Förstår sig nån på Kvinnor?

Omega_Ludde
14 oktober 2007 · 34 Inlägg

FugitivE skrev:
Folk gillar inte heller massa skitsnack från personer som säger saker som kanske inte betyder ett skvatt för dom, men som kan betyda så jävla mycket för en annan..

Syftar du på mitt sätt att försöka göra honom glad.... eller?

Mäki Långsam Perfektionist
14 oktober 2007 · 4 800 Inlägg

Omega_Ludde skrev:

FugitivE skrev:
Folk gillar inte heller massa skitsnack från personer som säger saker som kanske inte betyder ett skvatt för dom, men som kan betyda så jävla mycket för en annan..

Syftar du på mitt sätt att försöka göra honom glad.... eller?

Han kan lika gärna menat när tjejerna säger "vilken tjej som helst skulle skatta sig lycklig över att ha dig" eller något smile

Ja det är synd att killarna måste ta första steget, speciellt för dom som har svårt att prata med främmade människor.

Senast redigerat av Mäki (14 oktober 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Omega_Ludde skrev:

nicke_b2 skrev:

Omega_Ludde skrev:

..... allvarligt..... sluta mytta nu!!!! om du kan köpa allt varför i helvete köper du dig inte en lektion i stavning och en i självkänsla/ självförtroende.
Ingen jävel bryr sig väll om ifall du kan få 100 tjejer. det kan alla få som viftar med lite pengar på malmskillnadsgatan.

Om du börjar med att läsa varför killen som skrev bloggen överhuvudtaget skrev den så skulle du väll fatta att han inte mår bättre över att få veta hur många tjejer du kan få/köpa!!!!!!!!!!

oki du kanske inte myttar men om nån som du kommer fram och säger: "tjenare hur är det med dej, själv fick man ju knulla igår.... hahaha.

Gå och lägg dig framför din 60" tv och se på harry potter eller något sånt för han och du passar lika bra in på den här bloggen.

Och du nicke_b2..... lugn du kommer nog hitta någon... tro mig jag kände lika som du för några år sedan efter ett antal dryga tjejer. Men till slut klickar det bara.
Låter som värsta klyschan jag vet men dom som ratar dig var nog inget för dig..... eller se det som jag ser det..... det var inte dom som dumpade dig..... det var du som var stark nog att inte bry dig!!!!!!

Hare gott mannen!!!!!

Fina ord!! tack..........
Men jag e ju kär, och vill bara ha henne!
Tack för uppläxningen av mr money!!wink

tyvärr lever vi inte i en perfekt värld..... kan du ana hur många tjejer som går och tänker dig just nu.... jag lovar att det är fler än du tror.

Tänk alla gamla klasskamrater du har haft..... jag har fått veta några gånger om tjejer som har varit intresserade av mig eller mina kompisar kanske 10år efter man har gått i samma klass.... och dom har helt enkelt inte vågat fråga eller ens prata med nån kille dom tycker om.
Men vi lever i ett samhälle där killen ska ta första steget.... det är synd om man är kanske lite blyg.
Du verkar ju iförsig ha kommit ganska långt och har tagit kontakt med den du gillar(verkar så iaf)

Försök att hitta någon som e lika vacker som du själv vill vara...... alltså nöj dig med det det som är bäst för dig, och inte vad som är bäst henne som du nu är kör i.

Sköt dej själv och skit i andra..... funkar bäst i nästan alla lägen.
För om dom där tjejerna som säger som dom gör ens brydde sig så skulle dom inte göra/säga så.

Ta inte fel på tjejkompisar och flickvänner bara, att har tjejkompisar är bra, dom har tjejkompisar dom med och vem vet nån av dom kanske just nu går och tänker på dig.

hare bra mannen

Jag e osäker som fan och blyg! Hon tog första steget, vilket jag ser som positvit för jag hade ju inte vågat, dessutom så är hon i mina ögon skit snygg, vilket jag inte kan säga om mig själv!
jo det löser sig inom sin tid, är övertygad om det, men känns lite tufft nu bara!
men tänk så bra det varit om man kunde läsa kvinnors tankar!wink

Marcus_Turbo
14 oktober 2007 · 268 Inlägg

Förstå sig på tjejer/kvinnor är väl inte det lättaste, eller som man säger. Det går bara inte wink.

Det handlar väl mest om att man ska kunna kompremissa som nån annan skrev väl, sen att tjejer brukar kunna eller rättare sagt förstår oss är väl en annan sak roll.

Vet hur det är o va kär i någon som bara vill vara ens kompis, o det är inte alls roligt hmm,

Och som du skrev att dina tjejkompisar säger till dig att du skulle vara en perfekt pojkvän osv osv, ja det har man ju fått höra x-miljoner gånger sad. och även om det nu skulle vara så! så efter att hört det några gånger så första tanken man får när man hör det är ju "Bullshit"?? Fler som håller med på det? eller är de bara jag? wink


Hur som helst, Du kommer hitta en bra tjej som passar dig bara du har tålamod till det, aldrig kul o höra det heller, tråkigt att vänta. menmen, löser sig ska du se smile

Alecci
14 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

MissMotor_ skrev:

Alecci skrev:

mercedes_driver skrev:
Ja menar det... Kan liksom bara vara så störande ibland. hmm

Ett ofta anfört argument i liknande diskussioner brukar vara att tjejer är för inriktade på kvalitet, medan killar är för inriktade på kvantitet. Om bägge parter kunde mötas på halva vägen skulle situationen nog se bättre ut för många.

Problemet är att folk inte vill ge upp det de är ute efter och vara beredda att kompromissa lite.

Ja... kanske ligger något i det du säger. hmm

OfT: Det hoppas jag! Skulle kännas väldigt tråkigt när mina tre hjärnceller arbetat för övertryck i en halvtimme för att jag ska säga något som låter klipskt, och så är det ingen som tar till sig något av min visdom.

OnT: Att lära sig förstå hur tjejer/kvinnor i allmänhet tänker eller fungerar är omöjligt, och säkerligen bara förunnat den gode Guden, om det nu finns någon sådan. Har man tur kan man lära sig förstå hur någon enstaka tjej/kvinna tänker, men det kräver ett öppet sinne och en hel del investeringar - framförallt mycket tid. Som någon annan i tråden sa, man måste lära sig öppna öronen och stänga käften, och ofta även svälja stoltheten.

En rolig del i hela ekvationen är att tjejer nog anser samma sak om killar. Men det allra finaste i kråksången, är att individer i stort sett har svårt att förstå andra individer eftersom man projicerar för mycket av sina egna önskemål och sitt eget tänkande på objektet. Känner man varandra bra finns en god chans att man kommer överens och dessutom kommer fram till samma slutsatser ändå, men hur ofta känner man en av det motsatta könet så pass bra innan man haft en långvarig relation (och därmed oftast redan placerats i ett fack som kompis, potentiell partner, osv).

Köp en bok om psykologi eller spendera lite tid med att umgås och interagera med andra människor av slumpmässigt urval. Tjejer/kvinnor är faktiskt, hör och häpna, också en art av den mänskliga rasen, samma som killar/män (vissa lärda tvistar fortfarande om detta, men ovanstående bygger på de senaste forskningsrönen). No big mystery.

Nu ska inte TS ta detta som ett spydigt inlägg, utan snarare en något upplyftande text med en touch av välment ironi, som är skriven med glimten i ögat. Grundtanken är att du är inte ensam med att tycka som du gör, inte bland killar/män och inte heller bland tjejer/kvinnor, och faktiskt inte heller bland mänskligheten i stort.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
DoomDevil
14 oktober 2007 · 113 Inlägg

Ingen förstår tjejer, men man kan lära sig hur dom reagerar i olika lägen och då blir allt genast lite lättare tongue
Vet inte hur många gånger jag svurit vid att aldrig skaffa en tjej igen. Men så börjar man tvivla ibland och hittar någon som man i bästa fall hoppas kan vara nåt. Men man blir bara påmind om att man hade rätt från början smile
Ett tips; Lär av andras misstag, bli aldrig kär.

Mazda Miata (1991)
Pikey
14 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

Jovisst det är bra om man hade kunnat läsa tankar men var dig själv det är det enda jag kan säga, det är det som vara längst.
Försök inte vara för charmig eller så visst kanske lite extra än vanligt men inte i överflöd.
Man ska bara vara sig själv. Sen kan inte allt komma på en gång.
När jag gick i 6:an (5 år sedan) så blev jag så kär i min nuvarande tjej (som jag nu varit tillsamans med i 4 år), det tog ett år att få henne att bli uppmärksam på mig.

Jag smsade som fan och gjorde lite små initiativtagande mot henne såsom att köra hem till henne mitt i natten ( Vilket som då inte var så populärt HAHA)

Men bara närma dig lite smått i början och känn efter lite hur hon är så kommer det ordna sig. Det tog mig nära 1 år att bli tillsamans med henne och nu har vi varit ihop i 4 år smile

Du kommer att hitta en snart om du bara jobbar lite på det, men var noga med att hitta en med bra personlighet före utseende visst det är utseendet man ser först men sen är det personligheten lika viktig (Om inte viktigare).

SVARADE PÅ NICKE_B2s senaste inlägg

Senast redigerat av Pikey (14 oktober 2007)

R.I.P. Michael Jackson!
nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Känns verkligen skit bra att man inte är ensam!
Fina ord från många!

Tack tack

nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Jag är bara mig själv hela tiden! ställer mig inte in bara för! nej då får det hellre va! Är ju charmig och snäll av natur så behöver inte ställa till med nåt extra, för man e som man e och vill man ha nåt längre förhållande så är det bäst att visa det direkt! vill man bara ha sex kan man spela hur mycket som helst!

ESTRANDBERG88 Hojmek
14 oktober 2007 · 748 Inlägg

Vet hur det känns inte alls kul! Verkar som att killar är mer ärliga än tjejer enligt mig. Hur många gånger mer ska man behöva höra " du är värd någon bättre än mig" Eller " jag behöver en paus så jag kan tänka" jajajaja att tänka är ju att hoppa i säng med någon annan tydligen. Ne säg som det är istället det är bättre än en massa lögner,Nu påstår inte jag att alla tjejer är lögnare men iaf dom jag har träffat på!

tack å hejj

EvolutionIII
15 oktober 2007 · 459 Inlägg

decib3L skrev:
hahaha.. Fruntimmer är bra konstiga.

Jag har iaf lärt mig en sak om dem: Håll käft när hon blir sur.

haha du resonerar rätt, nu ere bara en volvo som fattas grabben.

EvolutionIII
15 oktober 2007 · 459 Inlägg

Fruntimmer är ett jävla projekt å ha å gö me iaf, tex, man ska alltid betala för dem, man ska alltid va glad när dom är på dåligt humör, skulle man råka va arg/sur eller deppig på något sätt själv, så är det nått allvarligt fel på oss, ja, som polarn säger, kärringen är den dyraste horan jag haft. tycker ja e lite roligt, men vafan borde finnas instruktionsbok med er!, ni e svåra å veta var man har er!!

FugitivE BMW Power
15 oktober 2007 · 2 362 Inlägg

Omega_Ludde skrev:

FugitivE skrev:
Folk gillar inte heller massa skitsnack från personer som säger saker som kanske inte betyder ett skvatt för dom, men som kan betyda så jävla mycket för en annan..

Syftar du på mitt sätt att försöka göra honom glad.... eller?

Syftade inte på något som någon har skrivit här.. menar bara i allmänt, då tjejer har stor förmåga o göra det som jag skrev..

Säga saker som kan betyda jävligt mycket för en personligen, men som inte betyder ett skvatt för dom tongue så ja, jag menade inget du skrev, då jag inte ens har läst vad du har skrivit tongue

BMW, bogsering med wire :/
beemern .......
15 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

förstår mej inte på kvinnotimmer men ja förstår mej verkligen inte på killar heller och ibland skäms man faan över att va av de manliga könet, faan så många killar beter sej :S...

FREE30 Avstängd
15 oktober 2007 · 92 Inlägg

Hamilton skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Då kan jag upplysa dig om att det inte är dig utan pengarna hon vill ha.

man ska inte va snål mot damer smile

It Get´s Only Better
Hamilton
15 oktober 2007 · 8 864 Inlägg

FREE30 skrev:

Hamilton skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Då kan jag upplysa dig om att det inte är dig utan pengarna hon vill ha.

man ska inte va snål mot damer smile

Sant, men det är skillnad på snål och att låta sig bli lurad som i ditt fall...wink

Fotograf på tierpidag.se
FREE30 Avstängd
15 oktober 2007 · 92 Inlägg

Hamilton skrev:

FREE30 skrev:

Hamilton skrev:

Då kan jag upplysa dig om att det inte är dig utan pengarna hon vill ha.

man ska inte va snål mot damer smile

Sant, men det är skillnad på snål och att låta sig bli lurad som i ditt fall...wink

lurad? allt står på mitt namn.gifter jag så endast med äktenskapsord på det.den dan bruden
ledsnar.då får hon köra sin gamla bil igen och dra vidare.en money maker blir aldrig lurad
ett par smycken.so what.vad har man själv fått? vad värderar man dom underbara stunderna till? det beror på det.jag köper inte kärlek.om jag tog en brud från thailand och lät mig gifta normalt.då kan man känna sig blåst efter 48mån.då är halva huset och allt gone.men så dum är jag inte.oroa er inte för mig.jag klarar mig always smile

It Get´s Only Better
FreddeK
15 oktober 2007 ·

FREE30 skrev:

Hamilton skrev:

FREE30 skrev:

man ska inte va snål mot damer smile

Sant, men det är skillnad på snål och att låta sig bli lurad som i ditt fall...wink

lurad? allt står på mitt namn.gifter jag så endast med äktenskapsord på det.den dan bruden
ledsnar.då får hon köra sin gamla bil igen och dra vidare.en money maker blir aldrig lurad
ett par smycken.so what.vad har man själv fått? vad värderar man dom underbara stunderna till? det beror på det.jag köper inte kärlek.om jag tog en brud från thailand och lät mig gifta normalt.då kan man känna sig blåst efter 48mån.då är halva huset och allt gone.men så dum är jag inte.oroa er inte för mig.jag klarar mig always smile

Inte för jag brukar bry mig eller så men är du på riktigt?

FREE30 Avstängd
15 oktober 2007 · 92 Inlägg

Freddeponken skrev:

FREE30 skrev:

Hamilton skrev:

Sant, men det är skillnad på snål och att låta sig bli lurad som i ditt fall...wink

lurad? allt står på mitt namn.gifter jag så endast med äktenskapsord på det.den dan bruden
ledsnar.då får hon köra sin gamla bil igen och dra vidare.en money maker blir aldrig lurad
ett par smycken.so what.vad har man själv fått? vad värderar man dom underbara stunderna till? det beror på det.jag köper inte kärlek.om jag tog en brud från thailand och lät mig gifta normalt.då kan man känna sig blåst efter 48mån.då är halva huset och allt gone.men så dum är jag inte.oroa er inte för mig.jag klarar mig always smile

Inte för jag brukar bry mig eller så men är du på riktigt?

ja för fan.men inte gay så tyvär.och ragga nån från garaget.hmm tror inte det sker
om inte de en jävligt fin tjej smile men såna finns inte så de lungt HAHAHAHAHHAHAHA

It Get´s Only Better
volvo_Tobias
15 oktober 2007 · 687 Inlägg

"Free30"  Jag får kortslutning i hjärnan när jag läser din text. Språkbegåvning kan man inte köpa för pengar ser jag.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang