Fan va lack jag blir.. Inatt när jag skulle ta nattbussen hem, gick å skickade sms till bruden så fick jag ett slag i bakhuvet, föll mot backen å sen springer det 3 små jävla idioter iväg med min min mobil! Mobilen skiter jag nästan i , men alla bilder och nummer.. fyfan :S Det blir bara värre å värre i detta jävla land!
Skönt, nu fick jag skriva av mig lite.. Ha en jävla trevlig lördag på er där ute!
så jävla typiskt sthlm.. alla jävla tattar snorungar som åker in te stan från förorterna och rånar folk.. det skjuts för lite.. har dom inga föräldrar !!!!
Jag var i förorten om man säger så.. så det kan vara vafan som helst.. skiter fullständigt i vad det var för idioter. Tycker bara det e surt.. dom kan ju knappt sälja mobilen :S
fyfan va illa du bra att allt verkar bra med dig då
höll på att bli rånad av 2st små jävlar i sommras jag med, fast jag själv var ju på fyllan då och dom där 2 små kunde väll knappt ta ner en fluga... så innan det var färdigt så var det dom som sprang dock så sparkade jag dom bara mellan benen och skrek lite
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jävligt tråkigt det som hänt.. har själv varit med om att bli misshandlad och rånad.. inget roligt alls.. och får man ett slag i bakhuvudet hör det till ovanligheten att man inte faller ihop
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
fan va surt. Har blivit utsatt för rån försök. en snubbe som ryckte tag i min ipod på bussen. Hna fick mina förlurar och kutade av jag. han va så misslyckad för han va så långsam så jag han ikapp honom så sa han att jag inte skulle säga till polisen att han tog min ipod. sen visade jag den så slängde han hörlurana till mej. Men det e så dålig stil att snå mobiler de e liksom personliga i hög grad
Jo, man får väl räkna med att ens handlande kan få konsekvenser . Åker du för att sno grejer och jävlas så är det klart att det kan gå såhär. HAn sopm sköt ungdomarna funderar väl iofs om det var värt att spendera ett par år i fängelse för lite småskit som dom skulle snott.
Vissa ungar fattar nog inte konsekvenserna av deras handlande. Att de skulle sluta så här är väl lite tragiskt men han handlade ju i själv försvar så jag tycker han gjorde rätt på ett sätt.