5030
Sök

Manpowers tidsrapporterings hjälp!

Pan
28 september 2007
Trådstartare
hur fixar man så man rapporterar in månaden? Dom sa till mig att man skulle trycka skapa  på skapa tidskort 2 gånger sista veckan i månaden så månaden rappoterades in. Gick bra förra månaden. Men nu står det bara veckan är redan rapporterad hur gör jag? Orkar inte ringa till supporten dom är så jävla trökiga tongue

MVH

Lokförare
126 Inlägg
28 september 2007
vart så för mig med.

orkar inte fixat:P

Saab 900 Aero -96

Lokförare
126 Inlägg
28 september 2007
robert_87 skrev:
vart så för mig med.

orkar inte fixat:P

tror de ska bli så med.

för att du rapporterar ju in månaden i samband med veckan, annars rapporterar du ju in månaden i mitten av veckan typ.

tror de kan va så smile

Saab 900 Aero -96

Pan
28 september 2007
Trådstartare
tror de ska bli så med.

för att du rapporterar ju in månaden i samband med veckan, annars rapporterar du ju in månaden i mitten av veckan typ.

tror de kan va så

Vad menar du? Jag jobbar ju inte imorgon är ju färdig med denna veckan/månaden vill ju bara rapportera in skiten hehe smile

Lokförare
126 Inlägg
28 september 2007
ja, och di rapporterade in igår, du rapporterade även in fredagen men som ledig då antar jag.

o då rapporterar du ju in hela veckan samtidigt som du rapporterar månaden.

aiia ska höra me mina kollegor sen

Saab 900 Aero -96

Pan
28 september 2007
Trådstartare
Oki då fattar jag smile Jobbar Kväll ledig fredag det är därför jag ville ha färdigt skiten på tordag kväll. Men problemt är att det inte står med rödtext att månaden är färdig sad

Blir så trött på skiten nu segar sidan som satan öhhhhhhh hata tongue
Senast redigerat av Pan (28 september 2007)

Lokförare
126 Inlägg
28 september 2007
står inte "månaden rapporterad" för mig heller.

ska ringa o höra me kollegorna sen tongue

Saab 900 Aero -96

Pan
28 september 2007
Trådstartare
oki börjar bli lite trött på DirectTime nu förra gången kukade det ur rejält och allt låste sig och det tog dom 1,5 vecka att fixa det haha aja tack för hjälpen iaf. Ska nog ta och ringa supporten så jag får skiten ur världen.

mvh

Lokförare
126 Inlägg
28 september 2007
skriv sen va dom sa?big_smile

Saab 900 Aero -96

Pan
28 september 2007
Trådstartare
Problemet löst man får inte upp månad rappoterad i rödtext om den sista dagen i månaden ligger på en lördag eller söndag förstog jag det som när jag frågade supporten.
Senast redigerat av Pan (28 september 2007)

Lokförare
126 Inlägg
28 september 2007
bra då va de som ja trodde då wink

men ja kanske förklara dåligt:D

Saab 900 Aero -96

Pan
28 september 2007
Trådstartare
eller så fattade jag dåligt haha tongue Aja nu vet man ju hur det ligger till iaf.

Sök