intresse för en bilträff med fläshiga bilar??

nimoz
17 oktober 2007 · 385 Inlägg

En fråga bara är inte BMW 8 serie en sportbil? eller e ja ute o flyger . Den har liksom mer kraft (V8,V12) än lyxigt bling bling o skinn.
MVH/nimoz

FreddeK
17 oktober 2007 ·

Sklass skrev:
inget löst folk
endast 100st bil ägare
lokation hålls hemlig utåt.för att denna träff skall bli EXKLUSIV
ännu en gång då .A8 är lyx bil.bmw 5ser är ej lyx.inte heller 6ser.dom har sportig inrikning
detta är mer åt LIMO hållet .riktiga lyx bilar med bästa komfort
ännu en gång ÄGER DU EN.intresserad.PMa
varför diskutera här .blir ej seriöst.ta på PM.då får man ett personligt mötande som är trevligare än det här när många inte förstår på bilarna ens eller att träffen är V.I.P exklusiv

har en hemsida om mina bilar och mer om träffen.ges ut endast till seriösa på PM

haha en 7serie är lyx men inte 6serie....

hade en 88ans e24 6serie för ett tag sen och nypriset 88a var 400000kr...är inte det lyx? vi snackar 20 år tillbaka. den hade recaro elsportstolar i svart skinn. ac...färddator...elektrisk taklucka...elspeglar....centrallås... elhissar ja allt som en lyxbil har...fan gå och kamma dig!

Senast redigerat av Freddeponken (17 oktober 2007)

Saab-Fredde
17 oktober 2007 · 285 Inlägg

Det måste juh vara samma person (free30) och (sklass) läser man free30 blogg så står det juh att han ska hämta en ny s klass.. så nu vill ha ha en "rikemans" träff för att visa alla vilken fet Mercedes han har köpt... fan har inte stureplan.se nått bil community där folk som du kan hänga ? för det ända du verkar vara ute efter är juh att få bekräftat hur jävla tät du är.. sorgligt i mina ögon!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
FreddeK
17 oktober 2007 ·

kan inte någon bara ta bort honom...måste ju kunna spärra ipnummer eller någe?

Mirano
17 oktober 2007 · 263 Inlägg

Haha jag tror han försöker lura åt sig alla som har dyra bilar till ett hemligt ställe så ingen vet var de är någonstans för att sedan kunna ta alla bilar för sig själv haha. Så oseriöst skrivet som detta är har jag svårt att tro att seriösa människor med dyra bilar skulle höra av sig till han

Sklass
17 oktober 2007 · 44 Inlägg

grova förtal ni kommer med
jag är inte här för att bråka eller diskutera.alla seriösa till PM resten skiter jag i
finns hemsida och seriöst trevligt bemötande kommer privat på PM samt adress till hemsidan.den är hemlig för att det inte blir sånt härt lallande.nu säger jag inget mer
alla seriösa blir seriöst bemötta.alla oseriösa kan göra som dom vill,men till träffen
kommer ni inte.det är säkert
tack
adjö

Mirano
17 oktober 2007 · 263 Inlägg

Sklass skrev:
grova förtal ni kommer med
jag är inte här för att bråka eller diskutera.alla seriösa till PM resten skiter jag i
finns hemsida och seriöst trevligt bemötande kommer privat på PM samt adress till hemsidan.den är hemlig för att det inte blir sånt härt lallande.nu säger jag inget mer
alla seriösa blir seriöst bemötta.alla oseriösa kan göra som dom vill,men till träffen
kommer ni inte.det är säkert
tack
adjö

Får vi inte komma till träffen? Hmm, fick vi komma innan då? Eller? Hänger inte riktigt med... Tror inte jag vill kommer på träffen endå roll

-Mike- Stolt tvåbarnsfar
17 oktober 2007 · 548 Inlägg

Hamilton skrev:
Varför skriver trådskaparen exakt likadant som en annan användare här på forumet?
Meningar och ord är näst intill identiska...Var det inte han med 6 hus 8 bilar men ingen ficklampa eller hur var det nu igen?
FREE30 var det han hette...kan dessa två vara bröder eller har det möjligtvis samma svenskalärare, för de skriver identiskt wink

Kan vara så!
Hoppas att ni kommer ha trevligt på träffen. Det lät mysigt! Hmmpf!

Senast redigerat av MikeAero (17 oktober 2007)

-Mike-
BMW 320i (2003)
Sklass
17 oktober 2007 · 44 Inlägg

62st anmälda .ser framemot en trevlig träff med alla som har intresset lyx bil

chrizz Administratör
17 oktober 2007 · 11 783 Inlägg

Kan ni lägga ned det här skitsnacket och låt killen fixa sin träff som han vill. Sluta tracka ned på folk för att de råkar stava fel, det har INGENTING att göra med hur seriös människan än. SKÄRPNING!

Vill inte se flera personangrepp här. Från och med detta inlägg delar jag ut varningar löpande till de som fortsätter tjaffsa i onödan och kastar personangrepp omkring sig. En 2:a varning innebär avstängning.

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Charles_ Är nog fan bara bitter..
18 oktober 2007 · 365 Inlägg

Sklass skrev:
62st anmälda .ser framemot en trevlig träff med alla som har intresset lyx bil

Jag har ett intresse för lyxbilar får jag komma då?

Lite olika budskap du kommer med?

Pain is temporary, Glory last forever.
pfa
18 oktober 2007 · 66 Inlägg

"veyron är en super sport bil" så om man pungar ut ett par miljoner för en av världens snabbaste och exlusivaste bilar så har man enligt dig ingen "lyxig" bil? .. verkar rätt konstigt enligt mig..

Volvo s60 (2001)
Burken Utanlem
18 oktober 2007 · 895 Inlägg

tvteam..
mat..
dvd..

till hundra pers... Killen har slant...
Jag får väl stå på avstånd och titta på smile

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
baca Os Difuntos
18 oktober 2007 · 1 822 Inlägg

Men För Helvete Lägg Ner Nu, Svider Det Så Jävla Mkt I Era Ögon Att Killen Vill Fixa En Trevlig Bilträff Med Objekt Som Går Under Genren Lyxbilar, Det Fattar Både Jag Och Ni Vad Skillnaden Är På "vanlig Bil" Och En Lyxkryssare Eller Gör Ni Verkligen Det Då Man Har Sett Er Lista Allt Från Kebab Racers Till Supersportbilar, Känns Som Den Svenska Avundsjukan Står På Topp Här När Man Läser Era Inlägg. Väx Upp För Fan... (förlåt Mode Och Admin För Alla Svordomar Blir Bara Så Förbannad När Man Inte Kan Glädjas Åt Andra)

PS fråga mig inte vad som hände med alla stora bokstäver jag har ingen aning DS

Senast redigerat av baca (18 oktober 2007)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
pfa
18 oktober 2007 · 66 Inlägg

Då vill jag gärna fixa en träff för mindre lyxiga och även lite rostiga bilar, jag bjuder mat osv.

Volvo s60 (2001)
baca Os Difuntos
18 oktober 2007 · 1 822 Inlägg

pfa skrev:
Då vill jag gärna fixa en träff för mindre lyxiga och även lite rostiga bilar, jag bjuder mat osv.

HEHE du behöver inte fixa en egen du e mer än hjärtligt välkommen till Göteborg på onsdags träffarna vi har jätte trevligt med våra volvos och skylines och inte att glömma PT cruisers, om bara nån kunde komma ihåg att ta med grill nån gång skulle man kunna få lite mat också.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
diamond_ Diamond
18 oktober 2007 · 540 Inlägg

hoppas du kan lägga ut bilder sen.. blir ändå roligt att se alla bilar på bild;)

I'm Rick James Bitch!
Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

nu är frågan om man skulle ta 10st maffiga suvar i bakgrunden.fin till bilden som tas på alla? ett par feta hummer.ett par feta escalades.ett par feta cadillac navigator eller så?
alla med kostym? hehe vad tycker ni.alla får som sagt helbild på träffens alla bilar och människor samlad framför slottet.en bild för livet ?

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

slut foto tas i 4 delar. 25 bilar och ägare i varje foto från luften.och övrig luftbild med alla bilar på träffen.ordnings vakter bestälda så detta inte blir en enda röra
helikopter åkning är en bonus evenemang som jag fixat oxå nu
välkomna PM
obs få platser kvar

Senast redigerat av Sklass (19 oktober 2007)

Hamilton
19 oktober 2007 · 8 865 Inlägg

Sklass skrev:
nu är frågan om man skulle ta 10st maffiga suvar i bakgrunden.fin till bilden som tas på alla?

Varför inte fråga dom som har anmält sig...roll

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang