4853
Sök

Värt att byta mot en 855?

hmmmm
1 094 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
hej där. tänkte höra med er om vad ni tycker om att kanske byta min v40 mot en 855:a
då någon ej nappat på att köpa min bil med rena vinterpriset så känns tiden knapp nu när man ska ha barn o allt. (skulle ha kvar den annars)

är det mkt vanliga fel på en 855:a som är som älst 95:a?
något jag ska passa mig för/ modeller som är dåliga?

kan ju inte gemföra priser på blocket för dom finns ju fan i alla prisklasser precis som många andra bilar.

aja många tips är välkommna

/björn

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
10 oktober 2007
Dom vanliga felen skall du kolla efter.

Framvagnen är ju lite sisådär stag som kan glappa mm

Sen packning mellan låda och motor. kolla så det inte läcker där.
Pris på märkesverkstad 6500-12000

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

hmmmm
1 094 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
okej... mjo dom felena vet jag kan vara rätt vanliga. inget annat man bör tänka på? men vad ligger dom olika modelelrna i pris nuförtiden. får ju ingen riktig bild på det när man kollar på blocket. för en del har riktiga önskepriser o en del är låga som fan (men säkert risiga fast dom inte säger det)
mest intressant är ju glt/turbo/t5/r
men någon R lär jag ju inte ha råd med iaf tongue

ananrs får jag väll sitta o vänta på att nån köper bilen för den pengen jag begärt

Fartdåre
378 Inlägg
10 oktober 2007
Hur mycket ligger din ute för?
Och man får med all styling och sådant.
Ser ju jävlit fin ut :p

TICen är till salu säljs billigt.

hmmmm
1 094 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
den ligegr ute för bud... men den säljs fort om jag får ett skapligt bud för det finns några skavanker i karossen.... säljer EJ bilen under 43000. inte en chans... eller om bilen försvinenr ur min ägo innan söndag så kan den gå för 40.000 pga att det börjar bli dåligt med tid... barn om 2 veckor smile

allt följer med. samt orginal fram och bakdel. 4 ghalvkapliga vinterdäck sedan förra ägaren. (jag har aldrig vinterkört denna bil)
Senast redigerat av Gloremir (10 oktober 2007)

Sök