Du får bjuda in en god vän och göra något trevligt, prata länge, se en bra film, äta något gott och sova över - ligga och prata halva natten kan vara rätt mysigt!

Själv försöker jag komma ut på träffar, synd bara att man blev singen lagom tills säsongen tog slut i oktober, och greja med bilen ute på en parkering är så kallt så jag hoppas verkligen garagekön ska röra på sig så jag kommer inomhus!
Annars går jag med hunden, ringer vännerna, sitter en massa här vid datorn... Har rekondat bilen och försöker fortsätta packa upp i lägenheten. Fick till och med upp gardiner häromdagen, kompisen tyckte jag var galen som rekondade bilen innan jag fixade gardinerna!

Där är också en fördel förresten, jag kan VÄLJA vad jag vill göra, ingen annan gnäller för att jag prioriterar "fel"...

Hade jag orkat hade jag nog varit ute mer och träffat vännerna, men jag är lite begränsad av sjukdomen än så länge. Ska börja sanera mina tänder i november och hoppas det ska vända så jag får större frihet sedan!
Tycker du ska häva dig ut på träffarna och gå med i GirlsGoFast, de verkar ha riktigt mycket kul saker för sig!

// Ellen