Färga om högtalargaller, går det att få bra..?

Lobsta Newbie
29 oktober 2007 · 15 Inlägg

Funderade på om jag någon gång skulle få för mig att färga högtalargallrena, någon som vet om man överhuvudtaget kan göra det på ett bra sätt? utan att klibba igen dom små "hålen" liksom.. tongue

Kanske felplacerad tråd, säg till om ni tycker de isf.

Over and out
sandrisGT Bilmekaniker
29 oktober 2007 · 46 Inlägg

Du behöver inte oroa dig för att hålen ska försvinna om du é noga me att inte ta för mycke färg på en gång .. gäller o ha lite känsla för de. spraya min mattsvarta utan broblem och hålen i dom gallrena é vääldigt små. Men du vet hur man bäst hanterar en sprayburk va ? isånna fall lär du inte ha några problem

//Sandra
Ford Sierra GT "Red Pearl" (1993)
Ford Sierra Cosworth 4x4 "Black Pearl" (1990)
Ford Focus ST 225 "Blue Pearl" (2006)
Rust
29 oktober 2007 · 6 Inlägg

nej de ska inte vara några problem jag sprayade om min flickväns galler och de blev skit bra.

Viljan att vinna är starkare än rädslan att förlora.
guffe_L
29 oktober 2007 ·

beror juv iof på hur gallrerna är utformade...själv skulle jag lacka om ett par kicker galler till ett bygge...fick utföra 3 st lackeringar för att gallrerna skulle bli färgade all over liksom...
men är det liksom ett galler som i synnerhet bara är en lite av halvclotsform med en massa fyrkantiga hål överallt så är det bara att köra från åvansidan och sedan undersidan...inte för att undersidan syns men det gör att det blir fullständigt med färg i hålerna ochså..wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang