ,punkt ! Man kan titta på dom , på behörigt avstånd, kommer man närmare blir dom bara på tjocken & sen är det kört.....
hahah smile det va precis det ja menade tongue klockrent tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
25 september 2007
#14
Tyvärr väldigt gammal. Tillräckligt gammal för att inte vara rolig längre..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

643 Inlägg
25 september 2007
#15
John87 skrev:
Tyvärr väldigt gammal. Tillräckligt gammal för att inte vara rolig längre..
ok


Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
25 september 2007
#16
Louise skrev:
Haha fy fan!^^
Gnäll inte, de stämmer ju faktiskt tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

671 Inlägg
25 september 2007
#17
sant så sant

Second is the first loser

165 Inlägg
27 september 2007
#18
Daaze skrev:
Alecci skrev:
En mycket logisk ekvation, den går även utmärkt att applicera på bilar... Och vad gör det oss killar till? Vi omger oss gärna med ondska (tjejer & bilar), så är vi också onda eller bra blåögda och pantade? big_smile
jag tror att vi bara är otroligt dumma.. tänk vad mkt roliga saker man skulle kunna göra om man höll sig från tjejerna.. bo i en billig men sjysst lya, jobba och sen bara plöja ner stålar i bilen.. det e ju drömmen  tongue hahaha big_smile
Drömmen? Det är ju mitt liv big_smile
Ska hålla mig borta från det kön som majoriteten av den här sidan har, så länge som möjligt wink

Och ja, vi består nog endast av ren och skär ondska!
Senast redigerat av Netzki (27 september 2007)


Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
510 Inlägg
27 september 2007
#20
Netzki skrev:
Daaze skrev:
Alecci skrev:
En mycket logisk ekvation, den går även utmärkt att applicera på bilar... Och vad gör det oss killar till? Vi omger oss gärna med ondska (tjejer & bilar), så är vi också onda eller bra blåögda och pantade? big_smile
jag tror att vi bara är otroligt dumma.. tänk vad mkt roliga saker man skulle kunna göra om man höll sig från tjejerna.. bo i en billig men sjysst lya, jobba och sen bara plöja ner stålar i bilen.. det e ju drömmen  tongue hahaha big_smile
Drömmen? Det är ju mitt liv big_smile
Ska hålla mig borta från det kön som majoriteten av den här sidan har, så länge som möjligt wink

Och ja, vi består nog endast av ren och skär ondska!
Ja det är nog bäst att hålla dig borta från majoritieten på denna sida .. Annars kommer ja hålla mig borta ifrån dig wink (tror att fler kommer göra det) haha .. Majoriteten på denna sida är lätt killar .. Men kanske fler tjejer dagligen som blir nya användare än killar .. Fast än så länge har dom säkert inte kommit ifatt .. Tack och lov för det big_smile Mvh Johan



Sök