min bil stulen på ikea karlstad idag (RSJ709

NightCruiser
12 oktober 2007 · 1 163 Inlägg

impresst skrev:
hej det stämmer det hanomag.. min bil stulen på ikea karlstad återhittad.. varit med om inbrott med stöld av vapen,, preja polis bil som sluta med en fär i diket.. hipp hipp hurra för alla jävla idioter som finns.. bilen står på torsby polisstation o jag undrar stark vilket skick jag möter den bil i.. hatar folk som inte kan låta saker va i fred.. kul o få tillbaka den bilen då..

Trist när det händer, hoppas idioterna skada sig allvarligt när dom blev prejade...

Senast redigerat av NightCruiser (12 oktober 2007)

tecman
12 oktober 2007 · 1 741 Inlägg

ja hoppas det ordnar sig... sad fan så ställd och arg man skulle bli om nån skulle sno min bil skulle ju bli helt j-a tokig!

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Beermann Drive It Like You Hate It
12 oktober 2007 · 93 Inlägg

hoppas den inte är för skrot då utan att de kanske är något å göra men om dom blev prejade av vägen så är de nog inte så mkt kvar.. å varför just en 300 diesel fanns säkert hur många bilar där som går de dubbla mot den..  De löser sej nog t slut

Volvo 740 GL "2.8L WEBER 55" (1988)
Audi RS4 B7 (2008)
MrTobias
12 oktober 2007 · 1 297 Inlägg

trist att du fick bilen stulen! Rätt intressant vad som händer, eftersom att dom hittade bilen så får du väl tillbaka den precis som den är? Tar dom fast tjuvarna så måste väl tjuvarna betala, det går knappast till så att du ska kräva dom på pengar utan att du får från försäkringsbolaget? och sedan får tjuvarna betala till inkasso?

impresst 2fast4you
12 oktober 2007 · 371 Inlägg

har nu varit o kollat på bilen.. den var i bra skick förutom tändningslås o sidruta.. ena extraljuset peka ju mot tjottahejti men men.. full tank var det o en ny sterio=)  den gamla låg i baksätet.. dom är enormt lätta o sno.. en skruv mejsel en hammare slå en gång så är det bara o vri runt o åka ivägsad hejja tysk låskonstruktion.. men bilen är enormt smutsig invändigt o utvändigt ser han ut som en jord hög.. får bilen nästa vecka så vi får väll se vad som fungerar o inte.. pengar får jag av trafikförsäkrings föreningen om tjuvar hittas sen kräver dom pengar av dom..

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang