6183
Sök

halvsponrad lack?? kan man få sånt i utbyte mot reklam?

Avstängd
92 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
hej har en fin modern 90tals samlar bil.finns de såna som är duktiga på lacka.som man betalar materialet för .men som gör arbetet gratis i utbyte mot stor dekal på framrutan.mindre på sidorutor.samt bakruta ett år reklam.bilen skall efter lack på meetings
endast två rost skador.små.men lite sliten i lack.annars kanon bil.19/20 fälgar ska på till våren.skulle va kul med sån här halvsponsring av en duktig lackare.kanske två tons.eller en candy .rätt öppen för ider och förslag .vet ni nått hojta till på pm eller nått

mvh krille

It Get´s Only Better

2 123 Inlägg
10 oktober 2007
FREE30 skrev:
hej har en fin modern 90tals samlar bil.finns de såna som är duktiga på lacka.som man betalar materialet för .men som gör arbetet gratis i utbyte mot stor dekal på framrutan.mindre på sidorutor.samt bakruta ett år reklam.bilen skall efter lack på meetings
endast två rost skador.små.men lite sliten i lack.annars kanon bil.19/20 fälgar ska på till våren.skulle va kul med sån här halvsponsring av en duktig lackare.kanske två tons.eller en candy .rätt öppen för ider och förslag .vet ni nått hojta till på pm eller nått

mvh krille

Åk runt och hör på lokala firmor vad dom har att säga.
Vad är det för bil föresten ?

Avstängd
92 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
njä lite pinigt åka till nån och tigga spons hehe ,kan man inte söka sånt eller maila firmor
som håller på och sponsrar.vissa är väl så upptagna att dom inte vill diskutera denna sak ens.det finns ingen lackare här som kan nappa?jag betalar all material.vätskor.maskering.osv.ett proffs jobb önskas byta mot reklam ett år.samt att bilen kommer synas på dom flesta internet sidor.och gå på minst hälften av alla showwer till sommaren som kommer.kul vinter lack projekt?

bilen är en 500E mercedes i gott skick med svart läder i ny skick.Lars K hade en gång i tiden en fin sådan show bil.om ni minns Pioneer mercan med feta skärmarna? sådan har jag.de en entusiast bil som sagt.med kommande 19-20tum tysk stuk hjul.bra lack.multimedia.samt lite klarglas mm blir dessa riktigt brutala faktiskt
.tidig 90tals kult bil med grym lack våre nått för lackare att ha reklam på.dvs ingen helt ny bil,men ändå fräck och uppskattad om den blänker något extra,kanske gå på nån fin candy lack eller två tons historia.det är som sagt rätt öppet för min del.bara de bra gjort med show prestanda.hör av er med goda ideer och lösningar

It Get´s Only Better

401 Inlägg
11 oktober 2007
det e bara som >Fredrik.Gustavsson< sa åk rund lite och fråga, men kan säga dig direkt att det e inte så månka som kommer att göra det.... det e bara så med sponsoring
lycka till med bygge
Senast redigerat av Schumi (11 oktober 2007)

8 929 Inlägg
11 oktober 2007
FREE30 skrev:
njä lite pinigt åka till nån och tigga spons hehe

Redan där försvinner alla dina chanser wink

Fotograf på Tierp iDag

Avstängd
92 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
ALLA smile har fått erbjudanden på mail nu

It Get´s Only Better

https://www.instagram.com/swedetailer/
172 Inlägg
11 oktober 2007
Free30 tror inte det räcker, det kärvs nog en ganska extrem bil som syns överallt och hörs lite om så finns det nog några firmor som är sugna.. smile

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer

820 Inlägg
11 oktober 2007
Det är väl isfl om det gäller någon väldigt schysst motivlackering och du åker på varenda jäkla möte i sverige och gör reklam typ smile

Avstängd
92 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
de ingen ide att dissa.bilälskare ska respekteras

skulle jag kräva allt gratis.då skulle det inte gå hem.men jag kräver bara halv spons.hel
är ju altid roligare,men som sagt det här är bara början.man börjar nånstans.sen får man
se om man är med i extrem klasserna om nått år.jag vill prova på detta.och denna bil
älskar jag hel hjärtat.den förtjänar det jag vill ska göras.tex att jag betalar material på lack
men får jobbet i utbyte mot bra show bil på flera bra meetingar och på vägarna

fått ett erbjudande.det gäller att jag betalar all material.och erbjudandet gäller inget extrem utan en candy lack just nu.och kraven är dom jag nämt själv .dekaler.av ca 10tal stor träffar ställa ut bilen på minst 5 av dom.och att fina hjul beställs.hjulen har jag redan fått bra spons på.jag betalar för att visa god vilja endast 30% av gällande marknadspris.det har ett företag gott med på.så feta hjul blir inte så dyra nu.men en tak sattes på hjul upp till 40tusen kr.det blir en jävla läcker bil som sagt.man ser hellre en fet 500e än många andra bilar som ställs ut är jag och sponsorerna eniga om hittils.de nu allt jag kan avslöja.ni får se bilen på kommande meetingar.och bedöma sen själva.jag är inte ute efter att tävla utan bara visa upp en fräsch klassik muskel merca.vet att många älskar dessa vagnar.det är en respekterad samlar bil.fet blir den med stil.inget onödigt plast.utan rå tysk stuk .bilen har breda skärmar orginal.och kjolpaket samt V8a orginal på 5liter och skinn interiör skålade stolar fram och tvåsitsig delad baksäte.mycket läckert svart i nyskick..motorn som är V8a .det räcker de över 300hk,lite sälsynt bil.man ser dom inte VARJE DAG som volvo osv
h&r chassi åker på.bred fet låg med bra putts är målet

jag kan ta del av fler sponsoralternativ.gällande multimedia.osv.och andra seriösa lackare.
bara höra av sig på mail

ps:jag har tid.kan gå på alla meetingar,men lovar mindre än jag ger.garanterat hälften av stora träffar.men det bli ju nog fler smile dock ska man kunna hålla det man lovar.det gör jag
ha det gott folk
Senast redigerat av FREE30 (11 oktober 2007)

It Get´s Only Better

Leg. Spådam
816 Inlägg
11 oktober 2007
Prova myspons.se *fniss*

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Avstängd
92 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Merclone skrev:
Prova myspons.se *fniss*

hehe har läst om dom i bilsport.sorligt.annars hade jag vart där redan

It Get´s Only Better

401 Inlägg
11 oktober 2007
det e ingen som dissa dig det e fakta tyvärr men man kan alltid försöka den som lättar han hittar också, e det inte så?? har du inga bilder att lägga upp...om nån e intereserad att de kan se bilen iaf i nu läge o.s.v...
lycka till iaf
Senast redigerat av Schumi (11 oktober 2007)

Avstängd
92 Inlägg
12 oktober 2007
Trådstartare
jo till dom intresserade finns massor med bilder.tänkte starta projekt tråd av denna bil
lägga den online när den är helt klar på vår kanten smile

It Get´s Only Better

Sök