2848
Sök

Chrizz, öppna en tråd för sörjande!

12 086 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Vet inte om jag är ensam om de här men jag tycker de är "onödigt" med alla dessa "min mormor har dött, min katt är död, 55 åring dödad, min tjej har lämnat mig" mm mm.. de här är ett bilforum ingen dagbok på lunarstorm.

Jag föreslår att du klistar en tråd som heter typ "Här kan du sörja vad du vill"

Sen kan du ta bort den här tråden.

/Markus

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
11 oktober 2007
blir det inte rörigt med för mycket "sidotrådar"

257 Inlägg
11 oktober 2007
Off topic "Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra!"

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

2 594 Inlägg
11 oktober 2007
golf_greatpower skrev:
Off topic "Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra!"

exakt passar det inte så kolla dom andra trådarna

12 086 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Vi har ju klistrade grupptrådar för andra ämnen.. Och eftersom de finns 4-5 aktiva trådar om folk som förlorat anhöriga och dylika fall så kanske de vore på sin plats att samla dom.

TheBabe
11 oktober 2007
Asså jag fattar vad du tänker och det är smart, men om du samlar alla sånna i en tråd, blir det inte lite rörigt efter ett tag då? Man vet ju inte vem man pratar med till slut.

12 086 Inlägg
12 oktober 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:
Asså jag fattar vad du tänker och det är smart, men om du samlar alla sånna i en tråd, blir det inte lite rörigt efter ett tag då? Man vet ju inte vem man pratar med till slut.

Jo, men alla säger ju bara "beklagar, RIP" ärligt talat bryr man ju sig föga om någons mormor har dött, inte för att jag vill kränka någon (inga namn nämnda). Oftast vill ju personen i fråga skriva av sig. O de får de ju göra då.

Jag bryr mig inte om någon skriver nångång ibland om någons mormor har gått bort, men nu är de lixom flera stycken aktiva om dagen.

Och jag är ingen moderator, jag bara "stör mig" på en sak och föreslår ett alternativ till hur de är nu.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
12 oktober 2007
Jag får nog hålla med JapMax i detta då Garaget.org har spårat ut lite med allt som inte är  motorrellaterat, Och jag vet att det finns en off topic tråd men har nu börjar det likna nått fjortis comun.... med alla skit trådar som täcker mer än 50 % av forumet. Tack för mig

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

799 Inlägg
12 oktober 2007
Ett annat förslag är att göra "Off Topic" delen lite mer osynlig eller vad man ska säga.
Trådarna i "Off Topic" behöver t.ex. inte komma upp på första sidan då man skrivit ett nytt inlägg i en sån tråd.

Tycker jag i alla fall. Den listan på framsidan består ju av minst 50% Off Topic trådar. Lite tråkigt.

1 703 Inlägg
12 oktober 2007
baca skrev:
Jag får nog hålla med JapMax i detta då Garaget.org har spårat ut lite med allt som inte är  motorrellaterat, Och jag vet att det finns en off topic tråd men har nu börjar det likna nått fjortis comun.... med alla skit trådar som täcker mer än 50 % av forumet. Tack för mig

Jag håller med!

583 Inlägg
12 oktober 2007
Va de inte du som förra vekcan klagade på alla LFS trådar? har du inget bättre för dig? tongue

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Scania, javisst.
237 Inlägg
12 oktober 2007
Skyline_dennis skrev:
Va de inte du som förra vekcan klagade på alla LFS trådar? har du inget bättre för dig? tongue

Hehe, det är lite kul för jag har tänkt på att JapMax nog är den som är mest aktiv i detta forum , vilker inte är fel alls big_smile tätt följd av andra flitiga skrivare THEBADGUY osv wink

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 oktober 2007
GranatMagnuS skrev:
Skyline_dennis skrev:

Hehe, det är lite kul för jag har tänkt på att JapMax nog är den som är mest aktiv i detta forum , vilker inte är fel alls big_smile tätt följd av andra flitiga skrivare THEBADGUY osv wink

"JapMax" har varit med så länge jag kan minnas och säkert långt innan det också smile
Vissa är mer aktiva än andra wink

Sen denna tråd-idén tycker jag va bra. Då slipper vi 5 trådar om dan om det.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

12 086 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
John87 skrev:
GranatMagnuS skrev:
Skyline_dennis skrev:

"JapMax" har varit med så länge jag kan minnas och säkert långt innan det också smile
Vissa är mer aktiva än andra wink

Sen denna tråd-idén tycker jag va bra. Då slipper vi 5 trådar om dan om det.

Jag har varit aktiv på garaget i över 2 år innan dig, och du är uppe i 1800 inlägg redan. Så förhållandevis tid/inlägg ligger du runt dubbelt så många! smile

12 086 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Skyline_dennis skrev:

It wasn't me..

557 Inlägg
13 oktober 2007
För min del spelar det ingen roll vilken tråd som dyker upp, så länge rubriken stämmer överens med innehållet så är jag nöjd. Är det ingen rubrik som tilltalar mig hoppar jag öer den tråden och går till nästa.

Dock så finns det ju såna som skriver en tråd med en rubrik som inte stämmer med innehållet för 5 öre, såg nån igår som skrev en tråd med liknande rubruk "Volvo S70-T5 problem" och det första man tänker då är ju "Jaha, den där killen har nått problem med sin bil och man kanske kan hjälpa till" men sen står det i tråden "Jag tänkte köpa mig en S70 T5, nån som vet några vanliga fel på den bilen?"

En passande rubrik på en sån tråd borde vara "Volvo S70 T5 - Vanliga fel?"

Over And Out!

//Jerry

7 120 Inlägg
14 oktober 2007
Måste nog hålla med dig Japmax, även om jag själv skriver "en hel del" i off topic.
roll

(Nej, jag har itne alls skrivit många inlägg jämfört med hur länge jag varit registrerad) lol

Körv
3 535 Inlägg
14 oktober 2007
Håller med JapMax smile

Truckdriving Man

Sök