Jag är så jävla trött på allt ska vara om LFS på denna sida, visst spelet är väl bra men detta är en sida för bilar... Bara massa tjat om det och användare som bara skriver om det och inget alls om bilar i övrigt.
Bara undrade om denna sida kommer bli nya LFS forumet? Finns ju annars andra forum för detta spel...
Jag har inte sagt att det är ett problem utan att själva snacket och alla videos kan vara på forum sidorna. Men snart kommer väl någon smart jävel och skriver jaha så om jag är född i danmark får jag inte vara i Sverige då. Men det är itne det jag menar utan att denna sida handlar till 65-70% om LFS just nu.
Jag har inte sagt att det är ett problem utan att själva snacket och alla videos kan vara på forum sidorna. Men snart kommer väl någon smart jävel och skriver jaha så om jag är född i danmark får jag inte vara i Sverige då. Men det är itne det jag menar utan att denna sida handlar till 65-70% om LFS just nu.
Ehm. Okej. Det blir lite rörigt att läsa utan radbyten, men du använder punkt iaf. Bättre än många andra
Jag tycker iaf inte som du. Låt det vara här tills det finns regler som säger något annat. Har du något att klaga över ta det i Tips/Support-forumen eller till Mr. Admin himself.
Jag tycker det är ganska så lite LFS hära jag. Den enda tråden bland de senast skrivna med LFS är ju denna så. Skulle det nu verkligen bli så att det blir upp mot 70% av trådarna som handlar om LFS så börjar det bli ett problem för mig med.^^
vad är LFS? har inte hört talas om det på denna sida innan.. trots att man vart här i snart 2 år..
har inte heller hört om lfs men har inte varit med i mer än några månader
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!