2352
Sök

Palla med att vända dygnet!

3 722 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
Nej nu pallar jag inte vara vaken mer! Har ni som jobbar natt samma problem som jag?, kör rondering och då vänder man på dygnet helt, sen när man är ledig i 2-4 dagar så kan man bane maj inte sova på natten dom två första dagarna! Riktigt jobbigt, så lyckas man vända på dygnet när man är ledig. Sen ska man jobba igen och då måste man vända dygnet igen, har kört rondering på natten nu i 3 år och jag börjar bli konstig, haha.

Menmen, eftersom jag är ledig imorgon också så hade det varit kul om ni kunnat gå in på min sida och skrivit lite komments på min bil! så har man lite å läsa om några timmar! alltid lika kul!  Mvh

http://www.garaget.org/?car=44190

178 Inlägg
25 september 2007
Hehe, samma här. Har vänt på dygnet som fan. Jag e vaken nu fast jag e ledig smile

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

804 Inlägg
25 september 2007
Jag är med vaken, fast det är för jag börjar tidigt. ;P

Pilot
78 Inlägg
25 september 2007
Jag har jobbat natten i ett år nu...har också stora problem med att sova på nättera...kan oftast somna vid 01:30 Men vaknar alltid vid runt 03-04 igen...vet inte varför det är så men jag kan tänka mig att kroppen är van vid att gå upp i varv då jag har rast vid 03:30..ett tips kan faktiskt vara att sova väldigt länge dagen innan och bara sova 2 timmar eller något sista dagen så kommer du kanske i säng vid 02 iallafall sen är det alltid bra att vända i två steg och inte chocka kroppen..samtidigt att undvika att äta för "tung" mat för att inte vänja kroppen vid den konstiga mattiden

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare

bullsmugglare
190 Inlägg
25 september 2007
jag börjar jobba vid 23:30 och slutar kl 06:00 och efter att jag jobbat sista natten mot fredag så brukar jag ge fan i o lägga mej förens på kvällen=)
då sommnar man varesej man vill eller inte=)

därimot om jag sover bara ett par timmar direkt efter jobbet så brukar jag också sommna vid 01:00 nån gång o vakna vid "rasten" vid 3 igen=)
Senast redigerat av herr lilltroll (25 september 2007)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Sök