3116
Sök

Vad gör man som singel?

1 703 Inlägg
30 oktober 2007
Man springer efter fruntimmer/karlar.

The Sassy Bitch
198 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
krille_hlm skrev:
Tjej (inte man, för en kille hade ju inte fått nån respons) skriver ett inlägg här på garagets forum om att hon blivit singel. Så får hon en hel massa killar efter sig.
Så kanske hon hittar nån trevlig i högen, så hon slipper sova själv i dubbelsängen smile
För det verkade som att det var just det som var det jobbigaste. Och det kan jag verkligen förstå.
Det är ju det som är så skönt med att ha en partner, att man har någon som man får närhet och kärlek av och att man har någon som man kan ge närhet och kärlek tillbaka till.
Att man har någon som man kan prata med allt och inget om.
Någon som man kan somna och vakna bredvid.
Det är grejor det.

haha den vart bra, men kanske inte direkt för att leta kille som jags tartat denna tråden, men man vet juh aldrig ;P
ja slippa sova själv e fruktansvärt jobbigt det är det som saknas kan jag tala om, hade jag kunnat hade bilen fått följa med tongue
men det blev krogen i helgen skoj skoj som singel tongue sen pajjade jag foten,vilket var mindra skoj är juh själv ingen som kan hjälpa mig kan juh inte ens koka kaffe själv för fan=/
jag är juh inte den som struntar i kompisar när jag har kille så allt jag gör nugjorde jag inn nan som du skrev där krille att det är nog närhet och prat jag saknar:P

Sussolita-Sassy Bitch ;)

173 Inlägg
31 oktober 2007
fysatan tongue 87a å har haft ett 7årigt förhållande.

När man är singel så spenderar man all sin tid med att antingen gå på korgen och leta ny.
Eller så lägger man bara allt på hyllan å hittar på allt roligt med kompisar ;>

The Sassy Bitch
198 Inlägg
31 oktober 2007
Trådstartare
hmmm dock inte samma kille under 7 år, haft ett på 5år och direkt efter ett på två:O

Sussolita-Sassy Bitch ;)

173 Inlägg
31 oktober 2007
Oj förlåt! Jag läste lite för snabbt :>

SVK Customs
1 639 Inlägg
31 oktober 2007
Ja, krogen är väl kanske inte världens bästa ställe att leta ny livskamrat på.
Vid det laget när män väl kommit till krogen, så är det såpass alkoholpåverkade att de har helt slutat tänka med huvudet som sitter på halsen.
Så att tro att singelkillar som går på krogen för att festa och ha skoj med sina kompisar är helt fel på det. De är där för att ragga och få sig ett ligg.
Och om ligget är trevligt kanske det kan bli mer, om de har den inställningen.
Nu säger jag inte att alla är såna, men minst 97% ....
Vettiga killar är de som ger dig uppmärksamhet när de är nyktra.
För då gillar de dig för den du är och inte för att de är fyllekåta.
Men allt det där visste du förhoppningsvis redan wink
Lycka till tjejen!

The Sassy Bitch
198 Inlägg
31 oktober 2007
Trådstartare
jo det vet jag men tack för påminnelsen tongue
JA varför är det så med er killar:P kan ni inte hålla er på stolen fulla som nyktra hade varit mkt enklare då;) men iofs finns det juh tjejer som oxå raggar ligg på krogen smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

SVK Customs
1 639 Inlägg
31 oktober 2007
Ja, klart det finns tjejer också som går på krogen för att ragga ligg.
Dock tror jag inte att det är i lika stor utsträckning.
De tjejer som jag känner går ut mycket för att de gillar att dansa med sina tjejkompisar och festa lite, kolla in lite killar. Dock raggar de inte i den bemärkelsen som vi killar gör.

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
31 oktober 2007
Hrm ska kanske säga grattis? Om det nu är som du säger, att du mår bättre nu än på länge så är du nog förtjänt av ett Grattis till singelivet smile
Det är kanske inte allt för lätt att komma in i festande och raggande när man har haft allt klaffat i sju år. Tror nog dock att bästa sättet att hitta någon ny är att inte leta. Det är då det man minst anar inträffar och man träffar den som man aldrig trodde fanns. Man ska nog bara va sig själv och acceptera läget, så löser sig allt. Kanske ett tråkigt tips men det har funkat för mig smile Tror nog dock inte ensamheten i dubbelsängen varar så länge till.

My Sweetest Poison

Skyracer
917 Inlägg
31 oktober 2007
Jag jobbar och tjänar pengar tills den dagen jag blir med flickvän igen så vi kan hitta på massa roliga saker... big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

17 Inlägg
31 oktober 2007
Suger älgpung att va singel hmm

1 062 Inlägg
31 oktober 2007
pillar med bilen, slappar, ser på tv, sitter vid datorn, är med polarna, är på bil mässor, bilträffar, etc

The Sassy Bitch
198 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
--amanda-- skrev:
Hrm ska kanske säga grattis? Om det nu är som du säger, att du mår bättre nu än på länge så är du nog förtjänt av ett Grattis till singelivet smile
Det är kanske inte allt för lätt att komma in i festande och raggande när man har haft allt klaffat i sju år. Tror nog dock att bästa sättet att hitta någon ny är att inte leta. Det är då det man minst anar inträffar och man träffar den som man aldrig trodde fanns. Man ska nog bara va sig själv och acceptera läget, så löser sig allt. Kanske ett tråkigt tips men det har funkat för mig smile Tror nog dock inte ensamheten i dubbelsängen varar så länge till.

tack; ja inte för att jag mådee dåligt i förhållandet men allt blev så mkt enkalre=)
du är den första som fattat vad jag emnade, som sagt vet inte hur man beter sig tongue
ahh jag tänker inte lägga ner nån energi för att leta, mkt att göra med bilen nu i vinter så det skullle ara bli jobbigt =/ men jag hoppas på vad du säger, andra sidan börjar bli dammig nu tongue

Sussolita-Sassy Bitch ;)

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
1 november 2007
Du får bjuda in en god vän och göra något trevligt, prata länge, se en bra film, äta något gott och sova över - ligga och prata halva natten kan vara rätt mysigt! smile

Själv försöker jag komma ut på träffar, synd bara att man blev singen lagom tills säsongen tog slut i oktober, och greja med bilen ute på en parkering är så kallt så jag hoppas verkligen garagekön ska röra på sig så jag kommer inomhus!

Annars går jag med hunden, ringer vännerna, sitter en massa här vid datorn... Har rekondat bilen och försöker fortsätta packa upp i lägenheten. Fick till och med upp gardiner häromdagen, kompisen tyckte jag var galen som rekondade bilen innan jag fixade gardinerna! tongue

Där är också en fördel förresten, jag kan VÄLJA vad jag vill göra, ingen annan gnäller för att jag prioriterar "fel"... smile

Hade jag orkat hade jag nog varit ute mer och träffat vännerna, men jag är lite begränsad av sjukdomen än så länge. Ska börja sanera mina tänder i november och hoppas det ska vända så jag får större frihet sedan!

Tycker du ska häva dig ut på träffarna och gå med i GirlsGoFast, de verkar ha riktigt mycket kul saker för sig! smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
1 november 2007
Vad man gör som singel?
Man slätar över allt som andas och har två ben? tongue
Nä man fyller tiden med en massa andra saker, jag tex spenderar i snitt 24-26h i veckan i ishallen, plus match till helgen då. Sen pillar man med bilen, glor tv, sitter vid datorn, plinkar gura...ja det finns en hel del saker att hitta på tongue

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

Kung
603 Inlägg
24 februari 2011
V745 skrev:
Cloudsurfer skrev:
Vad man gör som singel?
Man slätar över allt som andas och har två ben? tongue
Nä man fyller tiden med en massa andra saker, jag tex spenderar i snitt 24-26h i veckan i ishallen, plus match till helgen då. Sen pillar man med bilen, glor tv, sitter vid datorn, plinkar gura...ja det finns en hel del saker att hitta på tongue

24-26 timmar? Det var inte så mycket inte... Hojta till när du börjar närma dig 60.

Du hittade ingen äldre tråd att skriva i? haha tongue

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
24 februari 2011
Dicker sprit, fjantar efter det mosatta könet och njuter av möjligheten att sköta sin personliga hygen var som helst i bostaden? tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

7 100 Inlägg
24 februari 2011
årets trådlyft?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
24 februari 2011
Haha jag kollade aldrig datum, utgick bara från att den var aktiv tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

225 Inlägg
27 februari 2011
Det kan man klart säga XD

Mvh David

Sök