Är det för bromsljusen så dom blir lite "sena" när dom slocknar eller är det bara en showgrej?
Blinkers? m Pulse flasher kan man ställa in så att dom blinkar/lyser efter eget smak och tycke ska ej vara så dära segt, japps är enbart till Show, går ju att slå av om så önskas...
Är det för bromsljusen så dom blir lite "sena" när dom slocknar eller är det bara en showgrej?
Blinkers? m Pulse flasher kan man ställa in så att dom blinkar/lyser efter eget smak och tycke ska ej vara så dära segt, japps är enbart till Show, går ju att slå av om så önskas...
Menar du blixt-ljus? Dom har sådant på Ridetech.se, ja har för mig att de kostar 99 kr.
Tänk om, tänk rätt.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Borde juh gå o tillverka ett eget impullsrelä bara? * trött full*
Det går det säkert, men eftersom att jag inte är duktig på elbiten skulle jag inte ge mig in på det har ju iaf fått tag i, lägger hellre pengar och köper så vet jag säkert att det funkar
Jasså sorry, såg inte länken först Tycker det ser ut som en vanlig dimmer som e kopplad till bromsljuset bara :-)
ingen fara, tycker det är också häftigt m blixt-ljus som du bifogade satt och kliade mig i skallen då man sett GATEBIL några ggr och var & varannan bil hade det, blir nog att köpa några sånna till bilen också