4530
Sök

Lite råd ang vänstring med andra :/

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Hejsan-. Jag har länge funderat på att min flickvän nu vänstrar.
Hon döper om alla killar i princip till ida, sara med mera för att jag inte ska märka detta.
Jag får aldrig träffa dom här så kallade " tjej kompisarna " osv
Hon sa senast igår. Oj jag råka få med mig Saras snusdosa så skulle hon Bara lämna den. Det värsta är att den lämningen tog ca 7 timmar o hon kom hem typ vid 02.00 inatt.
Jag har frågat henne om hon vänstrar så säg det nu istället för att det ska gå så långt. Men hon säger nej.
Hennes sms som hon får från " Sara & Ida " är inte direkt vänskaps sms heller. Stod liknande såhär. = Hej snygging. Ska vi hitta på nått till helgen? Du såg grymt sexig ut me den korta kjolen mm.
Några tips på så jag kan få reda på om hon vänstrar??
Vet fan inte vad jag ska göra längre...
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (8 oktober 2007)

C H E V R O L E T <3

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2007
tråkigt du hmm.... spionera is the shit wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
tråkigt du hmm.... spionera is the shit wink

Börjar fundera på det. Men det ska ju inte behöva gå så långt för att få 1 att erkänna ju sad

C H E V R O L E T <3

1 436 Inlägg
8 oktober 2007
Verkar ju rätt uppenbart... tyvärr.
Att smyga på tjejen känns ju fel, men du kanske kan få en polare att råka röra sig i trakterna?
Eller helt sonika sno telefonen och smsa lite och spela att du är hon och får du svar som.. ja...

Skitjobbigt läge, är hon otrogen är det ju bara att dumpa horan men är hon inte det så känner man sig som ett svin som hållit på och smygit runt och spanat... :s

Hur som, lider med dig...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 396 Inlägg
8 oktober 2007
Säg bara "Hej då" och gå vidare, blir bara värre om man väntar...

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Caffe skrev:
Verkar ju rätt uppenbart... tyvärr.
Att smyga på tjejen känns ju fel, men du kanske kan få en polare att råka röra sig i trakterna?
Eller helt sonika sno telefonen och smsa lite och spela att du är hon och får du svar som.. ja...

Skitjobbigt läge, är hon otrogen är det ju bara att dumpa horan men är hon inte det så känner man sig som ett svin som hållit på och smygit runt och spanat... :s

Hur som, lider med dig...

Exakt något sådant här jag sökte. Att jag inte kom på det innan. Ska kolla om nån polare har lust att råka vara i närheten av henne. Tack så mycket. Är ju ganska så uppenbart ja. Men vill vara 100% säker så jag inte tabbar mig hmm

C H E V R O L E T <3

Masterworks
8 oktober 2007
Var en gentleman och häng med o lämna snuset nästa gång!

Evolution
1 627 Inlägg
8 oktober 2007
du kan inte kolla ida och saras nummer på eniro

Fäll ner pungen och landa

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Masterworks skrev:

Joo. Jag tänkte ju inte alls på det just då hon skulle gå.
Men fan. Hatar denna svartsjuka/avudsjuka att misstänka andra. Grejjen e ju att om man nu har fel så kommer man känna sig som ett riktigt svin. Men 'r ganska säker men vill vara 100% som sagt

C H E V R O L E T <3

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Karlzzon The One skrev:
du kan inte kolla ida och saras nummer på eniro

Redan försökt =/
Ingen info. Troligtvis kontantkort´s nr som inte är registrerade

C H E V R O L E T <3

Masterworks
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Masterworks skrev:

Joo. Jag tänkte ju inte alls på det just då hon skulle gå.
Men fan. Hatar denna svartsjuka/avudsjuka att misstänka andra. Grejjen e ju att om man nu har fel så kommer man känna sig som ett riktigt svin. Men 'r ganska säker men vill vara 100% som sagt

Fixa en fest då och bjud Sara och Ida!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
8 oktober 2007
nästa gång hon säger att hon ska någonstans till någon av sina "tjejkompisar" så sitter du uppe hela tiden och väntar på henne och så frågar du vart hon har varit och! sitt gärna mörkt i ett hörn så hon inte ser dig först förens hon tänder lyset!... så ställer du henne mot väggen och frågar vad som fan försigår och varför hon är borta i 7 timmar!

Team Insane Racing

7 120 Inlägg
8 oktober 2007
Malm3n skrev:
nästa gång hon säger att hon ska någonstans till någon av sina "tjejkompisar" så sitter du uppe hela tiden och väntar på henne och så frågar du vart hon har varit och! sitt gärna mörkt i ett hörn så hon inte ser dig först förens hon tänder lyset!... så ställer du henne mot väggen och frågar vad som fan försigår och varför hon är borta i 7 timmar!

Någon har tittat för mycket på tv tror jag roll

220 Inlägg
8 oktober 2007
( ( ( |The Ultimate hardrocker| ) ) )
       LONG LIVE ROCK N ROLL

Antingen tar du bort det eller sätter en annan pingla.

terazzi
8 oktober 2007
fyfan låter som en otrogen brud desvärre, just av denna anledning man är singel och inte kan lita på nån brud när det kommer till förhållande.

Har vart i exakt din sits så vet vad du känner,jag gjorde som en av er sa och sms'ade den här killen och jävlar vad mycket man fick reda på då. Men dum som man var så försökte man få henne tillbaka iaf.

Senare så sket jag i det,och när jag fick reda på att dem var tillsammas senare.. tog max 2v,så var hon otrogen med mig mot han.
Sen efter det bad jag henne dra åt helvete och kallade henne en en del ord vilket jag tyckte hon förtjänade..
Tjejer och killar som håller på så här förtjänar INTE ens och bli omtyckta eller ha förhållande tycker jag!!!

Så mitt råd är: DUMPA OCH TITTA ALDRIG BAKÅT,ingen ska behöva genomgå så här skit som du gjort!!

1 142 Inlägg
8 oktober 2007
skulle ja vart säker påatt hon vänstra skulle ja följt efter henne dit hon gick till dom där "sara lr ida" sen hade ja väntat tills hon åkt sen gått in och spöa den/dom jävlarna för att dom tallar på min tjej PS. har gjort det engång redan och då vare en tailändare som fick känna hur de är att trassla med andras tjejer...........

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Ponuts skrev:
       LONG LIVE ROCK N ROLL

Vaaa???
Vad har det med saken att göra???

C H E V R O L E T <3

220 Inlägg
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Ponuts skrev:
       LONG LIVE ROCK N ROLL

Vaaa???
Vad har det med saken att göra???

Den ultimata rockern sätter andra, hehe

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
fyfan låter som en otrogen brud desvärre, just av denna anledning man är singel och inte kan lita på nån brud när det kommer till förhållande.

Har vart i exakt din sits så vet vad du känner,jag gjorde som en av er sa och sms'ade den här killen och jävlar vad mycket man fick reda på då. Men dum som man var så försökte man få henne tillbaka iaf.

Senare så sket jag i det,och när jag fick reda på att dem var tillsammas senare.. tog max 2v,så var hon otrogen med mig mot han.
Sen efter det bad jag henne dra åt helvete och kallade henne en en del ord vilket jag tyckte hon förtjänade..
Tjejer och killar som håller på så här förtjänar INTE ens och bli omtyckta eller ha förhållande tycker jag!!!

Så mitt råd är: DUMPA OCH TITTA ALDRIG BAKÅT,ingen ska behöva genomgå så här skit som du gjort!!

Har tänkt mycket nu & pratat med henne.
Hon började gråta utan anledning så förstog att det var sant. Bad henne att ta sitt pick o pack o dra. Alla saker skulle vara ute härifrån senast imorgon eller så ställer jag grejjerna utanför min dörr. Det är mestadels kläder, Smink o sånt , Några cd plattor sånna lätta saker.
Jag frågade henne och sa detta är sista gången jag frågar, Ljuger du för mig så får du skylla dig själv, Hon började gråta osv o säga förlåt o allt, Sen frågade jag henne varför o det kunde hon inte svara på. Och sedan bad jag henne dra o det jag skrivit ovan.
Urss, Denna helg som kommer nu kommer jag fan dra ut till stan o supa & ragga för fullt så jag glömmer henne snabbt. Tänker inte sitta o gråta över henne. Jag inte gjort ett endaste fel. Hon hade fan allt! Köpte kläder, Skor, Gav pengar, Perfekt förhållande ( Enligt mig )  . Förlovade .Trodde hon var den rätta. Vi kännt varann längre tid.
Men tydligen räckte inte detta!
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (8 oktober 2007)

C H E V R O L E T <3

TheBabe
8 oktober 2007
Jag tycker synd om dig som har problem med kärleken, jag vet att jag har inte varit den bästa flickvännen man kan ha, men killen är nog inte den bästa heller. Han och jag hade lite problem med sms och så men allt har blivit bättre nu och jag tror det har löst sig för oss.

Vet inte riktigt vad du kan göra, försök ta reda på varför hon gör så, om hon kanske är missnöjd med dig eller så.. Ni borde iaf prata ut om det.

Hoppas det löser sig smile

Sök