Förstår sig nån på Kvinnor?

Mazdakillen Motormontör
14 oktober 2007 · 437 Inlägg

Man har mest blivit sårad å besviken så därför så känns det så jävla tungt å sattsa på att hitta någon vettig tös. Man har typ bara fått ta motgång för motgång. I sthlm är de flesta skitdryga kan jag säga så alla som har planer på att ragga i sthlm, mitt råd är bara....forget it. Det är bara som att sitta i ett hörn och slösa bort timmar i livet på inget alls.

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara
Lexus Ct200H "F-sport" (2012)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 oktober 2007 · 3 804 Inlägg

Ja vet hur dom funkar men jag kommer aldrig fatta varför wink


Bmw osv..
FREE30 Avstängd
14 oktober 2007 · 92 Inlägg

jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

It Get´s Only Better
Hamilton
14 oktober 2007 · 8 864 Inlägg

Är ju trotts allt skillnad på Kvinnor och Tjejer ...wink

Fotograf på tierpidag.se
FireTraXX DFFL
14 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Och ett stort behov av att ljuga?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
FreddeK
14 oktober 2007 ·

klart tjejer är lätta att handskas med! Om dom surar så ge dom lite pengar så kan dom shoppa och då blir dom glada! Ska man vara shysst och säga någe snällt så så tänk efter ordentligt vad ni ska säga och sen säg helt tvärtom...borde bli bra!

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
14 oktober 2007 · 5 042 Inlägg

Freddeponken skrev:
klart tjejer är lätta att handskas med! Om dom surar så ge dom lite pengar så kan dom shoppa och då blir dom glada! Ska man vara shysst och säga någe snällt så så tänk efter ordentligt vad ni ska säga och sen säg helt tvärtom...borde bli bra!

Han har poängen. Köp skor. Vad fan som helst så får du sex på kvällen sen så är man jämt ut. hehe
Nää men lider med dig. Har precis dumpat min tjej med för ca 2 veckor sedan. Vi var förlovade osv med sad

C H E V R O L E T <3
Foffis
14 oktober 2007 · 676 Inlägg

jag har lärt mig en viktig sak. ge henne aldrig hela ditt hjärta. för när hon väl gör slut så kommer hon att hoppa sönder de =/ sen finns de väl dom som är snälla o ger tillbaka de iof men...

FREE30 Avstängd
14 oktober 2007 · 92 Inlägg

FireTraXX skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Och ett stort behov av att ljuga?

verkligen inte.sluta fjanta dig

It Get´s Only Better
FREE30 Avstängd
14 oktober 2007 · 92 Inlägg

Freddeponken skrev:
klart tjejer är lätta att handskas med! Om dom surar så ge dom lite pengar så kan dom shoppa och då blir dom glada! Ska man vara shysst och säga någe snällt så så tänk efter ordentligt vad ni ska säga och sen säg helt tvärtom...borde bli bra!

är med dig till 100%

It Get´s Only Better
RichardC Fartdåre
14 oktober 2007 · 378 Inlägg

nicke_b2 skrev:

MrTobias skrev:

Miklen skrev:

Yes u ARE !!!

hahaha ni är tamefan inte så lätta som ni tror smile

cant live with them, cant shoot them.

Cant live with them, cant live with them! brukar jag köra!
Life is a bitch, then you merry one är ochså en fin!!wink

Cant live with them, cant live without them
sad tyvärr

TICen är till salu säljs billigt.
Netzki
14 oktober 2007 · 165 Inlägg

Det är ingen mening att ens försöka förstå sig på kvinnor, lika liten mening som det är för oss att försöka förstå sig på pojkspolingar/killar/män. Lika bra att ge fan i allt bara och hålla sig så långt borta från det motsatta könet som möjligt så slipper man fundera tongue

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
14 oktober 2007 · 1 098 Inlägg

HAr insett att de inte ens är nån ide å försöka förstå sej på dom! har försökt men går fan inte.. så låt de va som d ärtongue funkar bättre då

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Stampep inte som alla andra...
14 oktober 2007 · 127 Inlägg

decib3L skrev:
hahaha.. Fruntimmer är bra konstiga.

Jag har iaf lärt mig en sak om dem: Håll käft när hon blir sur.

nej nej, tricket måste väl vara att hälla käften INNAN hon blir sur ?

En motor KAN inte få för mycket bränsle, Bara för lite luft!
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
14 oktober 2007 · 548 Inlägg

Har varit ihop med sambon i tio år! Två barn, två bilar,villa och fattar fortfarande inte ett skit! Kan fan inte läsa mellan raderna! Det står inget där!!! Lycka Till
MvH Analfabeten

-Mike-
BMW 320i (2003)
nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

RichardC skrev:

nicke_b2 skrev:

MrTobias skrev:

hahaha ni är tamefan inte så lätta som ni tror smile

cant live with them, cant shoot them.

Cant live with them, cant live with them! brukar jag köra!
Life is a bitch, then you merry one är ochså en fin!!wink

Cant live with them, cant live without them
sad tyvärr

Nej du hörde rätt!!wink
Men visst lit kärlek då och då skadar ju inte, och jag menar inte sex, utan mys och umgås!
sex=överreklamerat

over and out

Sushikocken Sleeper
14 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
FreddeK
14 oktober 2007 ·

MikeAero skrev:
Har varit ihop med sambon i tio år! Två barn, två bilar,villa och fattar fortfarande inte ett skit! Kan fan inte läsa mellan raderna! Det står inget där!!! Lycka Till
MvH Analfabeten

haha jo men det är så...vi talar helt skillda språk!hmmhmm

nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Kul att se att jag inte är ensam!
Men fan jag vill ha den bruden jag tänker på till 100%  iaf!

FREE30 Avstängd
14 oktober 2007 · 92 Inlägg

Sushikocken skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

ta läs lektioner

It Get´s Only Better
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang