Hehe va jobbig du är o lägger upp tråd redan om ljudbygge känners man sig ju tvungen att börja bygga själv ( bygger ljudet i viinikkat5 s S40N T5 ) .. ska ju bygga om det nu ivinter för det jag byggt nu var mest hastjobb för att få in det för sommaren . Så jag får väl köpa på mig en platta redbull och lite öl o börja bygga snart tummen upp för din ork är ju förjäkla trångt i de bagaget
Tack så hemskt mycket, att du en orkar lägga ner tid på att svara på ett sånt här amatör bygge när man kollar på viinikkat5 ljudbygge så är det en helt annan division ..
Men jag tycker helt klart att du ska köpa dig en platta reddisar å dra igång!
Vart jävligt bra i skuffen, vill stänga in min bandpass låda oxå som du gjort, mycket snyggt! Kommer bli toppen detta, gillar hela konseptet! mvh kimpa
Tjenare kimpan_90!
Tack så hemskt mycket för dina uppskattade åsikter om mitt lilla bygge
Jadå, det är bara till att köpa sig några kvadrat spånskiva, tyg, spraylim å en häftpistol och ett rejält lager med tålamode!
Keep up the good work!
Ingen orsak, gillade det grymt mycket
Japp, ska ta och göra det nu när bilen ska lackas snart Sen blire bygga
Vart jävligt bra i skuffen, vill stänga in min bandpass låda oxå som du gjort, mycket snyggt! Kommer bli toppen detta, gillar hela konseptet! mvh kimpa
Tjenare kimpan_90!
Tack så hemskt mycket för dina uppskattade åsikter om mitt lilla bygge
Jadå, det är bara till att köpa sig några kvadrat spånskiva, tyg, spraylim å en häftpistol och ett rejält lager med tålamode!
Keep up the good work!
Ingen orsak, gillade det grymt mycket
Japp, ska ta och göra det nu när bilen ska lackas snart Sen blire bygga
Tackar och Desamma! mvh kimpa
Trevligt trevligt, ser fram emot ditt ljudbygge , du verkar vara en kille med gott om energi!
Först kan du slå in det i typ nåt stöttåligt matreal och sesan in i orginalkartongen och skicka det till mig hehe Nä men plexiglas skulle vara grymtsnyggt, fräser ut "Evolve" sedan sätter du in ljud från sidorna skirsnyggt skulle de vara i din skuff Lycka till! mvh kimpa
Först kan du slå in det i typ nåt stöttåligt matreal och sesan in i orginalkartongen och skicka det till mig hehe Nä men plexiglas skulle vara grymtsnyggt, fräser ut "Evolve" sedan sätter du in ljud från sidorna skirsnyggt skulle de vara i din skuff Lycka till! mvh kimpa
Nahe du, den första idén kan du glömma men ska fan ta mig kolla runt lite efter nån som kan fråsa ut det.. det hade blivit cooolt
Tack för tipset kimpan när har du tänkt börja med ditt ljudbygge?
Nahe du, den första idén kan du glömma men ska fan ta mig kolla runt lite efter nån som kan fråsa ut det.. det hade blivit cooolt
Exakt va _Spawned_ skriver bara att åka till glashandlarn, och om ni kommer överäns om ett pris och du är snäll mot han så kan han säkert fixa utfräsning.. Varsegod, tycker det är läckert, du kan ju alltid sätta in plexit i väggen mot baläådan så de lyser i plexit och det står mitt på väggen
Jadu haha Jag har fixat en ritning över lådan, så den ska börjas byggas på nu under vintern förhoppningsvis Ska köpa ett monosteg eller ett 2 kanalssteg till mercan som ska driva basarna Men först och främst ska den lackas sen blire pysslande me ljudet Ska bygga om kartfack oxh liknande.. Lycka till nu och va snäll mot glasförsäljaren! mvh kimpa
Exakt va _Spawned_ skriver bara att åka till glashandlarn, och om ni kommer överäns om ett pris och du är snäll mot han så kan han säkert fixa utfräsning.. Varsegod, tycker det är läckert, du kan ju alltid sätta in plexit i väggen mot baläådan så de lyser i plexit och det står mitt på väggen
Jadu haha Jag har fixat en ritning över lådan, så den ska börjas byggas på nu under vintern förhoppningsvis Ska köpa ett monosteg eller ett 2 kanalssteg till mercan som ska driva basarna Men först och främst ska den lackas sen blire pysslande me ljudet Ska bygga om kartfack oxh liknande.. Lycka till nu och va snäll mot glasförsäljaren! mvh kimpa
Hehe okej okej, så skoj att ni är aktiva å svara snabbt synd att det inte är emr folk som kommer med ideer .. Va hos glasmästaren å snackade idag.. det skulle nog gå att fixa sa han så det är bara till att hoppas på det bästa
Hehe va jobbig du är o lägger upp tråd redan om ljudbygge känners man sig ju tvungen att börja bygga själv ( bygger ljudet i viinikkat5 s S40N T5 ) .. ska ju bygga om det nu ivinter för det jag byggt nu var mest hastjobb för att få in det för sommaren . Så jag får väl köpa på mig en platta redbull och lite öl o börja bygga snart tummen upp för din ork är ju förjäkla trångt i de bagaget
Tack så hemskt mycket, att du en orkar lägga ner tid på att svara på ett sånt här amatör bygge när man kollar på viinikkat5 ljudbygge så är det en helt annan division ..
Men jag tycker helt klart att du ska köpa dig en platta reddisar å dra igång!
Tack så mycket!
MVH
Alexander Axelsson
Hehe jasså då får jag väl tacka ska va lite seriösare denna gång när jag bygger ihop det Ditt blir ju med mycket fint när det blir klart när man läst dina planer itråden hehe kan tyvärr inte börja bygga än på ljudet för väntar nya basar inför nästa säsong hehe Mvh Tommy R
Hehe okej okej, så skoj att ni är aktiva å svara snabbt synd att det inte är emr folk som kommer med ideer .. Va hos glasmästaren å snackade idag.. det skulle nog gå att fixa sa han så det är bara till att hoppas på det bästa
Va ska du ha för basar? Grooound Zero is king
MVH
Alexander Axelsson
Kul att man kan komma med idér Bra att han kunde fixa det, kommer bli skitbra Jag har 2 st Gas 12"metal bara.. lever ju på studiebidreget, funderar på ett gronund zero steg, men får se, ska till brl och höra med dem, vill ju få ut all efekt av basarna, får bli lite dyrare grejer senare i livet hehe Lycka till nu! mvh kimpa
Jaaha, då var det dags för en update .. som ni har läst här innan har jag varit hos glasmästaren och kollat läget.. men nu har han börjat bli kinkig.. vi kom överrens om ett pris på 1000 kr/kvadrat matrerial.. och det va inte plexi.. det hette nått på m.. haha.. nått böjbart.. det gick visst inte böja plexi.. och nu när jag hade gjort min mall och det hela så sa han att materialet skulle kosta 1500 och att han plötsligt ville ha kvitto på det hela och med mitt temprament så slängde jag igen dörren och gick därifrån.. såå jaa.. o ni har läst i min andra tråd så har ni sett att jag har försökt plasta lite.. så nu har planerna förändrats.. ska nog plasta om nått skoj i skuffen : ) några förslag?
Alltså, jag vet inte om ni som bygger rejäla baslådor i era bilar räknar med att aldrig få punktering, men nu har jag ju någon o referera till. Hur löste du det med luckan för reservhjulet? Har en T4 som jag vill bygga låda i, men vet inte hur jag ska göra... Vill ju inte hålla på o demontera hela lådan för att komma åt reservhjulet, och luckan som täcker den idag går hela vägen till baksätet. Visst man kan ju dela den med gångjärn o så, men hur gör ni andra? Finns det något bra tips?