1553
Sök

Volvo C70 T5 400 Hk ( Film )

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
det jag vissa er ju var det jag hade fan vill ni ha det som efterlyst eller ring till deta nr bla ba bla om ni har set mannen som kör den gulla supran helst några bilder

så e det ni vill ha
o sj klar menade jag att v8 ska sitta i en rodaster
och du dj_aleks komer jag snart lägga dig som en lust gas i min bil bara jag trycker din näsa så pruttar du utt 300 hk extra så då har jag helst 1100 hk
du tror det e roligt när du säger så nä tvärtom om du vill ha roligt så gå till morsan så bärättar hon godnatts sagor till dig så får du sova

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
hehe ni som säger c70 drar från allt bevisa da att den gör det
har bara sett en c70 t5 med 400hk som intes kan dra i från en toyota mr2 :S

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
det värkar som att ni e avensjuka som frågar så jävligt mycket
jag har skickat allt jag har å så o vad för fakta vill du ha för fan

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
tror du jag jobbar som en efterlyst polis eller ??

291 Inlägg
8 december 2005
Ostmacka, måste bara säga snyggt skrivet...
Du "sigge" kanske man får se mer av dig på bilträffar och sånt sedan, typ en dag på strippen..?
Men jag skulle gärna vilja ha lite mera ingående information om supran, och gärna lite bilder...
Och som du skrev i ett annat inlägg att du har en egen verkstad o är mekaniker, varför visste du då inte hur många kamaxlar en supra har???
Och om du inte bryr dig i vad vi skriver, så varför svarar du då??? Läst Ostmackas inlägg det var väldigt likt en person här...

MVH/aatos

kanske denhär tråden borde låsas, den retar bara upp massor med folk, och det kommer inte fram så mycket information här heller..
Senast redigerat av Aatos (8 december 2005)

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
en supra har vist dubbla kamaxlar det har jag sj kolat i min supra så värför e det konstit att ha 2 st

111 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
det jag vissa er ju var det jag hade fan vill ni ha det som efterlyst eller ring till deta nr bla ba bla om ni har set mannen som kör den gulla supran helst några bilder

så e det ni vill ha
o sj klar menade jag att v8 ska sitta i en rodaster
och du dj_aleks komer jag snart lägga dig som en lust gas i min bil bara jag trycker din näsa så pruttar du utt 300 hk extra så då har jag helst 1100 hk
du tror det e roligt när du säger så nä tvärtom om du vill ha roligt så gå till morsan så bärättar hon godnatts sagor till dig så får du sova

HOHO, ja de lär ju va enda som generar dom där "900Hk" du har i din bil wink naturgas e bra grejjer de ^^ och de där om matte...900+300 blir inte 1100 gubbe lille wink gör dig själv en tjänst och läs Ostmackas inlägg va wink
Morsan? räcker ju med att läsa dina inlägg för de ändamålet, du är ju riktigt bra på gonattsagor ^^

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
ok bilder har jag skickat de bilderna e inte faktist mina de togs av min andra pollare så hantog bara några bilder på bilen o jag sj har ingen camera å så
jag skicka det jag hade o du vill ha info så ska jag säga det skriftligt
toyota supra mkiv
en motor med dubblakamaxlar singel turbo
330 hk just nu men e i trimm firman ska trimmad 800-900 hk
drygt ska den ha 8000-9000 varv
den komer frygt köra på 2,0 bar får se
och bilen har rullat 2000 mil
och sen har de e 4,0 rör o slut rör 5
bilens fart på 330 har inte beräknat det men skulle drygt göra 260-290km/h
0-100 på 4,7 s
bilens kostnad när jag köpte den var 290.000 kr
den e besiktad o skattad o är svensk regad
interiorn är i helt org
bile har nya fjädringar
och bilen e ny lackat färg= porsche gt3 gul
kostade 7.000 kr  lack
och nu e den i trimm firm  ska trimas till 800-900 hk
o det kostade mig 265.000 kr
så det e infon o det som e på kostad på min bil

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
jag sa inte 900 jag sa mellan 800-900 tänkt det blir 800 ? plus 300 hk det blir ju 1100 hk om du kan matte

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
och modelen på min bil är en 95

291 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
ok bilder har jag skickat de bilderna e inte faktist mina de togs av min andra pollare så hantog bara några bilder på bilen o jag sj har ingen camera å så
jag skicka det jag hade o du vill ha info så ska jag säga det skriftligt
toyota supra mkiv
en motor med dubblakamaxlar singel turbo
330 hk just nu men e i trimm firman ska trimmad 800-900 hk
drygt ska den ha 8000-9000 varv
den komer frygt köra på 2,0 bar får se
och bilen har rullat 2000 mil
och sen har de e 4,0 rör o slut rör 5
bilens fart på 330 har inte beräknat det men skulle drygt göra 260-290km/h
0-100 på 4,7 s
bilens kostnad när jag köpte den var 290.000 kr
den e besiktad o skattad o är svensk regad
interiorn är i helt org
bile har nya fjädringar
och bilen e ny lackat färg= porsche gt3 gul
kostade 7.000 kr  lack
och nu e den i trimm firm  ska trimas till 800-900 hk
o det kostade mig 265.000 kr
så det e infon o det som e på kostad på min bil

Vad händer med motorn, det var den jag undrade om, ex vad som är bytt, vad som är gjort...
Inte får den ju 900hk av att höja laddtrycket och sätta på sportavgassystem, om det är din bil måste du ju veta vad som händer...

764 Inlägg
8 december 2005
OMG! Rena rama såpan.....*hehe*

TeQuilla

111 Inlägg
8 december 2005
Då förutsätter ja att den har ett reg-nr?

291 Inlägg
8 december 2005
japp, fram med reg numret,
så då kanske du kan övertyga oss att du har en supra...

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
för det första ringde jag inför ett specielt trimm de skulle göra 3 saker med motorn som ingen fick veta om för det var nåt  specielt det kostade mycket å så. o det e onödigt o göra de tre sakerna så jag bästämde mig köpa en lastbilsturbo och byta gren rören  å så vidare och intecolern sen bora cylinder byta till störe kolvar
och byta kamaxlar sen setta dit en återcilculerande dumpventil sen e det många saker som ska läggas med jag sa till firman jag vill ha det starkt o biligt o vill att ja ska ha de 800-900 hk men de sa ja det blir mycket kostnad men det kostande förkännar den effekten jag bara ok hur blir det de sa priset så betalade jag så sa jag de sakerna jag vill ha så får då till läga andra saker vidare
så just nu vet jag inte vad de håller på med men jag gav det priset å gav bilen så ska se hur den blir just nu e motorn upp plockat
så sa de ringer när den e klar

men just nu e den i org motor men det  blir en bil med 800-900 wink
turbon var sj klart det dyraste 75.000 kr sen rästen e sj klart det dyra också kostade mig den summan 265.000 kr

111 Inlägg
8 december 2005
Ja ja, även en sönderslagen, nerplockad, mosan, omslipad etc etc bil, har ett REG NR, antar att även din har det? eller har du lämnat in skyltarna för trim också? big_smile

645 Inlägg
8 december 2005
Aatos skrev:
japp, fram med reg numret,
så då kanske du kan övertyga oss att du har en supra...

645 Inlägg
8 december 2005
Förresten, ska den vara gatreggad? Verkar ju livsfarligt med 900 hästar under huven inne i stan. :X

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
reg nr SZZ-127
OCH jag heter tydligen Eriksson Lars och finns andra ägare också som heter
Anders Järna
vi e tydligen ägaren men mitt kallas för sigge efter som har en till pollare som har samma namn
så ni inte missferstår mig

Sök