har inte druckit kaffe så mkt förut, men nu på senare tid har det blivit mer och mer, och hur jag dricker mitt kaffe? med lite mjölk och några sockerbitar i så duger det för mig
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
För att det ska bli drickbart måste det ju i lite mjölk o några sockerbitar.. För övrigt ser jag ingen anledning till att "lära" sig dricka kaffe. Då kan jag lika gärna börja snusa lr röka..
Haha trodde denna tråd själv dött med stolthet;P kan medela att nu förtiden dricker jag mitt kaffe i en stor mugg, jätte starkt och bara lite mjölk udda hur man förändras:P
tror att sist jag skrev i tråden så d rack jag inte kaffe... men nu dricker jag en hel kaffe, iaf nu när man går en kurs (är där nu) så dricker man kaffe för att orka hehe ... lite väl mkt kaffe på dagarna blir det kanske men endå... dricker iaf mitt kaffe med lite mjölk och nån sockerbit
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!