hmm råkade ut för nåt som jag inte fattar hur? skulle koppla in effektljuset på mina 3 extraljus hade kopplat jord på karossen samma ställe som där jag jordat för extraljusen sen kopplat ström från batteriet och dom 2 kablarna gick till en knapp inne i kupen där jag skulle kunna stänga av effekt belysningen ifall farbror blå skulle klaga eller så. trycker på knappen och ser att den lyser sen stänger jag av den. efter nån halvminut står det som ett rökmoln i hela motorutrymmet och jag fattar noll både plus kabeln jag dragit och jorden kokar plasten på jag klipper så snabbt jag kan av båda kablarna. nån som kan förklara detta? jag fattar då inget? får dom för mycket ström eller är det kopplat för långt. dessutom så råkade en annan kabel som var ett plast rör brinna av verkar vara till farthållaren för den verkar inte fungera retligt som fan.
nån som vet hur jag gjorde fel, hur jag ska göra?
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
hmm kan nog vara så här att det sitter ett litet klistermärke på baksidan om knappen hur man ska koppla dom har nog bara vänt det åt fel håll därför det blev kortis åhh störande...
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.