min bil stulen på ikea karlstad idag (RSJ709

impresst 2fast4you
10 oktober 2007 · 371 Inlägg

hej söker tips o uppgifter om min bil.. mercedes 124modell 300diesel. crome lister på skärmar bak ej fram.. en udda alufälg 15" dom andra 3 16" 5 blåa extraljus med position ljus.  liten buckla höger dörr.. vita blink runt om..  trä rätt momo.. trä inredning sliten förar stol.. stulen utan nyckel alltså uppbrutet lås.. snälla tips.. snälla snälla skicka sms eller ring till mig 0733742778 eller polisen i karlstad.. mvh fredrik

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
eXpl0reR
10 oktober 2007 · 99 Inlägg

ska hålla koll smile tragiskt att folk inte kan lämmna andras saker ifred sad, hoppas du återfinner bilen

Kör hårt :D
Volvo 744 GL "NUTTen" (1988)
Volvo 945 LTT "BUTTen" (1996)
good_year
10 oktober 2007 · 755 Inlägg

hoppas du hittar bilen inte helt sönder körd..

REvolve
10 oktober 2007 · 7 Inlägg

För jävligt att man inte ska kunna få ha bilarna ifred:(
Har varit lite skit i Karlstad med omnejd nu ett tag.
Håller självklart utkik.

makk0 Recondare
11 oktober 2007 · 13 Inlägg

Har tyvärr inte sett den.
Ska hålla ögonen öppna.

Du har ingen bild på den?

B4mse
11 oktober 2007 · 89 Inlägg

reg nr?

Legolol
11 oktober 2007 · 169 Inlägg

pund huvven som inte kan låta bli andras saker vet hur du känner dig då jag råkat ut för samma sak själv 2 ggr på 6 mån

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Volvo Amazon "RaTzOnEn" (1969)
hedefur
11 oktober 2007 · 5 Inlägg

om jag var dig skulle jag kolla e18 mot norge idag från 18.00-23.00
ett tips bara.

livet är en fest
impresst 2fast4you
11 oktober 2007 · 371 Inlägg

reg numret är rsj709 nej har ingen bild på den köpte den för typ en vecka sen.. vad är det för nått tips kolla e18?? vem fan tar en mercedes med värde typ 20t o kör den till norge.. finns ju inte så mycket pengar o hämta på en sån bil?? men snäll ingen som har sett nån bil som bara står lite skumt.. snälla sms på mitt nummer det står högst upp har inget internett jämt för tillfället.. mvh fredrik tips som leder till hittad bil belönas

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
Kayhan
11 oktober 2007 · 407 Inlägg

Ska hålla koll runt karlstad!

impresst 2fast4you
11 oktober 2007 · 371 Inlägg

inte nån som har sett nått en mercedes me 5 extra ljus me position ljus,, inte så många som har 5 st..

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
hanomag
11 oktober 2007 · 410 Inlägg

inte din bil då som polisen prejade av vägen norr om torsby pga att dom jagar ett par busar som har snott vapen? är det en mörk färg på bilen ? farsan såg nämligen en mörk färgad merdedes avprejad förut idag när han var ute å körde skolbuss.

Copyright @ Rybbs Production
Smiley Legitimerad Lamphållare
11 oktober 2007 · 369 Inlägg

när dom stal min våran andra bil, en volkswagen jetta 89a så körde dom upp skiten på en 15 meter hög snöhög fattar inet hur dom fick upp skiten där såg jävligt roligt ut, bilen skulle endå till skroten så vi brydde oss inte så mycket, men endå tråkigt när det händer=/ hoppas dom tar äcklena

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
impresst 2fast4you
11 oktober 2007 · 371 Inlägg

hej det stämmer det hanomag.. min bil stulen på ikea karlstad återhittad.. varit med om inbrott med stöld av vapen,, preja polis bil som sluta med en fär i diket.. hipp hipp hurra för alla jävla idioter som finns.. bilen står på torsby polisstation o jag undrar stark vilket skick jag möter den bil i.. hatar folk som inte kan låta saker va i fred.. kul o få tillbaka den bilen då..

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
Mitchell
11 oktober 2007 · 8 Inlägg

du måste svara sen hur det gick...?

impresst 2fast4you
11 oktober 2007 · 371 Inlägg

ska göra så gott jag kan.. lägger upp bilder på den efter jag har varit hos polisen..

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
hanomag
11 oktober 2007 · 410 Inlägg

skulle kunna cyckla in å ta kort om den står ute, men de känns lite för kallt å jävligt, men imorgon om jag ser den så tar jag kort om jag får tillfälle och skickar till dig, hoppas dom får tag i busarna och burar in dom för gott! inte kul att bli av med en bil, kan bara tänka på hur det skulle kännas om någon tog min. stulen bil är nog aldrig det samma å få tillbaka. hoppas du får bra betalt från försäkrningsbolaget!

Senast redigerat av hanomag (11 oktober 2007)

Copyright @ Rybbs Production
impresst 2fast4you
11 oktober 2007 · 371 Inlägg

mamma fixa försäkring hon, trafik!!!!!! så inte en krona får jag.. inte så kul med motor o allt drägg som har suttit i den.. o vad fan dom har gjort me den. men hittar man dom som har gjort det så kommer det ta skit länge.. för då är det dom som ska ersätta sa polisen..

haru kört fast eller
Ford f350 super duty "lillen" (2003)
megaman_k
11 oktober 2007 · 430 Inlägg

Oh underbart, med ironi. Skönt att den är hittad iaf. Vad önskar du då, att de tas fast å två månader går innan du får se bilen/får ersättning eller att du får den på en gång och kan försöka rädda det som är kvar? Att folk inte kan låta andras saker vara bara.

hanomag
11 oktober 2007 · 410 Inlägg

impresst skrev:
mamma fixa försäkring hon, trafik!!!!!! så inte en krona får jag.. inte så kul med motor o allt drägg som har suttit i den.. o vad fan dom har gjort me den. men hittar man dom som har gjort det så kommer det ta skit länge.. för då är det dom som ska ersätta sa polisen..

ok mjo dom är ju ute i skogen å springer å letar efter dom med hund just nu så mycket vet jag iaf. dom hade tydligen sprungit en bit, men dom får säkert tag på tjuvarna, därimot så har dom säkert inga pengar att ersätta dig med, tyvärr sad

Copyright @ Rybbs Production
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang