de ingen ide att dissa.bilälskare ska respekteras
skulle jag kräva allt gratis.då skulle det inte gå hem.men jag kräver bara halv spons.hel
är ju altid roligare,men som sagt det här är bara början.man börjar nånstans.sen får man
se om man är med i extrem klasserna om nått år.jag vill prova på detta.och denna bil
älskar jag hel hjärtat.den förtjänar det jag vill ska göras.tex att jag betalar material på lack
men får jobbet i utbyte mot bra show bil på flera bra meetingar och på vägarna
fått ett erbjudande.det gäller att jag betalar all material.och erbjudandet gäller inget extrem utan en candy lack just nu.och kraven är dom jag nämt själv .dekaler.av ca 10tal stor träffar ställa ut bilen på minst 5 av dom.och att fina hjul beställs.hjulen har jag redan fått bra spons på.jag betalar för att visa god vilja endast 30% av gällande marknadspris.det har ett företag gott med på.så feta hjul blir inte så dyra nu.men en tak sattes på hjul upp till 40tusen kr.det blir en jävla läcker bil som sagt.man ser hellre en fet 500e än många andra bilar som ställs ut är jag och sponsorerna eniga om hittils.de nu allt jag kan avslöja.ni får se bilen på kommande meetingar.och bedöma sen själva.jag är inte ute efter att tävla utan bara visa upp en fräsch klassik muskel merca.vet att många älskar dessa vagnar.det är en respekterad samlar bil.fet blir den med stil.inget onödigt plast.utan rå tysk stuk .bilen har breda skärmar orginal.och kjolpaket samt V8a orginal på 5liter och skinn interiör skålade stolar fram och tvåsitsig delad baksäte.mycket läckert svart i nyskick..motorn som är V8a .det räcker de över 300hk,lite sälsynt bil.man ser dom inte VARJE DAG som volvo osv
h&r chassi åker på.bred fet låg med bra putts är målet
jag kan ta del av fler sponsoralternativ.gällande multimedia.osv.och andra seriösa lackare.
bara höra av sig på mail
ps:jag har tid.kan gå på alla meetingar,men lovar mindre än jag ger.garanterat hälften av stora träffar.men det bli ju nog fler

dock ska man kunna hålla det man lovar.det gör jag
ha det gott folk