3265
Sök

TV problem SKÅNE...

535 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
Analoga nätet släcktes idag kl 10 i förmiddags.. kommer hem o sätter på tv:n... Bara kanal 5 och tv3 funkar... va fasiken??

Bor i studentlägenhet där vi har kabeltv.. Har även digitaltv inbyggt i min tv så jag kunde kolla TV6 och the voice bland annat...

Päronen kan heller inte kolla på deras nyinköpta digitalbox?

Någon mer som har problem?

/Martin

268 Inlägg
15 oktober 2007
Man måste göra en ny kanalsökning på sin box för att det ska fungera wink

385 Inlägg
15 oktober 2007
Exakt samma problem här! Fast på mina föräldrars tv räckte det med att göra en kanalsökning, men det funkar inte på min...

Gick de inte över till digital tv för bättre bild o mottagning? jo tjena.... tongue

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
268 Inlägg
15 oktober 2007
KG skrev:
Exakt samma problem här! Fast på mina föräldrars tv räckte det med att göra en kanalsökning, men det funkar inte på min...

Gick de inte över till digital tv för bättre bild o mottagning? jo tjena.... tongue

Du kan inte göra en ominstallation av din digitalbox då? borde fungera efter det smile

385 Inlägg
15 oktober 2007
Marcus_Turbo skrev:
KG skrev:

Du kan inte göra en ominstallation av din digitalbox då? borde fungera efter det smile

Det kanske skulle funka... meeen hur gör man en sån? tongue

268 Inlägg
15 oktober 2007
KG skrev:
Marcus_Turbo skrev:
KG skrev:

Hmm det var ju en svår fråga för mig o svara på hmm.. vet inte vad du har för box o hur den funkar tongue.. vet knappt hur min egen fungerar tongue.. men tror inte ja kan hjälpa dig härifrån tyvärr sad.. du får gå in i menu'n o se om du kan hitta ominstallation eller nåt nån stans där under inställningar.. big_smile

385 Inlägg
15 oktober 2007
Marcus_Turbo skrev:
KG skrev:
Marcus_Turbo skrev:

Hmm det var ju en svår fråga för mig o svara på hmm.. vet inte vad du har för box o hur den funkar tongue.. vet knappt hur min egen fungerar tongue.. men tror inte ja kan hjälpa dig härifrån tyvärr sad.. du får gå in i menu'n o se om du kan hitta ominstallation eller nåt nån stans där under inställningar.. big_smile

Jag tror det är fixat nu tongue var tvungen att skriva in kod o grejjer :S Hoppas det löser sig för alla andra också...!

268 Inlägg
15 oktober 2007
KG skrev:
Marcus_Turbo skrev:
KG skrev:

Jag tror det är fixat nu tongue var tvungen att skriva in kod o grejjer :S Hoppas det löser sig för alla andra också...!

hehe okej,, men bra att de fixa sig wink

535 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
hrm... får testa att göra en ny kanalsökning då... får väl bli imorrn... kan ju inte missa boston tea party... wink

/Martin

Sök