2077
Sök

Rånad.. fyfan va surt :S

186 Inlägg
6 oktober 2007
Trådstartare
God dag alla glada!

Fan va lack jag blir.. Inatt när jag skulle ta nattbussen hem, gick å skickade sms till bruden så fick jag ett slag i bakhuvet, föll mot backen å sen springer det 3 små jävla idioter iväg med min min mobil!
Mobilen skiter jag nästan i , men alla bilder och nummer.. fyfan :S Det blir bara värre å värre i detta jävla land!

Skönt, nu fick jag skriva av mig lite..
Ha en jävla trevlig lördag på er där ute!

mvh Micke

B M W

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
6 oktober 2007
jävligt fräckt... jag hade blivit vansinnig och sprungit efter, däckade du eller bara chockad?

man lever bara en gång så lev väl!

BMW-328I
6 oktober 2007
Jävla idioter hoppas allt e bra med dig.

2 644 Inlägg
6 oktober 2007
Sånna är knappt ens värda o slösa skottpengar på bättre o avliva dom på nått billigare sätt..

aja hur som helst hoppas allt är bra med dig !

Johan Lindgren

186 Inlägg
6 oktober 2007
Trådstartare
Jag har lite ont i skallen å så.. men det e lugnt..
Nästan skönt att man inte fick tag i nån av dem, hade ju vridit nacken ur led på dom asen :S

B M W

Rent A Retard !
674 Inlägg
6 oktober 2007
så jävla typiskt sthlm.. alla jävla tattar snorungar som åker in te stan från förorterna och rånar folk.. det skjuts för lite.. har dom inga föräldrar !!!! mad

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Maizer
6 oktober 2007
Haha, ja du är helt säker på att det var grabbar från förorten? Det snackas för mycket i detta land, snälla nån.

186 Inlägg
6 oktober 2007
Trådstartare
Jag var i förorten om man säger så.. så det kan vara vafan som helst.. skiter fullständigt i vad det var för idioter. Tycker bara det e surt.. dom kan ju knappt sälja mobilen :S

B M W

1 722 Inlägg
6 oktober 2007
vad är det för mobil ??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

186 Inlägg
6 oktober 2007
Trådstartare
Kanelbullen skrev:
vad är det för mobil ??

Sony Ericsson W nånting.. är kass på mobil modeller ;P

B M W

679 Inlägg
6 oktober 2007
Bra att du inte fick några värre skador..
Ring upp ditt nr och se vem det är som svarar wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 oktober 2007
fyfan va illa du hmm bra att allt verkar bra med dig då smile

höll på att bli rånad av 2st små jävlar i sommras jag med, fast jag själv var ju på fyllan då och dom där 2 små kunde väll knappt ta ner en fluga... så innan det var färdigt så var det dom som sprang tongue dock så sparkade jag dom bara mellan benen och skrek lite roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
6 oktober 2007
jävligt tråkigt det som hänt.. har själv varit med om att bli misshandlad och rånad.. inget roligt alls.. och får man ett slag i bakhuvudet hör det till ovanligheten att man inte faller ihop

329 Inlägg
6 oktober 2007
Vart skedde rånet någonstans om man får fråga?

186 Inlägg
6 oktober 2007
Trådstartare
Ludds skrev:
Vart skedde rånet någonstans om man får fråga?

Jakobsberg i sthlm

B M W

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
6 oktober 2007
Det skjuts på tok för lite i det här landet...

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

Hopplare
104 Inlägg
6 oktober 2007
fan va surt. Har blivit utsatt för rån försök. en snubbe som ryckte tag i min ipod på bussen. Hna fick mina förlurar och kutade av jag. han va så misslyckad för han va så långsam så jag han ikapp honom så sa han att jag inte skulle säga till polisen att han tog min ipod. sen visade jag den så slängde han hörlurana till mej. big_smile Men det e så dålig stil att snå mobiler de e liksom personliga i hög grad

Lika lyckat som Melle mels comeback

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
6 oktober 2007
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article947231.ab

Bråka med fel person och detta händer.  Brrr

Lev livet, det kan ta slut fort

3 124 Inlägg
6 oktober 2007
darkwizard skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article947231.ab

Bråka med fel person och detta händer.  Brrr

Jo, man får väl räkna med att ens handlande kan få konsekvenser .
Åker du för att sno grejer och jävlas så är det klart att det kan gå såhär.
HAn sopm sköt ungdomarna funderar väl iofs om det var värt att spendera ett par år i fängelse för lite småskit som dom skulle snott.

2 164 Inlägg
6 oktober 2007
Vissa ungar fattar nog inte konsekvenserna av deras handlande.
Att de skulle sluta så här är väl lite tragiskt men han handlade ju i själv försvar så jag tycker han gjorde rätt på ett sätt.

MVH

F

Sök