Volvo 740 åsikter:)

TMW-Performance Avstängd
22 oktober 2007 · 914 Inlägg

Världens fulaste och smaklösaste bil, utan konkurrans

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
master_lars
22 oktober 2007 · 1 180 Inlägg

Har aldrig ägt ngn, så kan väl inte uttala mig om hur bilen egentligen är, men kanske lite väl mycket sossekontainer över många... Lite bonnbil också,  då många 18 åringar turkstajlar sina 740is, vilket aldrig blir bra!

Ponuts
22 oktober 2007 · 220 Inlägg

turboforssen skrev:
skit ball bil finns inge fel på dom
fattar inte folk som klagar på dom
å jag personligen tycker alla japs bilar suger fet

Du förstår dig inte på snubbar som klagar på 740, åså pissar du själv på japsare.
Lyfter på hatten.

Niklas1987 NO
22 oktober 2007 · 2 182 Inlägg

Japsdämpare hör inte hemma på volvo,saab,bmw,merca osv osv kommer aldrig att slå på en japsdämpare på nån bil ja köper.

Förövrigt så tycker ja så här om 700-serien, bra,pålitlig bil om den har sköts väl.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Blomsterberg plattsättare!
22 oktober 2007 · 804 Inlägg

jag har inga klagomål me min bil för fem öre jag har haft bilen sen ja fick körkort för 2,5år sen och den har inte krånglat någon gång bara ett kyl som gick =P

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
Bi0HaZZarD Speed FMK
22 oktober 2007 · 849 Inlägg

Förstår er som inte tycker om designen på 740. Den är kantig och vågad. Jag gillar designen på 740 och kommer alltid att göra det. Jag kan själv intyga om att det är stor skillnad på 740 och 740. Min röda går klockrent och har gjort i alla år. Har stannat en gång pga haveri sedan köpter in av familjen (15000 mil sedan) och då var det en av soppa pumparna som stannade. Den vita dock har inte gjort annat än strulat. Den dricker 2l milen, går aldrig riktigt och allmänt bara jävlas.

Jag håller dock fast vid att 740 är en jävligt bra bil för de pengarna de kostar. smile

Andreas_ace
22 oktober 2007 · 375 Inlägg

Tycker 740 fungerar bra.
Relativt enkel att mecka med, gott om reservdelar och fungerar bra att exprimentera med.

Volvo 740GL (1990)
Emilia
22 oktober 2007 · 7 Inlägg

Dom e bäst smile

Born to be wild!
Saab 9-3X TTiD "Xen" (2011)
Pikey
22 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

FireTraxx:

Anledningen till att jag avskyr Volvo 740 och de som kör Volvo 740 är för att GENERELLT sett, så är det flottiga bondsvin som kör bilarna och de är bland det värsta släkte jag vet.

Men samtidigt så är det en kille på jobb som kör 740 och är hur trevlig som helst.

Plus att jag tycker att det är fan den fulaste bilen som nånsin har serietillverkats, men man ska väl inte bli arg för att Volvo gör beslut på firmafester.

Senast redigerat av FireTraXX (Igår 21:28:55)



Haha

R.I.P. Michael Jackson!
turboforssen Telge Drifting Team
22 oktober 2007 · 5 398 Inlägg

Ponuts skrev:

turboforssen skrev:
skit ball bil finns inge fel på dom
fattar inte folk som klagar på dom
å jag personligen tycker alla japs bilar suger fet

Du förstår dig inte på snubbar som klagar på 740, åså pissar du själv på japsare.
Lyfter på hatten.

japp sån är jag smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
FireTraXX DFFL
23 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

turboforssen skrev:

Ponuts skrev:

turboforssen skrev:
skit ball bil finns inge fel på dom
fattar inte folk som klagar på dom
å jag personligen tycker alla japs bilar suger fet

Du förstår dig inte på snubbar som klagar på 740, åså pissar du själv på japsare.
Lyfter på hatten.

japp sån är jag smile

Du verkar vara som de på uttagningarna på Idol.
Sug på den karamellen kompis.

Senast redigerat av FireTraXX (23 oktober 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
moose46019 study
23 oktober 2007 · 772 Inlägg

kantia sosse containernarm ed en slumpgenerator för tändning nej tack . allt förutom volvo och saab kan jag tänka mig. designen hmm har vi fastnat för en modell så bygger vi inget nytt.

nu får man säkert massor av 1:or

Niklas1987 NO
23 oktober 2007 · 2 182 Inlägg

En slumpgenerator från bosch ja roll

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
snackcalahan
23 oktober 2007 · 482 Inlägg

bra och fina bilar bara dom sköts. Dock är gl: en den slöaste bil jag kört men man hittar ingen bättre bil för dom pengarna.

just real power
no turbo shit
henkebenke
23 oktober 2007 · 1 703 Inlägg

Ännu en tråd om Volvo 740?!?!
Lägg ner allt jäkla trams nu.
Man skulle ju kunna tro att ni har mindervärdeskomplex big_smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
lelleal
23 oktober 2007 · 1 150 Inlägg

ja som trådskapare ber nån moderator låsa denna tråd =)bara massa onödigt rjafs!

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Niklas1987 NO
23 oktober 2007 · 2 182 Inlägg

Det går helt enkelt inte att skapa trådar om volvo, speciellt inte om äldre modeller, det kommer alltid nån som ska nedvärdera, sen blir en volvo älskare sur å försvarar märket, då blir volvo hatare ännu värre å så har tråden spårat ur.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
melodic_death_metal
23 oktober 2007 · 622 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Det går helt enkelt inte att skapa trådar om volvo, speciellt inte om äldre modeller, det kommer alltid nån som ska nedvärdera, sen blir en volvo älskare sur å försvarar märket, då blir volvo hatare ännu värre å så har tråden spårat ur.

du glömde nämna att det alltid är någon som sen ska övervärdera sin volvo, o så blir det sedan tjafs om det istället:P

Rillbur
23 oktober 2007 · 33 Inlägg

ja, jag förstår inte vittsen med den här tråden men om man kollar här på garaget vilket märke som dominerar med nästan dubbelt så många inlagda bilar som märket som "kommer på andra plats" så kan man ju vara ganska nöjd över att ha en volvo känns det som, tycker allafall jag smile

Volvo 740 "Jumbi" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang