Jag har en underbar idé med min merca , testade att lägga till lite V70 delar på min Mercedes Benz 200 -87 i photoshop och det blev grymt , men jag undrar hur mycket måste jag modda om för att få sidokjolar , bakre del och frontkjolen att passa på min merca ? och vad skulle allt gå på , på ett ungefär ?
MVH Emil
Senast redigerat av TritoN (23 oktober 2007)
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton
Först får du jämföra bredd samt höjd av respektive kjolar från din merca och V/S70 (V/S70 R front ser det ur som på bilden). Sen blir det nog lättare för folk att svara:P
Jag har en underbar idé med min merca , testade att lägga till lite V70 delar på min Mercedes Benz 200 -87 i photoshop och det blev grymt , men jag undrar hur mycket måste jag modda om för att få sidokjolar , bakre del och frontkjolen att passa på min merca ? och vad skulle allt gå på , på ett ungefär ?
MVH Emil
Tja. ad menar du för volvo v70mfront'? på min merca har jag tetsat att bygga om en v70classic front.. kolla på mitt galleri så får du se
Bara att kapa och värma och böja till rätt form, fast sen när du ska få ihopp alla bitarna måste du plastsvetsa finns lite andra lösningar.. ska själv göra det nu i vinter.. Kolla in min projektråd mvh kimpa