Poliser o dess attityd

newBadboy
24 oktober 2007 · 340 Inlägg

Det glädjer mig att  folk inser att polisen funkar rätt bra. Men till er som bara gnäller på dem, men herrgud vad fan tänker ni med. De gör sitt jobb och inget mer.

Och att de alltid skulle stoppa vissa och vara tjuriga. Ja om alla tycker likadant i en sån här sak utom du kan det ju faktiskt vara så att du gör ngt som provocerar dem. Har du aldrig tänkt på detta, att det är dig det är fel på?

Det är som en massa idioter när de är fulla skriker polissvin/vaktdjävel, utan ens någonsin haft med dem att göra. Intelligent.

Rawad C20LET
24 oktober 2007 · 1 041 Inlägg

jag har grönt, rött, blått, när polisen stannade mig så sa han att det va totalt förbjudet att ha de tända under körningen, visst e de inne i bilen o syns knapt när man kör bakom mig eftersom bilen e tonad, men han sa om han hade vart trafikpolis så skulle han slita bort de samt ge mig böter.

e glad att han talade om för mig att jag inte får ha de på istället för att råka ut med en trafikpolis som skulle slita de samt få böter av!

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
moose46019 study
24 oktober 2007 · 772 Inlägg

FireTraXX skrev:

740Rob skrev:

moose46019 skrev:

seriöst blev det visitering och allt eller.
men vad gjorde du var det någon dålig ragningsreplik som gick fel eller?

de e en lång historia.. men för å göra den kort så sa ja till den kvinnliga STORbröstade polisen, ungeför sähår nånting...

jag: - är man bjuden på festen.?
Poliskvinnan: - va menar han?
jag: - ja menar, ni har ju gömt balongerna under skjortan..

de va ungeför så de gick till.. inte roligt men visiteringen gav mej fan riktigt ståk*k..
blond kvinlig polis me dom största pattarna som finns under en tajt skjort.. fy fan va läckert säger ja..

Är du chockerad över att hon blev förbannad för sexuella trakasserier?
Ja, det var ju minst sagt konstigt...

du ska nog vara glad att det inte blev något mer.
det går nog att anmäla det där och då är det inte privat person mot privat person.
så utgången är ganska given där.

men varje dag lär man sig något nytt.

alain www.bimmerpower.org
24 oktober 2007 · 3 995 Inlägg

när man ser så mycket ungdomar som gör så mycket skit och undrar varför poliser är hårda mot dom, det är rätt, som man bäddar får man ligga.
undrar vad skulle doma ungdomar göra om dom själv var poliser
kanske få man se så att Sverige har blivit för mycket amerikaniserad och det är inte bara Sverige man ska prata om, det är så överallt i EU. politiker tänker bara för sig själv med sina pension och pengar dom kan få i egen ficka (sjuk) i stälet för att göra någonting för ungdomar.
jag såg rugby VM på tv, underbar, inget bråk efter matcherna någonstans. varför är det så mycket skit med fotbåll? det är inte värt i mina ögon.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang