4795
Sök

Lite råd ang vänstring med andra :/

1 174 Inlägg
8 oktober 2007
Tycker inte du ska smyga men testa kolla nummret från "ida" eller sara å kolla på eniro?

1 396 Inlägg
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
terazzi skrev:
fyfan låter som en otrogen brud desvärre, just av denna anledning man är singel och inte kan lita på nån brud när det kommer till förhållande.

Har vart i exakt din sits så vet vad du känner,jag gjorde som en av er sa och sms'ade den här killen och jävlar vad mycket man fick reda på då. Men dum som man var så försökte man få henne tillbaka iaf.

Senare så sket jag i det,och när jag fick reda på att dem var tillsammas senare.. tog max 2v,så var hon otrogen med mig mot han.
Sen efter det bad jag henne dra åt helvete och kallade henne en en del ord vilket jag tyckte hon förtjänade..
Tjejer och killar som håller på så här förtjänar INTE ens och bli omtyckta eller ha förhållande tycker jag!!!

Så mitt råd är: DUMPA OCH TITTA ALDRIG BAKÅT,ingen ska behöva genomgå så här skit som du gjort!!

Har tänkt mycket nu & pratat med henne.
Hon började gråta utan anledning så förstog att det var sant. Bad henne att ta sitt pick o pack o dra. Alla saker skulle vara ute härifrån senast imorgon eller så ställer jag grejjerna utanför min dörr. Det är mestadels kläder, Smink o sånt , Några cd plattor sånna lätta saker.
Jag frågade henne och sa detta är sista gången jag frågar, Ljuger du för mig så får du skylla dig själv, Hon började gråta osv o säga förlåt o allt, Sen frågade jag henne varför o det kunde hon inte svara på. Och sedan bad jag henne dra o det jag skrivit ovan.
Urss, Denna helg som kommer nu kommer jag fan dra ut till stan o supa & ragga för fullt så jag glömmer henne snabbt. Tänker inte sitta o gråta över henne. Jag inte gjort ett endaste fel. Hon hade fan allt! Köpte kläder, Skor, Gav pengar, Perfekt förhållande ( Enligt mig ) Trodde hon var den rätta. Vi kännt varann längre tid.
Men tydligen räckte inte detta!

Du gjorde rätt! Starkt som fan av dig!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

terazzi
8 oktober 2007
>Fan surt höra det sad men du kommer vidare,en sån tjej är det bara spotta på!!!
du förtjänar bättre!!!
Surt att det va sant, vad sa hon till sitt försvar då? tjejer är ju ganska duktiga på sånt!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:
Jag tycker synd om dig som har problem med kärleken, jag vet att jag har inte varit den bästa flickvännen man kan ha, men killen är nog inte den bästa heller. Han och jag hade lite problem med sms och så men allt har blivit bättre nu och jag tror det har löst sig för oss.

Vet inte riktigt vad du kan göra, försök ta reda på varför hon gör så, om hon kanske är missnöjd med dig eller så.. Ni borde iaf prata ut om det.

Hoppas det löser sig smile

Nee det är redan över tyvär sad
Hon erkände men hon vägra svara varför hon gjorde detta när jag fråga.
Hon bara nicka på skallen o då expolderade jag. Hade sån lust att bara klappa till henne men behärskade mig

C H E V R O L E T <3

TheBabe
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
TheBabe skrev:
Jag tycker synd om dig som har problem med kärleken, jag vet att jag har inte varit den bästa flickvännen man kan ha, men killen är nog inte den bästa heller. Han och jag hade lite problem med sms och så men allt har blivit bättre nu och jag tror det har löst sig för oss.

Vet inte riktigt vad du kan göra, försök ta reda på varför hon gör så, om hon kanske är missnöjd med dig eller så.. Ni borde iaf prata ut om det.

Hon bara nicka på skallen o då expolderade jag. Hade sån lust att bara klappa till henne men behärskade mig

Fy fan vad ruttet sad Tycker verkligen synd om dig, vet hur ledsen jag hade blivit om det tog slut för mig och min kille, jag hade nog dött sad

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
>Fan surt höra det sad men du kommer vidare,en sån tjej är det bara spotta på!!!
du förtjänar bättre!!!
Surt att det va sant, vad sa hon till sitt försvar då? tjejer är ju ganska duktiga på sånt!

Hon sa faktiskt ingenting typ.
Jag fråga en massa men hon bara grät & nickade på skallen.
Frågaste faktiskt om hon hade svårt för att förstå svenska.
Då nickade fanskapet igen o då blev det lite livat men höjde bara rösten till henne o sa allt jag skrivit innan

C H E V R O L E T <3

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
TheBabe skrev:

Lider inte med dig för det var nog inget att ha! Rätt tjej för dig finns förmodligen där ute då denna inte var det! Kladda lite åt mig också då jag har mitt på det torra! Lycka till!
Bra att du inte gjorde ngt med henne även om hon hade varit värt det! Då hade du varit lika låg som henne! Respekt!
Senast redigerat av MikeAero (8 oktober 2007)

-Mike-

220 Inlägg
8 oktober 2007
Hoppas du har några på lager det brukar vara det bästa.

TheBabe
8 oktober 2007
Ponuts skrev:

Jag vet inte om jag tolkar det fel, men när någon säger "hoppas du har någon på lager" är inte det lite fel? Om man har någon på lager så betyder väl det att man har pratat med andra tjejer och blivit intresserade av dom under ett förhållande.. Eller har jag helt fattat fel? =/

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Ponuts skrev:

Njaa lager & lager. " One night stands " Finns ju men inga som jag vill ha något förhållande med. Men det fixar sig nog. Brukar vara rätt stark på detta med att hitta en ny & inte deppa över gammla saker
Men jag vill inte ha något sånt. Vill ha ett riktigt förhållande.
Men menar inte att jag vart otrogen. Men vet några som sagt.
Men just nu så vill jag inte ha något utav dom
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (8 oktober 2007)

C H E V R O L E T <3

TheBabe
8 oktober 2007
Ta din tid för att hitta den rätte för dig smile

Jag vet att jag hittade min rätte ganska tidigt men jag har väl tur antar jag ^^

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Men i alla fall.
Nu ska jag gå o lägga mig ensam i min säng o fundera lite i alla fall.
Men nu är hon ute ur mitt liv.
Trodde aldrig detta om henne!
Men Moderator kan radera denna tråd nu.
TACK allihoppa som hjälpt mig o få lite kött på låren med ideer o sånt.
Betyder mycket
Ha det bra

C H E V R O L E T <3

TheBabe
8 oktober 2007
Sov gott big_smile

Och händerna på täcket wink

5 042 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:

Jag vet att jag hittade min rätte ganska tidigt men jag har väl tur antar jag ^^

Bra tur har du haft smile
Menmen hmm
Inget att deppa åt.
Shit happens.
Jag smsa precis att jag ville ha min ring imorgon med som jag betalat henne ( Förlovning )
Men bara ut o leta

C H E V R O L E T <3

TheBabe
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
TheBabe skrev:

Bra tur har du haft smile
Menmen hmm
Inget att deppa åt.
Shit happens.
Jag smsa precis att jag ville ha min ring imorgon med som jag betalat henne ( Förlovning )
Men bara ut o leta

Ja den ringen hade jag också krävt att få tillbaka, om det är du som betalat den asså.

DFFL
9 020 Inlägg
8 oktober 2007
Jag tycker synd om dig för den sitsen hon satt dig i, men samtidigt så var hon ändå inget att hålla fast i oavsett hur långt förhållande man haft.

Jag har varit tillsammans med min flickvän i 3½ år drygt och hade inte sett åt henne två gånger om jag fått reda på att hon varit otrogen.
(Iofs. så har jag lätt för att bryta med folk, men man kan inte låta sånt fortgå)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

House/Trance diggare
287 Inlägg
8 oktober 2007
Var du verkligen kär i henne? Oavsett om hon är otrogen eller ej så borde man inte bara kunna få ur henne ur ens tankar omedelbart, och att nästan slå till henne och "shit happens" lixom.

Nåja, om en tjej känner nåt för en annan kille ska hon avbryta det aktuella förhållandet först, riktigt drygt att inte göra det, dåligt, så kan tro att man lär bli rätt knäckt.

4 554 Inlägg
8 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Men i alla fall.
Nu ska jag gå o lägga mig ensam i min säng o fundera lite i alla fall.
Men nu är hon ute ur mitt liv.
Trodde aldrig detta om henne!
Men Moderator kan radera denna tråd nu.
TACK allihoppa som hjälpt mig o få lite kött på låren med ideer o sånt.
Betyder mycket
Ha det bra

jaja låser väl här då.. lycka till med nästa brud hoppas hon inte är som förra wink

Sök