6854
Sök

spelar de nån roll vilken cd spelare man har?

221 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
tjena spelar de nån roll vilken cd spelare man har för att ha bas o slutsteg??

311 Inlägg
29 oktober 2007
ja, kolla hur många lågnivåingångar den har. har den 1 ingång kan du ha ett 2 kanals slutsteg.. 4 om du köper splittrar.. annars är väl ljudet skillnad oxå om du köper nå okänd kina märkes stereo.

Pv med preppad b20..

452 Inlägg
29 oktober 2007
titta gärna efter en cd spelare som har bra drag i lågnivån och givetvis av välkänt fabrikat.

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
29 oktober 2007
på vissa kan du spela upp mp3 skivor  xD

221 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
christofer_k skrev:
på vissa kan du spela upp mp3 skivor  xD

haha rätt men typ o vissa kostar 900 kr kan man då ha typ bas o slutsteg till den

X40 Nordic
784 Inlägg
29 oktober 2007
Ja det har betydelse. Är långt ifrån en ljud expert men tilloch med jag kan höra en tydlig skillnad mellan en dyr och en billig spelare som spelar på samma system. Det är så enkelt att man får vad man betalar för till en viss gräns förståss.

406 Inlägg
29 oktober 2007
spelaren är A o O för att få bra ljud!! och klipp i basen för delen med! 4v och subutgång samt ställbardelning till de vanligahögtalarna är att föredra om du ska bygga bilstereo! big_smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

666 Inlägg
29 oktober 2007
så som du säger ger inte mycket info, vad är det för system du ska, ngt som skrålar på som man kan lyssna på eller ska det vara finljud som du ska ha?
ska du mest ha ngt billigare system så räcker 1000 kronors sterio me mp3, dubbla lågnivå till.. ska du ha finljud så får du gå uppp mot kanske 3000, personligen föredrar ja pioneer eller alpine huvudenheter till välljud....

2 123 Inlägg
29 oktober 2007
Ska man ha en billig  spelare ska man köpa en med så få finesser som möjligt för att då brukar dom oftast lagt ner lite mer på komponenterna i spelaren och inte allt runt omkring.
Satsa på dom kända märkena som Pioneer, Alpine osv, JVC, Sony, Kenwood eller så.
Pioneer och Alpine är utan tvekan bäst enligt mig.

221 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
Ska man ha en billig  spelare ska man köpa en med så få finesser som möjligt för att då brukar dom oftast lagt ner lite mer på komponenterna i spelaren och inte allt runt omkring.
Satsa på dom kända märkena som Pioneer, Alpine osv, JVC, Sony, Kenwood eller så.
Pioneer och Alpine är utan tvekan bäst enligt mig.

ok tack

Sök