vad är felet på dom som kör volvo 740.

Ponuts
22 oktober 2007 · 220 Inlägg

RobinMoberg skrev:
felet är att folk med 740 har för liten plånbok för att köpa en merca eller bmw... alltså rätt svar är: de är för fattiga.

Antar att detta var ironi å du sitter å asgarvar åt alla sura inlägg, det gör jag.

Xal3 Bilplåtslagare
22 oktober 2007 · 160 Inlägg

suttit och skummat igenom denna tråden nu lite tongue det är faktiskt fruktansvärt kul att läsa!
jag kan bara hålla med vissa andra: det är inget fel på 740! hade det varit tex en bmw som hade varit lika populär bland den yngre skaran folk så hade det nog varit de bilarna som haft kapade fjädrar och inslagna dörrar tongue (btw inget illa ment om bmw.. mest ett exempel)
jag ser inte mig själv som varken kokt i skit eller bonne.. men 740 åker jag och är fruktansvärt nöjd med den smile den tar mig från a till b.. och har ändå hyffsad puts på den..
låt alla hållas istället smile

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Pliind
22 oktober 2007 · 194 Inlägg

Visst, många klankar ner på 740, men det finns 2 klasser, 1sta bryr sig om bilen 2a har den för att pimpa ut å köra gasen i botten tills den spricker.. jag är en av dem som tar hand om bilen och skulle absolut inte lägga mig på taket och hoppa.. visst har man lite rost, men det har väll vilken 19årig bil som helst! kolla på dem äckliga saabarna då! har då sett fler rostiga saabar än volvosar i samma ålder iallafall!
Bonde är jag då inte heller och pengar är ingen kris alls mina päron jobbar för EU, bra och billig ungdomsbil!

men kan hålla med om att raggar 740is ser förjävliga ut!

Volvo V60 T4 "Polestar optimerad" (2020)
Joo
22 oktober 2007 · 741 Inlägg

RobinMoberg skrev:
å va vill dudå din wannabe ? ta ut på mig att blev mobbad i mellanstadiet eller vad ?lollol min traktor är inget fjortis åk !! HAHAH de e du som e en fjortis grabben.. btw mercan är inte värd 15000!!! den kosta 7000 med skatten betald...(4200) smile den e inte direkt vårt flåd åk, men den är i vilket fall bra mycket mer "status" som du värkar villa uppnå med dina 740 fasoner... tongue plus jag arbetar in mina egna pengar. ägd fjolla.

HAHA, wannabe? vet du var ordet betyder ens? wannabe vadå? är jag avundsjuk på din fjortis traktor eller vad menar du? Tar jag ut mig över dig för att jag blev mobbad i lågstadiet? vad har det med saken att göra, tyvärr blev jag inte mobbad..

är det jag som är fjortis? tänk efter vad är mest småbarns fasoner? att köra bil eller åka runt i en pojk traktor som maxar typ 40km/h lagligt?

ägd fjolla? vad har du för bevis och underlag för att jag ska tro på att du tjänar dina egna pengar? du går i skolan, när hinner du jobba, du har nog fullt upp med dina Engelska glosor? Ägd fjortis traktor cool boy. Var jag lika fyndig som du nu..

Märker du inte själv att dina argument är helt värdelösa? man märker att ditt sinne inte är riktigt utvecklat än, detta är en hemsida för vuxna inte småbarn som dig som kommer in och irriterar.. Och jag har ALDRIG försvarat 740? jag äger inte ens en 740 och har aldrig gjort heller..

Där brast dina meningar igen.

Senast redigerat av Joo (22 oktober 2007)

Ponuts
22 oktober 2007 · 220 Inlägg

Ponuts skrev:

RobinMoberg skrev:
felet är att folk med 740 har för liten plånbok för att köpa en merca eller bmw... alltså rätt svar är: de är för fattiga.

Antar att detta var ironi å du sitter å asgarvar åt alla sura inlägg, det gör jag.

Fan tar tillbaka det, puckot menar ju allvar

Vafan är detta liksom hehe   
RobinMoberg skrev:
"å va vill dudå din wannabe ? ta ut på mig att blev mobbad i mellanstadiet eller vad ?lollol min traktor är inget fjortis åk !! HAHAH de e du som e en fjortis grabben.. btw mercan är inte värd 15000!!! den kosta 7000 med skatten betald...(4200) smile den e inte direkt vårt flåd åk, men den är i vilket fall bra mycket mer "status" som du värkar villa uppnå med dina 740 fasoner... tongue plus jag arbetar in mina egna pengar. ägd fjolla."
Hahaha jävla kapsylfjolla

Phaetoon
22 oktober 2007 · 8 156 Inlägg

Första paragrafen i Gorgs regler.

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Niklas1987 NO
22 oktober 2007 · 2 182 Inlägg

jag tror tråden spårat ut lite, eller va säger ni?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
decib3L Körv
22 oktober 2007 · 3 535 Inlägg

Ge folk sina varningar och lås tråden nu för fan!

Truckdriving Man
Phaetoon
22 oktober 2007 · 8 156 Inlägg

Då tråden bara lett till pajkastande så stängs den.
Om någon vill att den ska öppnas igen så skicka ett meddelande till mig,
eller någon annan moderator, så tar vi upp det till diskussion.
/Moderator

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang