5049
Sök

känns skit

151 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
sen hon flytta så är allt kass. vet inte hur jag ska göra..
hon ringer när hon druckit å säger saker som man inte vill höra, har vatt så rätt länge nu och jag orkar inte höra på det mer..funderar på att lämna henne efter 3 år,men jag vet ej hur jag ska göra..tycker ju om henne å så..hon tycker med om mig säger hon men vem vill höra massa skit och tjafs hela tiden. vi har försökt reda ut det men det funkar inte.
allt känns jävligt jobbigt..tacksam för lite hjälp.

MvH J

Play It Loud

4 554 Inlägg
29 september 2007
fatta lagom, men om hon hon inte fattar bättre så varför ha de som du har? lägg ner bruden

401 Inlägg
29 september 2007
Jensus skrev:
hon ringer när hon druckit å säger saker som man inte vill höra, har vatt så rätt länge nu och jag orkar inte höra på det mer..funderar på att lämna henne efter 3 år,men jag vet ej hur jag ska göra..tycker ju om henne å så..hon tycker med om mig säger hon men vem vill höra massa skit och tjafs hela tiden. vi har försökt reda ut det men det funkar inte.

MvH J

Jag har varit med om liknande, och jag kan säga som så att i längden så måste du tänka på dig själv...
Lika bra göra slut om du mår dåligt av det sad

Sen off topic så var inte din topic den bäst beskrivande hmm

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Långtradarchaffis
224 Inlägg
29 september 2007
Håller med c0nne, du måste tänka på dig själv, hur egoistikigt det än låter, men det är nog det bästa...

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 september 2007
sånt där är aldri roligt... plus att d är svårt att ta sig ur... men i slutändan måste man ändå vara självisk å tänka på sig själv å sitt eget bästa i första hand.. mår man inte bra i ett förhållande så ska man inte vara kvar... även om d känns tungt i början efter d tagit slut så löser d sig alltid på något sätt..världen e full av tjejer som bara vill ha dig... d ordnar sig!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

101 Inlägg
29 september 2007
Jensus skrev:

MvH J

Jadu vad ska man säga, jag har det precis likadant som du bara den skillnaden att det är jag som flyttat sad

Sen har jag även en kompis till med liknande problem, å dom har bara flyttat drygt 30 mil ifrån varandra och jag ligger på 130 tongue

Så vad ska man göra, vore riktigt roligt med lite tips smile

blacken
29 september 2007
Vad du ska göra är att ta ett rejält snack med donnan, och tala om allt som du tycker är jobbigt med situationen.

MissMarilyn
29 september 2007
Hej vännen...

Det låter som ni har försökt och faktiskt kämpat ett tag...mina tankar går såhär:
Du kommer aldrig att må bra i ett förhållande om du inte mår bra i dig själv...du kommer aldrig må bra i dig själv om du lever med någon som motarbetar detta...en ond och dyster cirkel.

Tyvärr som kommer man kanske till situationer där det inte alltid finns en lösning..

Ledsen för din skull....Glöm inte bort dig själv!!!!

Vänliga kramar...

Sök