Hjälpa Janina =)

0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

Hej allt garaget folk.

Tänkte att alla ni som brukar kolla in janina's sida kan ju gå in och kolla och gillar ni vad ni ser så lägg en liten röst smile

Kolla in den här sidan:

http://www.fashionway.se/home/top_model … php?tid=27

Bara rösta som ni tycker, inget tvång smile

Ha en bra dag!

Senast redigerat av 0v3rdr1v3 (1 november 2007)

Xtravagant 1337
1 november 2007 · 1 343 Inlägg

Varför ragga röster på detta viset?
Är det tänkt att hons ksa "vinna" så borde hon klara sig utan detta fiskandet...

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

Var väl inte tänkt som så mycket fiskning. Mer att jag skulle visa att hon var med på den sidan, för är det ingen som vet, är det ju ingen som röstar heller?

Vet att det finns mycket folk på den här sidan som gillar henne, så då tänkte jag att dom kanske ville rösta smile

S-Larsson
1 november 2007 · 514 Inlägg

Har röstat på na tidigare redan smile Och om man kollar lite på deltagarna så verkar det vara lite så att den som känner flest folk/gör reklam för sig bäst vinner tongue

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
John87 Stolt Volvoägare
1 november 2007 · 4 913 Inlägg

Ska hon vinna rättvist så gör hon det utan röstfiske.

Är du någon hemlig stalker eller är det Janina själv som reggat ett nytt "röstfiskekonto"? tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
1 november 2007 · 2 009 Inlägg

Nja jag är ledsen jag tycker sånt där är ytligt.
klickade igenom dom och vem fan som helst kan se bra ut på foto med rätt fotograf.
No offens janina hon var en av dom som faktiskt var lite söt.
Men annars nae..........

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

Mm, är väldigt mycket "rösta på mig" sidor, fast så blir det väl med alla sånna sidor iof hmm

Ormfn skrev:
Har röstat på na tidigare redan smile Och om man kollar lite på deltagarna så verkar det vara lite så att den som känner flest folk/gör reklam för sig bäst vinner tongue

0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

Mm, fast vet inte om det funkar så nuförtiden, dom flesta där lägger ju adressen till sig och jagar röster tyvärr.

Å nä, är inte Janina som gjort en ny användare tongue Å stalker kanske man skulle kunna säga att man är, har varit tillsammans me henne tongue

John87 skrev:
Ska hon vinna rättvist så gör hon det utan röstfiske.

Är du någon hemlig stalker eller är det Janina själv som reggat ett nytt "röstfiskekonto"? tongue

John87 Stolt Volvoägare
1 november 2007 · 4 913 Inlägg

0v3rdr1v3 skrev:
Å nä, är inte Janina som gjort en ny användare tongue Å stalker kanske man skulle kunna säga att man är, har varit tillsammans me henne tongue

Va fel det kan bli big_smile

Tyvärr är jag lite anti sånt här, en rättvis vinst är det ultimata. Även ifall det idag är svårt när det gäller sånt här.

Och sorry för stalker-delen. Inga illa meningar bakom det, bara det att det faktiskt inte är ovanligt att någon gör flera konton och sprider "anonym" reklam om sig själv smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

John87 skrev:

0v3rdr1v3 skrev:
Å nä, är inte Janina som gjort en ny användare tongue Å stalker kanske man skulle kunna säga att man är, har varit tillsammans me henne tongue

Va fel det kan bli big_smile

Tyvärr är jag lite anti sånt här, en rättvis vinst är det ultimata. Även ifall det idag är svårt när det gäller sånt här.

Och sorry för stalker-delen. Inga illa meningar bakom det, bara det att det faktiskt inte är ovanligt att någon gör flera konton och sprider "anonym" reklam om sig själv smile

Är lugnt, alla får tycka som dom vill smile

Decibel
1 november 2007 · 2 911 Inlägg

Vad är vinsten förutom att ligga först i en lista tills folk tröttnat ?

0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

Decibel skrev:
Vad är vinsten förutom att ligga först i en lista tills folk tröttnat ?

Tror faktiskt det var nått modell kontrakt, om jag inte minns fel. Fast kanske ska låta det va osagt

s15 vingåker
1 november 2007 · 68 Inlägg

Hon är snygg men jag gillar inte röst fix.Skall hon vinna så måste hon orka och göra det själv utan röst fix! och hjälp ifrån sitt ex

Drive Nice!
Eisenhut
1 november 2007 · 1 827 Inlägg

Jag måste dock säga att hennes portfölj börjar se riktigt bra ut...

Dom bilderna som numera är tagna är inte gjorda i en handvändning direkt, och är riktigt bra.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

s15 skrev:
Hon är snygg men jag gillar inte röst fix.Skall hon vinna så måste hon orka och göra det själv utan röst fix! och hjälp ifrån sitt ex

Ja, jag tvingar ingen att rösta, ville bara visa att det fanns en tävling där hon är med, kanske ska ändra Topicen, till nått annat, så slipper folk reta sig på det hmm

racefan
1 november 2007 · 1 059 Inlägg

orka med sådana här trådar.Allt tjejer här inne får massor röster.Börjar bli en del fjortisvarning på forumet nu.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

Eisenhut skrev:
Jag måste dock säga att hennes portfölj börjar se riktigt bra ut...

Dom bilderna som numera är tagna är inte gjorda i en handvändning direkt, och är riktigt bra.

Jepp, hon gör riktigt bra bilder nuförtiden. Hon är duktig och ambitiös, så får mycket roliga erbjudanden på sessioner med bra fotografer. Så blir mycket bra foton just nu smile

-Mike- Stolt tvåbarnsfar
1 november 2007 · 548 Inlägg

Vem som helst kan se bra ut med en bra fotograf och en sminkös! Se bara på Top Model (sambon kollar då och då) de ser ju ut som hej kom och hjälp mig hela drösen utan smink så jag avstår tills det att det kommer ut ett vanligt kort på henne utan massa skit i ansiktet! Fanns några som var vanliga som såg bättre ut.

-Mike-
BMW 320i (2003)
0v3rdr1v3
1 november 2007 · 13 Inlägg

MikeAero skrev:
Vem som helst kan se bra ut med en bra fotograf och en sminkös! Se bara på Top Model (sambon kollar då och då) de ser ju ut som hej kom och hjälp mig hela drösen utan smink så jag avstår tills det att det kommer ut ett vanligt kort på henne utan massa skit i ansiktet! Fanns några som var vanliga som såg bättre ut.

Så är det iof, men så var det till en top model tävling och där är dom ju sminkad och stylad hela tiden. Fast förstår din poäng.

Sushikocken Sleeper
1 november 2007 · 3 084 Inlägg

MikeAero skrev:
Vem som helst kan se bra ut med en bra fotograf och en sminkös! Se bara på Top Model (sambon kollar då och då) de ser ju ut som hej kom och hjälp mig hela drösen utan smink så jag avstår tills det att det kommer ut ett vanligt kort på henne utan massa skit i ansiktet! Fanns några som var vanliga som såg bättre ut.

Räcker om man har typ photoshop  wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang