Första bilden jag tog tyvärr tog ja ingen bild när allt var uttaget ur bagaget eller med ljudbygget som satt i.. Såhär ser det ut änsålänge, nytt golv

Bild på ena hörnet..

Workshop, tyckte bilden blev cool

Ett par redbull för att hålla lusten uppe

Första biten utsågad för att döja baslådan.

Spraylim å häftpistol gjorde susen !

Axelsson_ själv med sin vintermössa newyork keps

Första sidobiten börja ta form..

Båda utsågade varav den ena är klädd och klar

Så långt så bra

inga kommentarer

Ena steget monteras, tyvärr jag har ingen bild på att jag satt ihop dom med kemisk metall, som ni ser är det två delar på bilden, själva steget och en "plåt" för att dölja kablarna, och där fanns det givetvis inga skruvar att sätta ihop dom med så löste det med kemisk metall

det är alltså den vänstra biten som är ditsatt med kemisk metall

sådär ja.. nu börjar det arta sig

då satt båda stegen på sin plats

och nu när jag hade kommit såhär långt och satt dig stegen på spånskivsbitarna tänkte ja till och ville ha lite snyggare lack på stegen

valde inte denna bilden för det skulle va en bra bild utan för att ni som inte vet vad kemisk metall är skulle få en liten aning, det är det gråa kladdet

efter lite om och men fick jag äntligen ut kretskortet.. alla skruvar satt med locktite och skit.. den vita sörjan ni ser på sidorna av kortet är kylpasta, chassit fungerar som en kylflens och dom små svarta klumparna på steget ska ha kontakt med chassit på steget för att få kylning , annars säger det poff och allt börjar brinna

sådär ja.. alla bitarna borta och DLS emblemen bortskruvade för dom ska vara orginal

jag blev nöjd

bara att sätta ihop stegen jaa... det var svårare än ja trodde.. men det va bara till att kleta på kylpasta och dit med klemmerna så blev det bra till slut

provspelade steget och tro det eller ej

skruvade fast stegen på spånskivorna igen.. dock horisontellt denna gången

och så ja , nu har man varit i ronneby och köpt sig ett ny monoblock av den trevliga Jimmi på blekinge bilradio

och jaaa, dls is king ;D

alla hål borrade till kablar, inkopplade och ready to go.. nu var det bara dags att provspela

och pang sa det.. där hittade ja en brännd säkring.. klockan va då 21.58 och shell stänger 22.00.. WROOOOOOOOOOOM gasen i botten till shell.. yesbox, en ny säkring införskaffad.. 3:- billigt och bra

oj du, här var det gott om plats..

swisch pang wish, nu satt vinkenjärnen där, ser rent ut sagt för jävligt ut.. men det skiter jag fullständigt i

Så här blev det tillslut

Ska plasta nått häftigt att ha monoblocket i också.. ser lite tråkigt ut så som det är nu.. men just nu är det idé torka så satt dit det så, sålänge.. Mer bilder kommer när ja fått insperation!

MVH
Alexander
Axelsson
cash is king
0
0
0
0