4367
Sök

shoppa med "riksdagen"

blacken
20 oktober 2007
Trådstartare
Jag undrar om det är flera som har samma dilemma som jag. Med jämna mellanrum så vill tjejen åka och shoppa lite kläder mm,mm. Och med är man mer eller mindre tvungen att vara. Och det är väl ganska så okey men skulle det inte vara sjysst ifall kärring butikerna hade en najs hörna med en rejäl soffa, lite motortidningar och kaffe. Sä kan man sitta där i lugn och ro, medan medans tjejen far omkring som en skållad utter mellan lockpriserna och handlar det hon ska.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
20 oktober 2007
Jag brukar skicka med lite pengar och hon får ta med en kompis för jag är inte direkt ngn bra shoppingpartner! Men om man skulle vara tvungen att följa med så vore ju ditt förslag klockrent! Kan ju bli jävligt trångt i den hörnan bara!

-Mike-

1 297 Inlägg
20 oktober 2007
Det vore en jävligt smart ide för butikerna också. Eftersom att vi gärna skyndar på dem. Tänk om vi alla fick varsin bilsport att titta i medans de kollade kläder. Då skulle kommentarer som aldrig tidigare existerat i våra munnar sprudla fram, "Prova en tröjja till" osv smile

RS
886 Inlägg
21 oktober 2007
blacken skrev:
Jag undrar om det är flera som har samma dilemma som jag. Med jämna mellanrum så vill tjejen åka och shoppa lite kläder mm,mm. Och med är man mer eller mindre tvungen att vara. Och det är väl ganska så okey men skulle det inte vara sjysst ifall kärring butikerna hade en najs hörna med en rejäl soffa, lite motortidningar och kaffe. Sä kan man sitta där i lugn och ro, medan medans tjejen far omkring som en skållad utter mellan lockpriserna och handlar det hon ska.

Ja så jävla bra skulle det vara! cool big_smile

Focus RS

8 156 Inlägg
21 oktober 2007
Är det inte smartare att bestämma en träffpunkt varje timma och inte gå tillsammans? wink
Fast det är klart. Dom vill ju ha synpunkter och positiv kritik.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 014 Inlägg
21 oktober 2007
Spelar ingen roll, de struntar oftast i våra synpunkter ändå enligt min erfarenhet. big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

><((((º>
115 Inlägg
21 oktober 2007
Alecci skrev:
Spelar ingen roll, de struntar oftast i våra synpunkter ändå enligt min erfarenhet. big_smile

Så sant.

-Hmmm.. vilken ska jag ha? Den svarta eller den röda? Du får bestämma!
-Eh.. Den svarta.
-Aaah.. Fast.. Fast jag tar nog den röda.

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

8 156 Inlägg
21 oktober 2007
Nordh skrev:
Alecci skrev:

Så sant.

-Hmmm.. vilken ska jag ha? Den svarta eller den röda? Du får bestämma!
-Eh.. Den svarta.
-Aaah.. Fast.. Fast jag tar nog den röda.

Du har inte träffat min syrra hör jag wink
Hon är snäppet värre. Lägger undan massor och går tillbaka till samma affär flera gånger.
Sen blir det att hon köper både den svarta och den röda. Eller så vill hon ha en dag till att bestämma sig på. Nja. Kanske lite överdrivet, men nästan...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
21 oktober 2007
Fanns en tjejbutik här i sthlm som hade en stol och ett litet bord med bilsport och lite annat, så jävla klockrent! Det blev min favoritbutik direkt! smile
Vetefan varför, men varje gång jag var ute och shoppade med kärringen så fick jag ont i ryggslutet. När jag själv är ute och ränner får jag ju inte ont i ryggen, trots att man inte suttit på många timmar. Det kanske är nått med tjejbutikerna som gör att man tappar hållningen och går som en uttråkad hösäck. big_smile

Sök