3418
Sök

Förstår sig nån på Kvinnor?

7 120 Inlägg
5 december 2007
Vet inte vad det är för några ni träffat? Jag tycker "de flesta" är normala roll

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
6 december 2007
nicke_b2 skrev:
Hej
Tänkte köra en check på om nån av det manliga könet som förstår sig på kvinnor?
Jag trodde jag hade lite koll, men fel hade jag!
Tror det e ett av deras knep, att lura oss att tro att va kan läsa dem, men sen vara tvärt emot!

Okej??
Om nån tror sig veta hur kvinnor funkar, så borde ni fan få nobel priset, och vara botemedel till både aids och cancer nära!

Jag fattar iaf inget,
Tex.
Ett antal gånger så har tjejer sagt till mig att man skulle vara den perfekta pojkvännen, men ändå inte velat bli ihop med en!
Och till er tjejer som läser detta vi killar gillar inte att höra " den tjejen som får dig kan skatta sig lycklig" har hört det ett antal ggr från tjejer jag varit intresserade av!

Varför?, Varför? och åter Varför?
Och ja mitt hjärta är brustet!!
Anledningen till inlägget

Mvh Niclas

Svar:

du är för snäll. eller något sådant. dom sorterar dig som kompis innan du hinner visa att du vill mer än så.

/Street

56 Inlägg
6 december 2007
Verkligen konstiga grejer d är. Spelar ingen roll hur man gör. Funkar inte om man håller käft heller. Blir värre då, tycker ja. Fasiken vet va de vill igentligen.Sura små bin ä dom, men söta

7 120 Inlägg
6 december 2007
cherylee skrev:
när en tjej säger:

tjejer e dumma i huvet för att dem itne fattar att du e underbar o bla bla bla.. den tjejen säger så för att hon vill inte ha dig.. vi e konstiga.. d e verkligen tvärtom.. d e ord man säger till killar som man bara ser som killkompisar..
vill man ha en kille o säger så så hade saker o tin redan hänt för längesen.. så svåra e väl inte tjejer tongue

Hm... va? neutral

16 197 Inlägg
6 december 2007
å sen undrar ni brudar varför vi killar bara e players??   därför man inte orkar me er..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

56 Inlägg
6 december 2007
Vad ska man göra när man inte orkar m dom??????

16 197 Inlägg
6 december 2007
Turbo_rekan skrev:
Vad ska man göra när man inte orkar m dom??????

avskaffa!! å efter ett tag skaffa nytt.. smile som när man lessnar på bilar...HAHA

"Testar man inte så får man aldrig veta"

5 Inlägg
6 december 2007
Hej på er,den kar som förstår sej på ett fruntimmer är inte född än o kommer aldrig att födas, tro mej,MVH Perra

7 120 Inlägg
6 december 2007
cherylee skrev:
jag va själv player..

Ohfan, blir nästan förvånad. lol

3 722 Inlägg
6 december 2007
Kvinnor är som en ros, vacker och fin i början. Men med tiden som går så vissnar den och det enda som återstår av rosen är dess taggar.

56 Inlägg
6 december 2007
Tur att man har bilen , också

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
6 december 2007
BMW-4-Ever skrev:
Hej på er,den kar som förstår sej på ett fruntimmer är inte född än o kommer aldrig att födas, tro mej,MVH Perra

jodå, problemet ligger bara i att han är isåfall bög och det går inte ihop.. lol
killar och brudar är 2 olika typer asså tongue
Senast redigerat av richardoo290 (6 december 2007)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
7 december 2007
kimi6 skrev:
vi fattar hur ni tänker allt smile...men verka inte som ni lägger ner någon energi på att fatta hur vi tänker =S

Jag tvivlar på att du är allvarlig, men att döma av det där inlägget kommer du aldrig att förstå dig på någon överhuvudtaget, män som kvinnor..

"Vi fattar hur ni tänker allt".. ja men vad bra, då borde ju så gott som alla relationer funka extremt friktionsfritt. Ni "vet" ju hur vi tänker, då kan det väl rimligtvis aldrig ens uppstå några konflikter? Eller menar du att ni alltid vet vad vi menar, men går runt och låtsas som om ni inte fattar ett dugg, bara för att skapa gräl?

roll  Tja, det låter ju kvinnligt i alla fall.

blacken
7 december 2007
BMW-4-Ever skrev:

Det är dagens ( och alla morgondars sanning). smile
Det är lättare att med hjälp av en strumpsticka föra upp ett riskorn på på längden i röven på en vildkatt. Än att försöka sig på att "förstå" kvinnor. smile
Senast redigerat av blacken (7 december 2007)

674 Inlägg
7 december 2007
blacken skrev:
BMW-4-Ever skrev:

Det är dagens ( och alla morgondars sanning). smile
Det är lättare att med hjälp av en strumpsticka föra upp ett riskorn på på längden i röven på en vildkatt. Än att försöka sig på att "förstå" kvinnor. smile

Fyfan så överdrivet!!  LITE realism iallafall tack.....  Alltså vad är det med det här att försöka "förstå sig på" kvinnor?? Det är ju inte som att de inte är människor som du & jag....  Om nu de här tjejerna som inte är raka & ärliga & säger saker som de inte kan stå för, & som inte gör sig lätt förståliga. Som försöker att sligngra sig genom lögner & påhitt -som alla vet, inte går inte att hitta en logisk tråd i förutom att de just sligrar sig & hållertillbaka något. Har ni provat att sluta bry er & prata med dem??  Gör det isåfall. Ni vinner så mycke mer på det isåfall än att "förstå er på" lögner & påhitt för att villseleda.

With great freedom comes great responsebility

fotointresserad
2 307 Inlägg
24 februari 2008
kan hålla med om att dom är svåra att förstå sig på.. speciellt efter igår.
Träffade en tjej i somras på nåra fester och vi höll på lite med varandra men efter ett tag insåg jag att jag inte ville ha ut nånting utav det med henne medans hon ville ha ett förhållande. har förklarat det för henne men det verkar inte riktigt som han kan acceptera det utan känner sig sårad och utnyttjad bara för det..
och sen igår när man var ute på krogen och står och pratar med en tjej kommer hon fram och ställer sig brevid typ och kollar på så jag blir tvungen att stå och prata ut med henne hela kvällen igen och tydligen stör hon sig på att jag pratar med andra tjejer och har tjejkompisar verkar det som, speciellt eftersom hon samma kväll hade frågatr en kompis om hon och jag hade haft sex nångång..? vad är felet och hur löser man nåt sånt?!

dARKiE
5 031 Inlägg
24 februari 2008
trådskaparen, du verkar ju förstå dem! Du är ju med sandra om man läser din pres. Eller du vill ha en ny? wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Bildrulle
499 Inlägg
24 februari 2008
nicke_b2 skrev:
Ett antal gånger så har tjejer sagt till mig att man skulle vara den perfekta pojkvännen, men ändå inte velat bli ihop med en!
Och till er tjejer som läser detta vi killar gillar inte att höra " den tjejen som får dig kan skatta sig lycklig" har hört det ett antal ggr från tjejer jag varit intresserade av!

Mvh Niclas

Amen! Det där får man höra ofta. Ändå, vill dom aldrig ha mig... Lustigt hur det funkar. "Jag förstår inte hur du kan vara singel för du är ju underbar".

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
24 februari 2008
nicke_b2 skrev:
Hej
Tänkte köra en check på om nån av det manliga könet som förstår sig på kvinnor?
Jag trodde jag hade lite koll, men fel hade jag!
Tror det e ett av deras knep, att lura oss att tro att va kan läsa dem, men sen vara tvärt emot!

Okej??
Om nån tror sig veta hur kvinnor funkar, så borde ni fan få nobel priset, och vara botemedel till både aids och cancer nära!

Jag fattar iaf inget,
Tex.

Varför?, Varför? och åter Varför?
Och ja mitt hjärta är brustet!!
Anledningen till inlägget

Mvh Niclas

Har hört samma fler gånger från et otal tjejer, men sedan november är jag tillsammans med en av de tjejerna som sa just de sakerna till mig. smile Har aldrig kännt såhär förut. Är säker på att hon är den rätta big_smile
Och vi förlovade oss i februari också.. Men alla kvinnor är inte lika... hmm En del kan vara väldigt knepiga, det håller jag med på.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

373 Inlägg
24 februari 2008
Norde skrev:
kan hålla med om att dom är svåra att förstå sig på.. speciellt efter igår.
Träffade en tjej i somras på nåra fester och vi höll på lite med varandra men efter ett tag insåg jag att jag inte ville ha ut nånting utav det med henne medans hon ville ha ett förhållande. har förklarat det för henne men det verkar inte riktigt som han kan acceptera det utan känner sig sårad och utnyttjad bara för det..
och sen igår när man var ute på krogen och står och pratar med en tjej kommer hon fram och ställer sig brevid typ och kollar på så jag blir tvungen att stå och prata ut med henne hela kvällen igen och tydligen stör hon sig på att jag pratar med andra tjejer och har tjejkompisar verkar det som, speciellt eftersom hon samma kväll hade frågatr en kompis om hon och jag hade haft sex nångång..? vad är felet och hur löser man nåt sånt?!

i ditt läge är det bara att konfrontera henne engång för alla! Säg åt henne att det inte funkar att hon håller på så, lägger hon inte ner så bryt kontakten, annars lär hon aldrig ge upp så länge hon tror att hon kan ha en chans!hmm

Sök